Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 PRO

Владислав

Керуючий, директор, операційний менеджер ресторану

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Львов, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Консультант з харчування

с 10.2017 по 04.2023 (5 лет 6 месяцев)
Компанії, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Консалтинг мережі пивних магазинів «Море Пива», нових форматів та напрямків, концепт кулінарії TO GO та доставки, концепт піцерії TO GO та доставка.
Консалтинг (запуск та відкриття) мережі ресторанів формату street-fast food BERLINER DONER.
Консалтинг мережі пивних закладів ПИВНА, ребрендінг нової мережі ресто пабів BEER @ MEET (студія DISEL SHOW).
Консалтинг відкриття мережі магазинів LITRA beer and wiskey market та пивного ресторану LITRA BAR beer & music resto.

Управляючий / директор/ операційний менеджер ресторану

с 08.2006 по 10.2023 (17 лет 2 месяца)
Заклади / мережа закладів харчування, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

•Управлінський облік (1:С бухгалтерія, прибуткові накладні, витрата, списання, переміщення, технологічні карти, собівартість, каса, інвентаризації, табелювання, нарахування зарплати).
•Технологія кухні та бару (прорахунок, специфікації обладнання, технічні параметри)
•Успішний досвід відкриття та запуск ресторанів «з нуля».
•Участь у розробці та ребрендингу існуючого ресторану.
•Організація та контроль роботи всіх підрозділів закладу.
•Підбір, адаптація та навчання персоналу, оцінка, розвиток та мотивація (матеріальна та нематеріальна) персоналу.
•Розробка плану продажу, контроль його виконання.
•Оперативне керування діяльністю ресторану.
•Організація та контроль виконання всіма співробітниками своїх посадових обов'язків.
•Забезпечення та контроль технічного та санітарно-гігієнічного стану закладу.
•Забезпечення та контроль затвердженого стандарту зовнішнього вигляду співробітників усіх підрозділів та відповідність його санітарним нормам.
•Розробка та впровадження стандартів роботи та бізнес-процесів.
•Контроль підтримки сервісу відповідно до встановлених стандарті в закладу, особисте спілкування з гостями.
•Організація та контроль виконання всіх чек-листів , карт прибирання, графіків закупівель.
•Організація та контроль роботи виробництва та сервісу (організація діяльності зміни, взаємодія кухні, залу, бару, каси, мийки, іншого персоналу закладу).
•Розробка та впровадження (алгоритм) своєї служби доставки в даному сегменті.
•Формування та впровадження служби доставки на підставі діяльності ресторану.
•Планування та контроль фінансової діяльності, оптимізація FOOD COSTA (марженальність).
•Контроль та оптимізація food cost, labor cost, контроль собівартості виробництва та адміністративних витрат.
•Проведення переговорів із постачальниками та укладання взаємовигідних договорів.
•Планування замовлення на продукти, контроль термінів, асортименту, кількості та якості доставки
•Контроль за дотриманням технології виробництва та ТТК страв та п /ф та умов зберігання продукції
•Ціноутворення та управління продажами.
•Контролює фінансову та бухгалтерську звітність.
•Складання та контроль графіків персоналу, табелювання, ФОП.
•Контролює адміністративно-господарську діяльність ресторану.
•Участь у проведенні інвентаризацій планових та поза плановими.
•Проведення аналітичної роботи діяльності ресторану, щомісячна аналітика роботи закладу (продаж, собівартість, оптимізація).
•Організація та проведення регулярних інвентаризацій ОЗ (основних засобів), МЦ (матеріальних цінностей), МПЗ (матеріально-виробничих запасів), контроль результатів інвентаризацій.
•Формування річного та місячних бюджетів закладу (P&L (прибуток та збитки), БДДС), звітність про фінансово-економічні показники для

Шеф бармен

с 01.1995 по 10.2017 (22 года 9 месяцев)
Заклади / мережа закладів харчування, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Організував ефективну роботу барів мережі ресторанів .
•Успішний досвід відкриття та запуск ресторанів мережі «з нуля».
•Проведення аналітичної роботи діяльності ресторанів мережі.
•Розробка та адаптація bar book , функціональні обов'язки для лінійного персоналу.
•Розробив формат та концепцію барів, проектну документацію.
•Здійснив підбір, підготовку та навчання персоналу бару.
•Складання тестів та інтерв'ю, що визначають рівень професійної компетенції кандидатів.
•Складання шаблону штатного розкладу та графіка роботи персоналу.
•Ергономіка бару – наповнення та розміщення бару технологічним обладнанням, інвентарем та посудом.
•Розробка та впровадження нових асортиментних позицій алкогольної (винна та коктейльна карта) та безалкогольної групи, наступне сезонне та подійне оновлення.
•Вів переговори та укладав договори (робота з постачальниками, організація тендерів, маркетинговий бюджет тощо).
•Складання технологічних та калькуляційних карт.
•Аналіз ефективності постачання та логістики (оптимізація)
•Проводив систематично: аналіз продажу, контроль за технічним станом бару, контроль роботи складу (мінімізація витрат).
•Моніторинг конкурентів
•Взаємодія з бухгалтерією з питань інвентаризацій та документообігу.

Образование

Институт туризму

Менеджер туристичних напрямків, Киев
Высшее, с 1998 по 2000 (2 года)

Знания и навыки

MS Excel Користувач 1С Робота в команді Планування бюджету Контроль ціноутворення Управління командою Самостійність Бізнес-планування Чесність Уміння аналізувати Дисциплінованість Аналітичне мислення Висока працездатність

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: