Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 июля 2020 PRO

Віра

Бухгалтер, касир, менеджер, керівник відділу, 9 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Свалява

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Контролер - касир

с 04.2012 по 03.2015 (2 года 11 месяцев)
ТОВ "Маркет Рітейл" СМ Барва, Свалява (торгівля)

ведення касових операцій

Головний бухгалтер

с 10.2005 по наст. время (18 лет 7 месяцев)
Дусинське сільське споживче товариство, Свалява (Здавання в оренду майна, роздрібна торгівля)

Складати бухгалтерську,податкову звітність,вести аналітичний і синтетичний облік, кадрову документацію. Ведення касових операцій,керівництво підрозділом.
Починала працювати бухгалтером.Являюсь членом правління споживчого товариства, членом Ради районої споживспілки

Образование

Национальный университет водного господарства і природокористування (колишній інститут інженерів водного господарства

Факультет «Облік і аудит», кваліфікація екноміст, Рівне
Высшее, с 1991 по 1997 (5 лет 9 месяцев)

Освоїла принципи бухгалтерського обліку і економіку на підприємстві, додатково кадрове навчання

Дополнительное образование и сертификаты

Львівський торговельно - економічний університет

курси підвищення кваліфікації 2008р

Знания и навыки

Клієнт-Банк Бухгалтерський облік Банківська справа Ведення звітності Фінансова звітність

Знание языков

Русский — свободно

Дополнительная информация

Про себе: чуйність , комунікабельність, старанність, відповідальність, вимогливість(до себе). Здатність до самостійного прийняття рішень.Умію працювати в колективі, знаходити спільну мову з клієнтом, ціную правдивість і справедливість у людях.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: