Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2024 PRO

Алина

Менеджер ЗЕД, аналітик, логіст, спеціаліст відділу закупівель

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер відділу закупівель та логістики

с 06.2014 по наст. время (9 лет 10 месяцев)
М Плюс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
•Забезпечення безперебійної роботи ланцюга постачання: замовлення, закупівля, зберігання та доставка;
•Керівництво відділом логістики постачання, навчання та розвиток персоналу, складання робочого плану, мотивація.
•Співпраця з усіма керівниками програм та відділів щодо планування закупівель в рамках проекту.
•Забезпечення належних умов зберігання товарів та дотримання інструкцій;
•Переговори та вибір постачальників, підтримка співробітників відділу постачання та менеджерів з питань переговорних процедур;
•Прогнозування фінансових потреб на основі казначейського прогнозу;
•Нагляд за управлінням зберіганням та контролем запасів, складських операцій, забезпечення точного ведення обліку;
•Управління міжнародними поставками, координація отримання дозволів на імпорт/транзит для міжнародних перевезень та своєчасне митне оформлення.
Досягнення:
•Розробила нові схеми доставки імпортних товарів та стратегії розвитку підприємства / системи оцінки діяльності підприємства та формування бізнес-плану;
•Створення системи набору, навчання та адаптації нових співробітників.

Менеджер відділу забезпечення

с 09.2011 по 05.2014 (2 года 8 месяцев)
«Рейкарц Атташе», г.Київ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов’язки:
•Робота із заявками з філій, відділень, адміністративних та технічних підрозділів;
•Організація та проведення закупівель необхідних матеріалів для готелів мережі;
•Контроль залишків на складах;
•Закупівля тмц у постачальників;
•Прийом та відпуск товарно-матеріальних цінностей на господарському складі;
•Списання, облік та переміщення ТМЦ;
•Формування звітів руху ТМЦ;
•Обробка первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
•Ведення складського обліку;
•Проведення інвентаризацій;
•Пошук постачальників та укладання договорів.
Досягнення:
•Успішно розробила схему доставки вантажів із мінімальним залученням логістів компанії;
•Розробила алгоритм аналізу та контролю митних платежів.

Керівник відділу закупівель

с 06.2009 по 09.2011 (2 года 3 месяца)
ТОВ «С Компьютер», Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Створення, координування та управління процесами, що відносяться до логістичних операцій, тендерів, укладанням контрактів, а також роботою із підрядними організаціями, перевізниками та брокерами;
•Контроль митного оформлення вантажів (імпорт, експорт, тимчасове ввезення/вивезення, транзит, тощо);
•Побудова та забезпечення ефективного функціонування системи прямого продажу через філії, що працюють в Одесі, Полтаві, Вінниці, Житомирі, Черкасах, Харкові;
•Координація закупівельного процесу та створення / надсилання заявок на закупівлю матеріалів та послуг з використанням SAP;
•Бюджетування та контроль витрат.
Досягнення:
•Успішне виконання планових показників за обсягом продажів, повернення коштів, кількісної та якісної реалізації всіх ТМ товарного портфеля;
•Вдалось скоротити термін митного оформлення до кількох годин.

Заступник керівника відділу продажів

с 02.2007 по 06.2009 (2 года 4 месяца)
ТОВ ССістемс, Київ (IT)

Основні обов’язки:
•Планування обсягів продажів товарів та контроль роботи виробництва;
•Переговори з замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами;
•Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).

Менеджер з продажу

с 10.2002 по 01.2007 (4 года 3 месяца)
ТОВ Ост, Київ (IT)

Робота з існуючою базою роздрібних та оптових покупців;
пошук нових оптових покупців;
Обробка та закриття заперечення клієнтів;
Ведення бази клієнтів у системі CRM

Менеджер з продажу

с 01.1998 по 09.2002 (4 года 8 месяцев)
Піон, Ізмаїл (Роздрібна торгівля)

Робота з існуючою базою роздрібних та оптових покупців;
пошук нових оптових покупців;
Обробка та закриття заперечення клієнтів;
Ведення бази клієнтів у системі CRM

Образование

Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Диплом фахівця «Викладач іноземних мов (англійська та німецька)», Ізмаїл
Неоконченное высшее, с 1993 по 1996 (3 года)

http://idgu.edu.ua/

Дополнительное образование и сертификаты

«Комплексний курс міжнародної логістики»

2019 год, 2 мес

«Курс митного брокера»

2017 год, 3 мес

«Курс Microsoft Office, Power Query, Power BI»

2020, 6 мес

Знания и навыки

MS Excel Організація внутрішніх перевезень Ведення CRM Самостійне прийняття рішень Організованість Знання Інкотермс Уміння аналізувати Організація міжнародних перевезень Ведення переговорів з постачальниками Ларді-Транс Della

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: