Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 мая 2022 PRO

Олена

Спеціаліст з тендерів, офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з тендерів

с 11.2020 по наст. время (3 года 7 месяцев)
ТОВ "ГРІНПАКС", Київ (Виробництво антисептиків та дезінфектантів)

-Моніторинг сайтів, торгових майданчиків, що займаються проведенням державних і комерційних тендерів;
-Пошук і підбір тендеру відповідно до особливостей діяльності компанії;
-Реєстрація на торгових майданчиках;
-Аналіз економічної вигоди участі в тендері;
-Інформаційна підтримка;
-Дипломатичне листування, ведення переговорів з організаторами тендерів, роз'яснення документації;
-Інформаційна підтримка і участь в підготовці пакету документів (з технічної частини);
-Співпраця з відділами по специфіці і ціноутворення продукції, яка пропонується;
-Інформування про умови поставки, гарантії, необхідних сертифікатів, ліцензій для участі в тендерах;
-Робота на електронних торговельних майданчиках;
-Контроль за проходженням торгів по кожному етапу (в тому числі on-line): розгляд заявок від учасників, підведення підсумків, підписання договорів;
-Звітність за результатами тендеру.

Продавець-консультант

с 06.2020 по 09.2020 (3 месяца)
Магазин "Мюнхен", Київ (Продаж взуття)

Професійні навички:
- вміння роботи з людьми,
- досвід роботи на касовому апараті,
- підготовка товарів до продажу,
- знання ПК;
- знання касової дисципліни;
- вміння роботи з грошовими коштами: облік, зберігання, інкасація;
- вміння працювати з касовим апаратом;
- досвід консультування покупців;
- досвід прийому та викладки товару;
- навички продажу товару;
- навички ведення звітності;
- знання програми 1С.

Функціональні обов'язки:
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- виконання плану продажів;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку в торговій залі;
- викладка товару (мерчендайзінг).

Офіс-менеджер

с 10.2011 по 01.2012 (3 месяца)
Юридична компанія "Консул", Київ (Юриспруденція)

Діловодство, прийом вхідних дзвінків, робота з вхідною-вихідною кореспонденцією, прийом та відправка електронної пошти, організація роботи офіса.

Помічник нотаріуса

с 05.2008 по 02.2011 (2 года 9 месяцев)
Приватний нотаріус, Луганськ (Юриспруденція)

Діловодство, прийом вхідних дзвінків, робота з вхідною-вихідною кореспонденцією, прийом та відправка електронної пошти, організація роботи офіса.

Образование

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Філософський факультет. Психологія, Луганськ
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Особистісні якості: порядність, чесність, відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, оперативність, працьовитість, організованість, уважність, пунктуальність, самокритичність, високий ступінь навченості. Вільне володіння українською та російською мовами, здатність легко переключатись. Без шкідливих звичок.
Основний і головний мій інтерес - мій син. Люблю читати художню та науково-популярну літературу, кіно, музика, заняття спортом на рівні підтримки фізичної форми.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: