Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 января 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6005334

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер, помічник керівника

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Киев, Черкассы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 04.2022 по наст. время (2 года 1 месяц)
Харчова промисловість

- Здійснення масового підбору персоналу.
- Проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
- Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
- Розроблення мотивацій для персоналу.
- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
- Ведення кадрового документообігу.
- Моніторинг ринку праці.

Начальник відділу кадрів

с 07.2018 по 02.2022 (3 года 7 месяцев)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Підбір персоналу, проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
-Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
-Ведення табеля обліку робочого часу, обліку надання відпусток працівникам, складання та контроль за додержанням графіка відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Ведення особових справ працівників, облік, заповнення та збереження трудових книжок, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, розроблення штатного розпису, ведення встановленої документації з обліку кадрів.
-Складання та здача щорічних звітів.

Менеджер з адміністративної діяльності (суміщення)

с 05.2018 по 11.2020 (2 года 6 месяцев)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
-Прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передача її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
-За дорученням керівника надавати відповіді партнерам на листи, запити тощо.
-Ведення журналу відряджень працівників.
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи підприємства.

Образование

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Правознавство, Черкаси
Высшее, с 2015 по 2016 (1 год)

Повна вища освіта.
Спеціаліст.
Денна форма навчання.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК M.E.Doc

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Відповідально виконую поставлені завдання, легко знаходжу спільну мову з людьми, не конфліктна, вмію працювати в колективі, прагну до постiйного розвитку, швидко навчаюсь новому, без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: