Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 февраля 2023 PRO

Наталя

HR generalist, HR-менеджер, HRBP, заступник директора підприємства, філії, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR generalist (HRBP)

с 08.2022 по наст. время (1 год 9 месяцев)
МО БФ Карітас Україна (проєктна робота), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки до виходу кандидата на роботу (від технічних вакансій до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів;

- складання профілю посади, разміщення вакансій на платформах, screening резюме, проведення співбесід;

- отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;

- onboarding (адаптація нових працівників) - знайомство з компанією та колективом, welcome-тренінг , проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;

- формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі

HR

с 09.2021 по 02.2022 (5 месяцев)
ТОВ " ДЛС-меблі", Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

- повний цикл роботи за напрямком HR (пошук персоналу, проведення співбесід, адаптація нових працівників, оцінка компетенцій персоналу ( 360 градусів та ін.), написання ІПР працівникам та організація навчання.

Начальник відділу людських ресурсів

с 03.2018 по 06.2021 (3 года 3 месяца)
Координаційний центр, Киев (надання послуг)

- налагодження роботи HR - відділу «з нуля»;
-планування і оцінка потреби в персоналі;
- своєчасний підбір персоналу на всі позиції ( від Топ - посад до технічних);
- ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
- розробка і впровадження оцінки персоналу (360 градусів);
- організація і проведення тренінгів (soft skills);
- складання посадових інструкцій;
- планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
- коригування системи оплати праці та мотивації персоналу;
- проведення співбесід (за компетенцією; проективна; структурована; ситуаційна та ін.)
- анкетування, тестування;
- систематизація процесів відбору та адаптації персоналу;
- оцінка ефективності роботи персоналу;
- організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників;
-організація і проведення корпоративних заходів.

Директор з персоналу

с 10.2015 по 07.2017 (1 год 9 месяцев)
БО БФ "ADRA Ukraine" (NGO), Киев (Проектна діяльність, допомога людям)

Види діяльності: відновлення житла, будівництво (донор: уряд Німеччини, UNHCR, ООН), дистрибуція продуктових наборів (донор WFP, ООН), промислових товарів (донор OFDA), забезпечення якісною питною водою, поліпшення санітарних умов і інформування з питань гігієни, які постраждали в результаті конфлікту в Луганській і Донецькій областях України (донор UNIСEF, ООН), грошові виплати та психосоціальна допомога громадянам, які постраждали в результаті конфлікту в Луганській і Донецькій областях України.

Директор з управління персоналом

- ведення кадрового діловодства у повному обсязі (head office) та кадровий аудит філій;
- проведення аудиту бізнес-процесів управління персоналом та документації, впровадження змін;
- планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
- розробка і впровадження процедур і регламентів по управлінню персоналом;
- коригування системи оплати праці та мотивації персоналу;
- консультування керівника компанії та керівників структурних підрозділів компанії;
- розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, кадрової політики;
- формування штатного розкладу;
- складання посадових інструкцій;
- ведення графіка відпусток, особистих справ і т.д.
- знання КЗпП;
- управління кадровою політикою;
- пошук, підбір персоналу;
- проведення співбесід;
- організація роботи департаменту;
- анкетування, тестування, тренінги з персоналом

- Розробка і впровадження регламентів і процедур:
- «Правила внутрішнього трудового розпорядку»
- «Посібник з управління персоналом»
- «Положення про прийом, переведення і звільнення працівників».

Директор з персоналу

с 10.2010 по 05.2012 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Інформ - технолоджі Груп» – рекрутинг, надання юридичних та бухгалтерських послуг, Київ (рекрутинг, надання юридичних та бухгалтерських послуг)

Директор з персоналу:
- оперативне управління відділом;
- кадрове діловодство у повному обсязі;
- побудова роботи HR - департаменту «з нуля»;
- планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
- пошук і відбір персоналу, організація проведення тренінгів і семінарів;
- адаптація нових співробітників;
- розробка системи мотивації співробітників;
- атестація, розробка і проведення тестувань;
- розробка і ведення системи кадрового обліку;
- аналіз ринку праці, аналіз ринку тренінгових послуг;
- формування штатного розкладу;
- планування професійної кар'єри співробітників;
- оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретними напрямками HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників.

Образование

Київський економічний інститут менеджменту

Маркетолог-економіст, Київ
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Бухгалтерський облік

1996

Проходження тренінгів: - «Техніка ефективних продажів» - «Техніка ефективного ведення переговорів»

2018-2019

«Ефективне управління персоналом» - «Управління конфліктами: мистецтво роботи з персоналом»

2017-2019

сертифікат «Бізнес-Тренер»

2019

Кадрове діловодство

2003, 3 місяці

Знания и навыки

Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Adobe Photoshop Бітрікс24 M.E.Doc Бухгалтерський облік Trello Adobe Slack

Знание языков

Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: