Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 января 2024 PRO

Надежда

Customer support specialist, personal assistant, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Другие страны, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer support representative

с 08.2021 по 09.2022 (1 год 1 месяц)
J2 Global, Одесса (IT)

Promotion to Customer Support Agent, SMTP.com.

- Working on a daily basis on Saleforce cases, chats and calls, regardless of the issue.
- Providing constant assistance in training new Support Agents

Customer support representative

с 06.2020 по 08.2021 (1 год 2 месяца)
J2 Global, Одесса (Customer support)

- work with IContact, in the message review team;
- Filter emails for phish attempts, spam, etc.

Customer support operator

с 05.2018 по 03.2020 (1 год 10 месяцев)
E-Service Ltd, Одеса (Оптовая торговля, грузоперевозки)

Worked with customers and retailers in USA mostly (phone, email, CRM). Increased sales while working at customer support. Became the head of the sales department since Jan, 2019

Personal assistant, volunteer, interpreter

с 12.2016 по 10.2019 (2 года 10 месяцев)
Express Kindness, Charity fund, Одеса (charity)

Worked on relations and partnership with foreign sponsors to provide internally displaced people from Donbass with humanitarian aid.

Reception Manager

с 04.2015 по 12.2016 (1 год 8 месяцев)
Hotel "Frapolli", Одеса (Tourism)

Образование

Gorlovka State Pedagogical Institute of Foreign Languages

Teacher of English, Literature and Russian – Master Degree, Горлівка
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

PC User Пользователь ПК MS Office Adobe Photoshop HTML CSS Jira Веб-браузеры Adobe Premiere Pro Confidence Adobe SEO Billing Salesforce API - Basic knowledge of HTML5 and CSS3

Знание языков

Английский — свободно

Дополнительная информация

HIGHLIGHT SKILLS
•Problem solving, good at handling objections
•Reasonably experienced in customer service and sales
•Quick learner, able to absorb a large amount of info in short time
•Career-oriented, motivated

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: