Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 марта 2024 PRO

Валерий

Начальник тендерного управління, відділу, уповноважена особа, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
59 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу постачання та матеріального забезпечення. Уповноважена особа.

с 08.2020 по 08.2022 (2 года)
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва»., Київ (Машинобудування)

1.Начальник відділу постачання та матеріального забезпечення належить до професійної групи «Керівники», який призначається на посаду та звільняється з посади наказом директора комунального підприємства „Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва» (далі - Підприємство) з дотриманням вимог Кодексу законів про працю.
2.Начальник відділу постачання та матеріального забезпечення безпосередньо підпорядковується директору підприємства та головному інженеру.
3.Начальник відділу постачання та матеріального забезпечення в своїй роботі керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, постановами, розпорядженнями, наказами, методичними матеріалами, Положенням про відділ постачання та матеріального забезпечення, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, а також цією посадовою інструкцією.
4.Завдання та обов’язки
Начальник відділу постачання та матеріального забезпечення:
1.Здійснює керівництво роботою відділу постачання та матеріального забезпечення, забезпечує виконання покладених на нього завдань і функцій.
2.Розглядає та опрацьовує, погоджені з керівництвом підприємства, службові записки на закупівлю товарів, робіт та послуг структурних підрозділів та відділів Підприємства.
3.Організовує комплексне, своєчасне, рівномірне та найбільш економічне централізоване забезпечення Підприємства та його структурних підрозділів усіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами (сировиною, матеріалами, запасними частинами, паливно- мастильними матеріалами, робочим одягом, господарчим інвентарем, технікою, матеріалами, напівфабрикатами, конструкціями, устаткуванням комплектуючими виробами, приладами, інструментами, запасними частинами, спецодягом, господарським інвентарем, комп’ютерною технікою тощо) в межах виділеного фінансування.
1.Керує розробленням проектів перспективних і річних планів матеріально-технічного забезпечення Підприємства на основі визначення потреби підрозділів підприємства в матеріальних ресурсах, встановленням календарних строків^ поставок.
2.Бере участь в узгодженні умов і укладанні договорів з централізованого матеріально-технічного забезпечення, вживає заходів щодо розширення прямих постійних і довгострокових господарських зв’язків з постачальниками про надання послуг, робіт та товарів для забезпечення діяльності Підприємства.
3.Здійснює контроль за складським обліком запасів матеріалів, обладнання та комплектуючих виробів
4.Розподіляє обов’язки між працівниками відділу постачання та матеріального забезпечення, забезпечує їх виконання.
5.Бере участь в підготовці проведення відкритих торгів на закупівлю матеріальних ресурсів, узгодженні умов і укладанні договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення підприємства, вживає заходів щодо розширення прямих постійних і довгострокових зв’язків з постачальниками.
6.Надає пропозиції, пов’язані з підготовкою претензій до постачальників у разі порушення ними договірних зобов’язань.

Начальник відділення закупівель Державної установи «Центр пробації»

с 08.2019 по 10.2019 (2 месяца)
Міністерство юстиції Украіни Державна установа "Центр пробації", Київ (Державні організації)

Обов'язки начальника відділення закупівель Державної установи «Центр пробації»:

1. Персональна відповідальність за організацію роботи відділення.
2. Організація роботи з проведення тендерів.
3. Складання перспективних і поточних планів роботи відділення, організація і контроль їх виконання.
4. Прийняття участі у проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти .
5. Контроль ведення облікової документації.
6. Забезпечення, в рамках законодавства, виконання вимог збереження документів по проведенню держ.закупівель.
7. Організація оформлення протоколів засідань тендерного комітету, розробка тендерної документації, підготовка та розміщення необхідної інформації на ProZorro.
8. Організація контролю за дотриманням вимог чинного законодавства щодо проведення процедур закупівель за держ.средства і, надання методичної та практичної допомоги з цього питання.
9. Підтримка ділових зв'язків зі спеціальним уповноваженим органом виконавчої влади питання публічних закупівель - Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
10. Організація роботи щодо своєчасного та професійного розгляді скарг, заяв, які приходять до відділення.

Начальник відділу підготовки та супроводження державних закупівель, секретар тендерного комітету.

с 08.2015 по 07.2019 (3 года 11 месяцев)
Державне підприємство «Національний академічний театр опера та балету України імені Т. Г. Шевченка», Київ (Державні організації)

Обов'язки начальника відділу підготовки та супроводження державних закупівель :

1. Персональна відповідальність за організацію роботи відділу.
2. Організація роботи з проведення тендерів.
3. Складання перспективних і поточних планів роботи відділу, організація і контроль їх виконання.
4. Прийняття участі у проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та власні кошти підприємства.
5. Контроль ведення облікової документації.
6. Забезпечення, в рамках законодавства, виконання вимог збереження документів по проведенню держ.закупівель.
7. Організація оформлення протоколів засідань тендерного комітету, розробка тендерної документації, підготовка та розміщення необхідної інформації на ProZorro.
8. Організація контролю за дотриманням вимог чинного законодавства щодо проведення процедур закупівель за держ.средства і власні кошти підприємства, надання методичної та практичної допомоги з цього питання.
9. Підтримка ділових зв'язків зі спеціальним уповноваженим органом виконавчої влади питання публічних закупівель - Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
10. Організація роботи щодо своєчасного та професійного розгляді скарг, заяв, які приходять до відділу.
За час роботи проведені торги по закупівлі величезній кількості товарів, робіт (роботи з капітального будівництва, реставрації тощо) та послуг.

Комерційний директор

с 06.2014 по 08.2015 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Кіевспецметсбит", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка стратегії по швидкому створенню працюючої клієнтської бази;
- збільшення продажів до рівня рентабельності;
- планування продажів;
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів

Комерційний директор

с 05.2013 по 06.2014 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Аграрні традиції України", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- галузевий аналіз купівлі - продажу зернових та технічних культур по ключових факторів успіху територій України;
- стратегічне та операційне планування роботи, а саме створення планів продажів і методів їх досягнень;
- створення бізнес процесів, в ключі документообігу, клієнтоорієнтованості і логістичних поліпшень;
- вибір виробників, розрахунок вартості для кінцевих споживачів;
- розрахунок точки беззбитковості;
- розуміння місячного прибутку, захист проектів.

Начальник відділу підготовки та супроводження державних закупівель пенітенціарної служби України.

с 06.2010 по 05.2013 (2 года 11 месяцев)
Державна пенітенціарна служба України, Київ (Державні організації)

В обов'язки начальника відділу державних закупівель ДПтСУ входило:
1. Персональна відповідальність за організацію роботи відділу. Відділу гос.закупок центрального апарату ДПтС підконтрольне 186 комітетів конкурсних торгів органів і установ виконання покарань
2. Організація роботи з проведення процедур державних закупівель.
3. Складання перспективних і поточних планів роботи відділу, організація і контроль їх виконання.
4. Прийняття участі в проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
5. Контроль ведення облікової документації та своєчасне надання статистичної звітності.
6. Забезпечення, в рамках законодавства, виконання вимог збереження документів по проведенню гос.закупок.
7. Організація оформлення протоколів засідань комітету конкурсних торгів ДПтС України, розробка документації конкурсних торгів, підготовка і розміщення необхідної інформації в державному друкованому виданні з питань гос.закупок.
8. Організація контролю за дотриманням в органах і установах виконання покарань вимог чинного законодавства щодо проведення процедур закупівель за гос.средства, надання методичної та практичної допомоги з цього питання.
9. Підтримка ділових зв'язків з міністерствами, відомствами і організаціями з питань гос.закупок.
10. Підтримка ділових зв'язків зі спеціальним уповноваженому органом виконавчої Сластьон питаннях гос.закупок - Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
11. Організація роботи щодо своєчасного та професійного розгляді скарг, заяв, які приходять до відділу.
12. Начальник відділу вносить керівництву ДПтС України пропозиції щодо поліпшення роботи відділу, організовує підготовку інформаційних матеріалів керівництву ДПтС України.
13. Забезпечення контролю за виконавською і службової дисципліною в відділі.
14. Здійснює виїзди в органи і установи виконання покарань з метою контролю дотримання вимог чинного законодавства в сфері гос.закупок.
За час роботи варто відзначити наступні досягнення:
- практично всі закупівлі стали проводитися централізовано;
- обсяг гос.закупок, супроводжуваних відділом, виріс в більш, ніж 2 рази (з 400 млн.грн до 860млн.грн.).
- відділ переведений в розряд самостійних (прирівнюється до управління), з прямим підпорядкуванням першому заступнику та голові ДПтСУ.
- налагоджений моніторинг цін на основні предмети закупівель.

Керуючий ресторанного комплексу.

с 11.2007 по 06.2010 (2 года 7 месяцев)
ТОВ "Форест", Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

В професійні обов'язки входило:
- організація і проведення корпоративних банкетів, сімейних свят, весіль та інших урочистих заходів (до 1000 чоловік);
- розробка планів по залучення клієнтів;
- маркетингове дослідження ринку;
- організація робочого процесу;
- робота з постачальниками, укладання договорів;
- контроль (кількісний і якісний) закупівлі продуктів харчування;
- навчання персоналу (в підпорядкуванні знаходилося більше 40 співробітників);
- забезпечення реалізації виконання бюджетного плану.
За час роботи досягнуті наступні результати:
- денна виручка в середньому зросла на 50%;
- виведений на рівень високої рентабельності кафе - бар в пляжній зоні;
- введено в експлуатацію торговий павільйон в зоні кемпінгу;
- збільшена в 2 рази літній майданчик.

Приватний підприємець.

с 05.2006 по 11.2007 (1 год 6 месяцев)
Приватний підприємець., Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У зв'язку зі знанням роздрібного, оптового і дрібнооптового ринку курячого яйця Донецької і Луганської областей було прийнято рішення зайнятися підприємницькою діяльністю.
За час роботи були досягнуті наступні результати:
- укладені договори поставки з шістьма птахофабриками (КУТЕЙНІКОВСЬКИЙ АГРОПРОДУКТ, Амвроссіевская птахофабрика, агрофірма "Агротіс", ДІАНІВСЬКА птахофабрика, Донецька птахофабрика, "Червоний прапор";
- укладені договори купівлі - продажу з двадцятьма приватними підприємцями (дрібний і середній опт);
- налагоджена логістика (на основі орендованого транспорту) з доставки товару;
- організовано роботу оптового складу (Ленінський район, м.Донецьк);
- відкриті шість торгових роздрібних точок (Кіровський район, м.Донецьк);
- створений і навчений колектив продавців (шість осіб).

Директор оптово - роздрібної торгівлі.

с 03.2004 по 04.2006 (2 года 1 месяц)
Відкрите акціонерне товариство" Птахогосподарство " Червоний прапор"., Луганськ (Торговля оптовая / Дистрибуция /)

Був запрошений на роботу засновниками групи компаній "Сарепта" для систематизації продажів птахогосподарства і організації реалізації курячого яйця через мережу філій.
У посадові обов'язки входило:
- організація взаємодії між птицефабрикой і філією в м.Луганську;
- підбір і навчання персоналу;
- організація роботи філій в Луганській області.
За період роботи досягнуті наступні результати:
- створення філії в м.Луганську (складське господарство, транспортне забезпечення, власна роздрібна та дрібнооптова мережа на ринках м Луганська);
- налагоджена система документальної, управлінської та бухгалтерської звітності;
- збільшення продажів з нуля до 0,7 млн.грн. (Еквівалент 10000 ящиків).

Директор

с 12.2002 по 02.2004 (1 год 2 месяца)
Комерційна фірма "Прогрес"., Донецьк (Промышленность и Производство)

Здійснення таких функцій:
- укладання договорів на постачання феросплавів;
- пошук нових постачальників;
- робота з клієнтами;
- персональна відповідальність за здійснення робочого процесу.

Старший менеджер

с 01.2000 по 04.2002 (2 года 3 месяца)
Комерційна фірма "Укрдизайн"., Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Службові обов'язки:
- здійснення плану продажів шпалер;
- пошук нових покупців в масштабах всієї України;
- укладення договорів поставки;
досягнення:
- в умовах сформованого ринку продажу шпалер та жорсткої конкуренції вдалося підняти реалізацію з нуля до 1мільйона гривень на місяць.

Директор Башкирського філії

с 11.1997 по 12.1999 (2 года 1 месяц)
В.О.Г. Москва, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснення керівництва філією, виконання плану продажів.
За час роботи філія виведений на рівень самоокупності та почав давати прибуток.

Приватний підприємець.

с 10.1994 по 12.1996 (2 года 2 месяца)
Приватний підприємець., Інші країни. КНР. (Товары народного потребления (непищевые) Одежда, обувь, аксессуары)

За час цієї діяльності:
- початковий товарообіг збільшився в десятки разів;
- торгові операції приведені у відповідність митного і внутрішнього законодавства КНР.

Приватний підприємець.

с 04.1992 по 11.1994 (2 года 7 месяцев)
Приватний підприємець., Інші країни. (Приватний підприємець Товары народного потребления (непищевые) Одежда, обувь, аксессуары, текстиль (продвижение, оптовая торговля) Спортивные товары и оборудование (продвижение, оптовая торговля). (Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт))

Здійснював закупівлі товарів широкого споживання в країнах Східної Європи для подальшої реалізації.

Завідувач гастроному.

с 08.1988 по 10.1992 (4 года 2 месяца)
Донецький продторг., Донецьк (Роздрібна торгівля)

У посадові обов'язки входило:
Оперативне управління відділом самообслуговування;
- приймання товарів за якістю і кількістю;
- підготовка первинної бухгалтерської звітності;
- прийняття комплексу заходів щодо виконання плану продажів

Образование

Донецкий институт советской торговли

Товароведение и организация торговли продовольственными товарами, Товаровед высшей квалификации, Донецьк
Высшее, с 1982 по 1988 (5 лет 9 месяцев)

овароведение и организация торговли продовольственными товарами, Товаровед высшей квалификации

Дополнительное образование и сертификаты

Семінар - тренінг. Закупівля елекричної енергії по - новому: від перегоаорноїпроцедури до відкритих торгів.

2018.

Курси по роботі з майданчиками державних закупівель.

2016.

Курс навчання у сфері здійснення публічних закупівель.Публічні закупівлі України.

2016.

Курс навчання спеціалістів з питань організації та здійснення державних закупівель.

2015.

Курс навчання у сфері здійснення державних закупівель.Правові та практичні аспекти змін державниз закупівель в Україне.

2015.

Експерт з публічних закупівель. Академія Радник

2021

Знания и навыки

MS Office MS Outlook

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Умение вести переговоры
Навыки разрешения спорных ситуаций
Навыки улаживания конфликтов
Претензионная работа с клиентами, работа с возражениями
Навыки публичных выступлений
Умение убеждать
Грамотная устная и письменная речь
Умение работать в режиме многозадачности
Работа с большим объемом информации

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: