- PRO
Оксана
Керівник, помічник керівника, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Керівник, помічник керівника, Спеціаліст контакт-центру
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 63 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5996770/
Опыт работы
Адміністративний асистент
с 09.2023 по 03.2024
(6 месяцев)
ГО "Центр економічної стратегії", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- Організація та контроль роботи з документами;
- Ведення електронного документообігу у сервісі «Вчасно»;
- Робота в SRM-системі Microsoft Dynamics 365;
- Проведення тендерів на закупівлю товарів/робіт/послуг, потреба в яких виникає при виконанні проєктів;
- Робота з базами даних, мережею інтернет для збирання, опрацювання та подання на розгляд керівництву необхідної інформації;
- Підготовка проектів організаційно-розпорядчих документів;
- Отримання, збереження, опрацювання, узагальнення інформаційних матеріалів;
- Організація ділових заходів - наради, зустрічі, переговори, презентації, семінари.
Менеджер-управитель, асистент керівника
с 10.2021 по наст. время
(3 года 10 месяцев)
ТОВ "НДПІ "ЗОДЧИЙ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Забезпечення життєдіяльності офісу, підтримка порядку;
•Здійснення необхідних закупівель для офісу (канцтовари, господарські товари, вода/чай/кава), контроль їх запасів;
•Організація зустрічей, нарад, переговорів, нарад Microsoft Teams, ZOOM;
•Ведення протоколів зустрічей та нарад, контроль за виконанням завдань;
•Зустріч гостей та бізнес-партнерів;
•Діловодство, друкування, сканування, копіювання та архівація документів;
•Організація поштових та кур'єрських відправлень/отримань;
•Подання документації в органи місцевого самоврядування, ЦНАП, інше;
•Пошук та перевірка інформації в інтернеті.
Виконавчий директор
с 02.2017 по 02.2020
(3 года)
ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «СХІДГАЗБУД», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Організація участі підприємства в конкурсних торгах;
•Контроль за підготовкою конкурсної документації, формування тендерної пропозиції;
•Погодження та укладання договорів з Замовниками після перемоги в конкурсних торгах, контроль за їх виконанням;
•Аналітика оголошень про конкурсні торги на електронних майданчиках в частині їх відповідності до сфери діяльності компанії;
•Проведення перемовин з керівництвом Замовника та підрядних організацій;
•Підготовка та підписання договорів на виконання будівельно-монтажних робіт, послуг, на постачання товару, договорів з державними установами;
•Управління організацією робіт та персоналом;
•Підготовка та узгодження трудових договорів, внутрішнього розпорядку підприємства та контроль за їх виконанням;
•Представлення інтересів підприємства у державних установах, супровід перевірок контролюючими органами;
•Підготовка документів для введення в експлуатацію об’єктів та отримання державного акту.
Реалізовані проекти за період роботи на посаді:
«Реконструкція зовнішніх інженерних мереж для будівництва нового міжнародного терміналу аеропорту Київ «Жуляни», Замовник СВП «КЕМ» ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» (2015-2016 рр.); «Реконструкції електричних мереж 10кВ живлення РП-4 в м. Києві», Замовник ПрАТ «ДТЕК «КЕМ» (2018 р.); «Будівництво об’єктів КЛ-6-10 кВ ПС «Наддніпрянська» м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області», Замовник АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ" (2018-2019 р.р.).
Заступник директора
с 01.2012 по 02.2017
(5 лет 1 месяц)
ТОВ ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «СХІДГАЗБУД», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Організація участі в конкурсних торгах, підготовки конкурсної документації;
•Укладання договорів з Замовниками, підрядними організаціями, постачальниками;
•Вибір підрядників на окремі види робіт, організація та координація їх роботи;
•Робота з проектними організаціями по всіх стадіях будівництва;
•Вирішення організаційних питань, пов’язаних з веденням будівельних робіт;
•Контроль за виконанням графіків робіт;
•Здійснення контролю над якістю проведення робіт.
Реалізовані проекти:
•Модернізація сміттеспалювального Заводу «Енергія», Замовник ПАТ "КИЇВЕНЕРГО";
•Будівництво теплотраси - перемички між Заводом «Енергія» та РТМ «Позняки», Замовник ПАТ "КИЇВЕНЕРГО".
Директор
с 02.2004 по 01.2012
(7 лет 11 месяцев)
ТОВ «ОЛАВ», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Укладання та супроводження договорів поставки мінеральних добрив;
•Закупівля та організація відвантаження з підприємств-виробників мінеральних добрив (СГПП «Сєеверодонецьке об’єднання Азот», ПрАТ «Концерн Стірол», ПрАТ «РІВНЕАЗОТ», Костянтинівський хімічний завод, інш.);
•Організація відвантаження вугілля на ТЕС ПАТ «Центренерго» та ПАТ «Донбассенерго»;
•Планування залізничних перевезень;
•Експедування в портах.
Начальник відділу зовнішньо-економічних зв’язків
с 11.1998 по 02.2004
(5 лет 3 месяца)
Промислово-будівельна компанія «АлМар», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Організація поставок природного газу на підприємства СГПП «Сєвєродонецьке об'єднання Азот», ПАТ «Стирол»;
•Організація відвантаження мінеральних добрив з підприємств-виробників в порти;
•Митне оформлення вантажів;
•Логістика залізничних перевезень;
•Експедування в портах;
Укладання та супроводження зовнішньоекономічних договорів.
Економіст першої категорії, начальник відділу паливно-енергетичних та вторинних ресурсів
с 06.1987 по 03.1998
(10 лет 9 месяцев)
Планова комісія Донецького облвиконкому, Головне управління економіки та прогнозування Донецької обласної державної адміністраці, Донецьк (Державні організації)
•Планування та контроль за забезпеченням природним газом промислових підприємств і населення Донецької області.
Образование
Донецький Національний Університет
Економічний, економіка праці, Донецьк
Высшее, с 1979 по 1984 (4 года 9 месяцев)
Економічна освіта надає базові навички для роботи в будь-якій галузі промисловості та господарювання, засади організації виробництва та управління персоналом, володіння методами економічного аналізу, бухгалтерського обліку.
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Opera
- Google Chrome
- Поштовий клієнт
- Веб-браузери
- Adobe Acrobat Reader
- Податкове законодавство
- Знання будівельного та господарського законодавства України
- Знання кредитно-банківських та фінансових механізмів
- Знання правил та норм охорони праці
- Знання основ бухгалтерського обліку
- Координування обліку звітності
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Маю якості, що є важливими для роботодавця: вміння виконувати доручення та завдання, вміння дотримуватись субординації, вміння вести перемовини, вміння розставляти пріоритети, вирішувати кризові питання, знання етики, протоколу поведінки та вміння представити підприємство будь-якому рівні.
Урівноважена у стресових ситуаціях, комунікабельна, маю неупереджене ставлення до будь-якої ситуації, поважаю та беру до уваги думку інших людей, незалежно від їх рівня та соціального статусу. Порядна.
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Помічник керівника
Киев, Удаленно -
Керівник
40000 грн, Киев, Удаленно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Помічник керівника
30000 грн, Киев, Чернигов -
Керуючий, помічник керуючого логістичним центром
60000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 2 города