Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 марта 2021 PRO

Наталія

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник генерального директора

с 02.2016 по 03.2017 (1 год 1 месяц)
ПАТ "УКРЛІСПРОМОПТТОРГ", Київ (оптова та роздрібна торгівля лакофарбової продукції)

Ведення журналів реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, кадрове діловодство (накази про прийом, звільнення, переведення працівників, оформлення трудових книжок, заповнення табелів робочого часу, лікарняних, графіків відпусток та ін.), вхідні та вихідні дзвінки, забезпечення офісу канцтоварами, робота с оргтехнікою, виконання доручень керівника та ін.

Інспектор відділу кадрів, бухгалтер

с 09.2011 по 03.2013 (1 год 6 месяцев)
ПрАТ "МКС "Буква", ТОВ "Паритет Смік", Київ (Роздрібна торгівля через мережу магазинів)

Прийом, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України, оформлення та ведення особових справ працівників, оформлення трудових книжок, лікарняних, заповнення табелів робочого часу, графіків відпусток, звіти в Центр зайнятості, оформлення довідок працівникам та зарплатних карт, робота в 1с Бухгалтерія 7.7. Повний документообіг підприємства, ведення журналів вхідної, вихідної документації, робота з факсом, принтер, сканер та ін.

Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Київський механіко-металургійний технікум за спеціальністю "Діловодство та архівознавство"

три роки, з 1995 по 1997 рік

"Кадровий менеджмент" при інституті имені М.П.Драгоманова

23.03.2011-25.05.2011

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Пользователь ПК Клиент-Банк MS Outlook Робота з оргтехнікою Работа с оргтехникой Бухгалтерский учет 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк Бухгалтерський облік Мини-АТС Делопроизводство Деловой этикет

Знание языков

  • Немецкий — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Відповідальна, комунікабельна, швидко навчаюсь

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: