Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 PRO

Галина

Асистент керівника, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
23 года
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Ровно, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Агент з нерухомості

с 09.2023 по наст. время (8 месяцев)
«UHome”, Бухарест (Нерухомість)

Пошук об‘єктів нерухомості (оренда/продаж).
Коммунікація з власниками нерухомості та клієнтами, повний супровід орендарів в період перебування.
Ведення звітності.

Linkbuilder

с 07.2023 по наст. время (10 месяцев)
"SoftGroup", Рівне (IT)

- робота з базою данних трьох проектів (тема нерухомості)
- пошук необхідних майданчиків, нішевих блогів та спільнот для співпраці
- створення маркетингових креативів, контенту
- аналіз сайтів з допомогою SEMrush, Ahrefs
- аналіз посилального профілю конкурентів
- допомога в розробці стратегії просування проектів
- розміщення лінків
- ведення документації

HR-researcher

с 12.2022 по наст. время (1 год 5 месяцев)
Міжнародна школа Expert X, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

Пошук потенційних лекторів, проведення первинних співбесід, підготовка до запису курсів.

Асистент генерального директора

с 01.2021 по 09.2022 (1 год 8 месяцев)
Підлога та Двері, Харьков (Роздрібна торгівля)

- ведення договорів ТТ, офісів, складів, юр.адрес, рекламних площ (подання оплат, контроль, відстрочення)
- комунікація з орендодавцями/контрагентами
- ведення переговорів із постачальниками
- прийом\звільнення\адаптація співробітників (у підпорядкуванні менеджер відділу кадрів, СБ) - БП прийом\звільнення в Б24 створений за прописаним мною ТЗ.
- БП відпустки співробітників (облік, погодження)
- ведення обліку в 1С
- ведення документообігу компанії
- участь у реорганізації компанії
- оптимізація Бази знань
- планування (бронювання квитків, готелів, план зустрічей) та супровід у відрядженнях

Адміністратор відділу продажу

с 03.2020 по 02.2021 (11 месяцев)
Освітня платформа LABA (SKWOT; Robot dreams), Харків (Освіта, наука)

Організація роботи відділу продажу;
Керування колективом 5-10 людей;
Аналітика ефективності та контроль якості роботи менеджерів (прослуховування дзвінків, ведення аналітики; оцінка якості);
Пошук кандидатів та первинні співбесіди, колективні співбесіди з керівником;
Супровід назначених керівників в філії, їх адаптація;
Координація роботи офісних служб;
Ведення документообігу;
Адміністративно-господарська підтримка усіх співробітників офісу

Барбер

с 09.2019 по 04.2020 (7 месяцев)
SOUL MAN barbershop, Харьков (Краса, фітнес, спорт)

Барбер

с 01.2018 по 09.2019 (1 год 8 месяцев)
Barbershop#1, Ровно (Краса, фітнес, спорт)

Парикмахер-универсал

с 11.2017 по 01.2018 (2 месяца)
Level, Ровно (Краса, фітнес, спорт)

Образование

РДГУ

Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Ровно
Неоконченное высшее, с 2017 по 2019 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Dolce Vita, перукар-універсал

2017, 4 месяца

HR направление (онлайн курсы) LABA

2019-2020

Продажи (B2B|B2C) LABA

2020, в целом 3 мес

Операционный менеджмент LABA

2020, 2 мес

Айдентика SKWOT

2020, 2 мес

SMM STRATEGY SUPERLUDI

4 місяці

Retouching

1 місяць

Знания и навыки

MS Office Adobe Photoshop 1С:Підприємство Бітрікс24 ABBYY FineReader Figma AmoCRM Adobe SketchUp Asana MS Power BI Ahrefs SEMrush

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Дисциплінована, організована та ініціативна.
Готова приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність.
Обома руками за KPI. Працюю на результат)
Маю ціль працювати в зростаючій компанії, де зможу отримати можливість проявити свої професійні та особисті навички, а також обов'язково здобути нові.

Що я можу вам запропонувати:
- себе високу ступінь дисципліни і самоорганізації, вибагливість до себе та співробітників
- підбор і адаптація співробітників
- забезпечення та контроль наявності необхідних запасів товарно - матеріальних ресурсів
- ведення необхідної облікової та звітної документації
- контроль якості роботи, якісна взаємодія з клієнтами
- організація корпоративного навчання і заходів
- аналіз ЦА і конкурентів
- работа з постачальниками, підрядниками

Готова вчитися та адаптуватися до нових завдань та викликів, за потребою у будь-чому зорієнтуюся)
Завжди відкрита до нових ідей та можливостей для розвитку. Прошу звертатися у будь-який зручний для вас месенджер. 🙏

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: