Ольга
Керівник служби документообігу, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 56 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Днепр, Запорожье, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5979066
Опыт работы
Керівник служби документообігу
с 09.2020 по наст. время
(3 года 8 месяцев)
ТОВ ХІЛЛС ІНВЕСТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Побудова та регламентація бізнес- процесів, впровадження та написання регламентуючих документів компанії, контроль відповідності їх основної концепції розвитку підприємства, контроль строків виконання доручень та завдань, ведення загального документообігу та архівної справи, опрацювання проектів договорів, контрактів, узгодження з підрядними організаціями, тощо
Керівник департаменту стандартизації та регламентації бізнес-процессів
с 03.2013 по 01.2020
(6 лет 10 месяцев)
ООО "Стафф Компані", Запоріжжя (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- впровадження системи «Автоматизація документообігу» на базі 1С8, як функціональним експертом (опис бізнес-процесів руху документації компанії від моменту створення, до затвердження Керівництвом компанії);
- практичне навчання співробітників роботи в системі електронного документообігу;
- контроль відповідності роботи впроваджених бізнес-процесів в системі, згідно до затвердженої методології. Аналіз помилок і усунення проблем;
- опис бізнес-процесів компанії (в т.ч. правила роботи з документами, що мають гриф «Суворо конфіденційно» і відносяться до комерційної таємниці); розробка (актуалізація) або участь в розробці регламентної документації компанії, оформлення регламентуючих документів;
- розробка заходів щодо підвищення результативності та ефективності роботи системи документообігу компанії;
- проведення внутрішніх аудитів системи управління в компанії;
- контроль своєчасності та якості проведення аудиту співробітниками департаменту;
- здійснення планування бюджету департаменту на поточний рік і контроль раціонального його використання в поточному році;
- ведення загального діловодства компанії (вхідна-вихідна корреспонденція, накази, роспорядження і т.д).
- досвід роботи в системі 1С.8 («Автоматизація документообігу»).
- досвід розробки договорів і додаткових угод, робота з підрядниками по їх підписання.
- контроль оплати. Робота з Актами за виконану роботу.
Образование
Таврійський державний агротехнологічний університет
Економічний, економіка підприємства, Мелітополь
Высшее, с 2003 по 2009 (6 лет 7 месяцев)
Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Особистісні якості:
- без шкідливих звичок;
- цілеспрямована;
- готова до додаткових навчань (не залежно від напрямку);
- пунктуальна;
- не піддаюся чужому впливу;
- стресостійкість;
- комунікабельна.
Похожие кандидаты
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Киев
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев
Директор, заступник директора, керівник служби комерційної нерухомості
30000 грн, Киев
Руководитель, директор, начальник филиала, отдела, зам. директора
Запорожье
Директор, заступник директора, керуючий, начальник відділу
Днепр
Операційний директор, супервайзер, керуючий, керівник служби безпеки
Киев, Харьков