Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 февраля 2020

Світлана

Секретар, кадровик, економіст, бухгалтер, помічник керівника, адміністратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город проживания:
Барышевка
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email

Дополнительная информация

Хоменко Світлана Іванівна
Очікуваний мінімальний рівень заробітної плати: 15,0-20,0 тис. грн.
Ціль: знайти високооплачувану роботу для душі і задоволення життєвих потреб.
Освіта:
1988 – 1994 – Національний університет харчових технологій в м. Києві, отримала повну вищу освіту, спеціальність «Економіка в галузях АПК», кваліфікація «Інженер - економіст».

Досвід професійної та трудової діяльності:
2003 – 2019 – головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі Баришівської районної державної адміністрації (2006 – 2013 – заступник начальника відділу).

Основні обов’язки та навики:
•Організація роботи та розробка короткострокових, середньострокових та довгострокових програм економічного і соціального розвитку регіону та Стратегій розвитку;
•Підготовка матеріалів з підсумків соціально-економічного і культурного розвитку регіону за відповідний період;
•Методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємств та організацій регіону;
•Розробка проектів нормативно – правових актів;
•Прийняття участі в розробці презентаційних матеріалів;
•Сприяння забезпеченню державного захисту прав споживачів регіону;
•Організація і безпосередня участь в проведенні моніторингу цін на основні види продовольчих товарів, аналіз цінової ситуації в регіоні;
•Контроль за виконанням суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі, ресторанного господарства та побуту всіх форм власності діючого законодавства;
•Безпосередня участь в міжнародних форумах з інвестування в економіку країни, презентація друкованих матеріалів для залучення іноземних інвесторів у відповідний регіон;
•Організація та безпосередня участь у проведенні виставково – ярмаркових заходів;
•Контроль за діяльністю та злагодженістю в роботі структурних підрозділів управління та відділів.

1997 – 2003 – старший контролер-касир філії Ощадного Банку України в Київській області, Баришівського р-ну, с. Лукаші.

Основні обов’язки:
• Оформлення банківських документів дня;
• Ведення платіжних документів та прийом платежів;
• Відкриття поточних рахунків фізичних осіб;
• Відкриття/закриття операційного дня філії банку.

1996 – 1997 – головний бухгалтер Лукашівської сільської ради Баришівського р-ну Київської обл.
Основні обов’язки:
•Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, відряджень, компенсацій (штат – 15 чоловік);
•Ведення бухгалтерського обліку;
•Ведення касових операцій;
•Підготовка бухгалтерської звітності.

Інші навики та знання:
•ПК на рівні користувача (Microsoft Office, Word, Excel, Internet, E-mail);
•Знання мов: українська, російська, англійська (зі словником);
•Навчання, підвищення кваліфікації та професійних навичок в інституті післядипломної освіти при Київській обласній державній адміністрації.

Особисті якості:
Аналітичне мислення, організаторські здібності, активність, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість. В деяких сферах діяльності маю недостатньо досвіду, проте маю велику жагу до знань і бажання працювати за відповідну винагороду, тому готова йти на компроміси.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: