- PRO
Ірина
Керівник кол-центру, head of collection (контроль якості обслуговування)
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6146000/
Опыт работы
Керівник
с 02.2018 по 07.2021
(3 года 5 месяцев)
ФОП Андріяненко І.В., Самозайнятість (Фінанси, банки, страхування)
Head of Collection/Head of Support service
с 04.2017 по 11.2020
(3 года 7 месяцев)
CashUp, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Support service:
-Підвищення якості роботи співробітників(тренінги):
структура розмови
работа з запереченнями;
-Розробка карти якості;
-Робота зі структурою наявних кадрів/новими співробітниками;
-Формування звітності за результатами виконаної роботи;
-Робота по автоматизації діючих процесів для покращення якості роботы співробітників/зручності клієнтів;
-Ведення і формування графику роботи співробітників, табеля, графіка відпусток;
-Взаємодія з іншими підрозділами компанії;
-Розробка системи мотивації співробітників.
Collection:
Розробка стратегії/логіки внутрішнього стягнення (автоматизація процесів);
Контроль виконання KPI;
Контроль роботи внутрішнього підрозділу по роботі з просроченою заборгованістю;
Створення скриптів/смс/ivr для різних сегментів;
Створеення спецпропозицій для клиєнтів;
Формування звітності за результатами роботи;
Аналіз и прогнози по необхідним сегментам.
Робота з зовнішніми партнерами:
-формування реєстрів;
-актуалізація данних по клієнтам;
-узгодження Актів виконаних робіт;
-узгодження умов співпраці;
-формування портфеля на продаж/продаж портфелей;
Керівник групи відділу підтримки клієнтів
с 02.2015 по 09.2017
(2 года 7 месяцев)
Favbet, Київ (Азартные игры)
з 02.2015 по 09.2017 (2 роки 7 місяців)
Favbet, Київ (Азартні ігри)
-Контроль роботи служби підтримки:
прослуховування дзвінків;
перевірка чатів;
проведення работи з покращення стандартів обслуговування;
оцінка якості работи співробітників;
надання звітності керівництву;
планування графіку работи співробітників;
допомога у вирішенні конфліктних ситуацій з клієнтами;
виконання KPI відділом;
Образование
ЧДІЕіУ
Фінанси і креди, Банківська справа, Чернігів
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Виїжджати з країни не збираюсь)))
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Head of Collection/Head of Support service, CashUp, 3 года 7 месяцев
- Керівник групи відділу підтримки клієнтів/контроль якості обслуговування, Favbet, 2 года 7 месяцев
Похожие кандидаты
-
Керівник, заступник керівника відділу, служби контролю якості продукції
Киев, Запорожье -
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев -
Помічник керівника, заступник директора, директор
Киев -
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 грн, Киев -
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Киев -
Директор, заст. директора, керуючий філією, керівник буд. майданчика
Киев