Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Адміністратор косметології, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор косметології, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор готелю, Адміністратор рецепції, Офтальмолог
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний адміністратор

с 08.2023 по наст. время (2 года)
МДЛ "МЕНЕДЖМЕНТ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Знання операційної системи та політики готелю.
Ознайомлення з правилами роботи колективних працівників, навчання специфіки роботи готелю.
Контроль над виконанням завдань.
Контроль касової дисципліни.
Забезпечення безперебійної роботи готелю, швидке реагування та комунікація між відділами комплексу.
Ведення графіку робочого часу працівників колективу.
Здійснення модернізації процедур внутрішнього контролю.
Допомога головному бухгалтеру в складанні та прорахунку фінансових кошторисів, прогнозів та бізнес планів.
Допомога та сприяння в прийнятті рішень з керівниками інших відділів, надаючи суттєві операційні дані.
Сприяння контролю кредиторської заборгованості з розрахунків із замовниками.
Контроль над пунктуальністю і зовнішнім виглядом персоналу готелю.
Контроль та спряння якісного обслуговування великих групових поселень.
Ввічливе та професійне обслуговування готелю.

Адміністратор готелю

с 05.2023 по 08.2023 (3 месяца)
Готель «Ланд Хауз», Бровари (Приватні особи)

Товарознавець

с 03.2021 по 08.2023 (2 года 5 месяцев)
TutoVzuto, Бровари (Роздрібна торгівля)

Контроль надходження та наявність товару на складі;
Ведення обліку товару;
Проведення інвентаризації в роздрібних магазинах;
Встановлення причин утворення надлишків та нестач.
Оформлення документації на відвантаження та надходження товару.

Адміністратор-касир

с 05.2020 по 03.2021 (10 месяцев)
Клініка Лікаря Долинського, Бровари (Ортопедія. Надання медичних послуг)

Робота в програмі Мед Учет. Прийом дзвінків, запис пацієнтів.
Грамотна консультація пацієнтів
щодо проведення процедур. ( в межах компетентності.) Робота зі страховими компаніями.
Запис на наступний прийом. Прийом оплати від пацієнта за послуги. Касова дисципліна. Робота з касовим апаратом. Ведення касової документацї.

Адміністратор

с 09.2017 по 11.2018 (1 год 2 месяца)
Sargoi community English school, Бровари (Освіта, наука)

Організація та керування робочого процесу школи. Складання графіку вчителів. Підписання договорів на період навчання, прийом оплати. Прийом Дзвінків, кореспонденції. Ведення ділової переписки. Замовлення навчальної літератури. Робота з оргтехнікою.

Бухгалтер, інспектор відділу кадрів

с 05.2003 по 07.2020 (17 лет 2 месяца)
МКЦ, Бровари (організація та проведення музичних та культурно-просвітницьких заходів)

Ведення фінансових, матеріальних, розрахунків. Робота на ПК.1с Обліковування коштів, фондів, товарів, матеріалів, надання послуг.
Калькулювання даних та форми документів для розрахунків з банком та Держказначейством. Ведення інвентарних списків, довіреностей, накладних, переліків зобов’язань, цінних паперів тощо. Оформлення Договорів та Актів виконаних робіт з послуг, що надаються установою. Збір та обробка первинної документації. Оформлення платежів за матеріальні, комунальні та інші послуги. Переказ коштів за виконані роботи, ведення інших розрахунків з працівниками, громадянами та юридичними особами за встановленими нормами відповідно до чинного законодавства. Нарахування заробітної плати штатним працівникам не більше 30 чоловік. Звітування перед Держказначейством, Фін.відділом БМР, Податковою службою м.Бровари.
Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів. Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю.
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.Надання довідок про трудову діяльність працівників. Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Ведення ФОП.
Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Образование

Міжнародний Університет Розвитку Людини "Україна"

Облік та аудит, Київ
Высшее, с 2003 по 2006 (2 года 8 месяцев)

Знания и навыки

  • Користувач ПК
  • Знання офісних програм
  • Організація та проведення дитячих свят та культурних заходів

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Комунікабельна,доброзичлива, вмію працювати, як в команді так і самостійно. Справедлива.Не конфліктна.Наполеглива та вимоглива в роботі, завжди завершую початі справи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: