Світлана
Секретар, кадровик, економіст, бухгалтер, помічник керівника, адміністратор, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 53 года
- Город проживания:
- Барышевка
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6013343
Знания и навыки
Дополнительная информация
Хоменко Світлана Іванівна
Очікуваний мінімальний рівень заробітної плати: 15,0-20,0 тис. грн.
Ціль: знайти високооплачувану роботу для душі і задоволення життєвих потреб.
Освіта:
1988 – 1994 – Національний університет харчових технологій в м. Києві, отримала повну вищу освіту, спеціальність «Економіка в галузях АПК», кваліфікація «Інженер - економіст».
Досвід професійної та трудової діяльності:
2003 – 2019 – головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі Баришівської районної державної адміністрації (2006 – 2013 – заступник начальника відділу).
Основні обов’язки та навики:
•Організація роботи та розробка короткострокових, середньострокових та довгострокових програм економічного і соціального розвитку регіону та Стратегій розвитку;
•Підготовка матеріалів з підсумків соціально-економічного і культурного розвитку регіону за відповідний період;
•Методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємств та організацій регіону;
•Розробка проектів нормативно – правових актів;
•Прийняття участі в розробці презентаційних матеріалів;
•Сприяння забезпеченню державного захисту прав споживачів регіону;
•Організація і безпосередня участь в проведенні моніторингу цін на основні види продовольчих товарів, аналіз цінової ситуації в регіоні;
•Контроль за виконанням суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі, ресторанного господарства та побуту всіх форм власності діючого законодавства;
•Безпосередня участь в міжнародних форумах з інвестування в економіку країни, презентація друкованих матеріалів для залучення іноземних інвесторів у відповідний регіон;
•Організація та безпосередня участь у проведенні виставково – ярмаркових заходів;
•Контроль за діяльністю та злагодженістю в роботі структурних підрозділів управління та відділів.
1997 – 2003 – старший контролер-касир філії Ощадного Банку України в Київській області, Баришівського р-ну, с. Лукаші.
Основні обов’язки:
• Оформлення банківських документів дня;
• Ведення платіжних документів та прийом платежів;
• Відкриття поточних рахунків фізичних осіб;
• Відкриття/закриття операційного дня філії банку.
1996 – 1997 – головний бухгалтер Лукашівської сільської ради Баришівського р-ну Київської обл.
Основні обов’язки:
•Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, відряджень, компенсацій (штат – 15 чоловік);
•Ведення бухгалтерського обліку;
•Ведення касових операцій;
•Підготовка бухгалтерської звітності.
Інші навики та знання:
•ПК на рівні користувача (Microsoft Office, Word, Excel, Internet, E-mail);
•Знання мов: українська, російська, англійська (зі словником);
•Навчання, підвищення кваліфікації та професійних навичок в інституті післядипломної освіти при Київській обласній державній адміністрації.
Особисті якості:
Аналітичне мислення, організаторські здібності, активність, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість. В деяких сферах діяльності маю недостатньо досвіду, проте маю велику жагу до знань і бажання працювати за відповідну винагороду, тому готова йти на компроміси.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі, Баришівська районна державна адміністрація, 20 лет 10 месяцев
Похожие кандидаты
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Киев, Борисполь
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Киев
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
30000 грн, Киев