Марта
Керуючий магазином, помічник керівника, адміністратор, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6369209
Опыт работы
Адміністратор
с 12.2023 по наст. время
(5 месяцев)
Беладент, Белая Церковь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- прийом та обробка дзвінків від пацієнтів;
- організація робочого часу лікарів ;
- реєстрація клієнтів та ведення бази даних ;
- розрахунок індивідуальних тарифів на послуги;
- контроль за наявністю та розподілом матеріалів.
Керівник АЗК
с 07.2020 по 10.2020
(3 месяца)
OKKO, Біла Церква (Автобізнес та автосервіс)
організовувати ефективну роботу АЗК;
формувати, мотивувати та розвивати команду;
забезпечувати виконання планів продажу палива та супутніх товарів; ведення підприємницької діяльності у сфері торгівлі рідким паливом та газом для заправки транспортних засобів на підставі отриманої ліцензії;
планування, нагляд та координація роботи АЗС;
підготовка фінансових планів та цінової політики для АЗС;
досягнення поставлених цілей щодо обсягів продажу на АЗС;
вжиття заходів, спрямованих на збільшення продажів пального та іншої продукції, що здійснюються на станції, включаючи розширення асортименту продукції магазину на АЗС, розширення переліку послуг, пропонованих клієнтам станції, наприклад, автомийка, дрібний ремонт автомобілів, санвузли з душовими кабінами тощо;
співпраця з підприємствами громадського харчування та готельних послуг;
контроль за наявністю та організація доставки палива та товарів до магазину;
розробка та впровадження заходів щодо підвищення стандартів обслуговування клієнтів та конкурентоспроможності АЗС;
моніторинг стану ринку палива та конкурентного середовища;
організація роботи підлеглого персоналу АЗС та ведення документації щодо мотивації працівників, контролю та оцінки ефективності праці, прийом на роботу та звільнення працівників;
забезпечення навчання (наприклад, з обслуговування клієнтів) та умов для професійного росту співробітників;
перевірка наявності у працівників відповідних допусків для заповнення резервуарів пальним та газом;
контроль за технічним станом обладнання та установок на АЗС, зокрема, пристроїв для вимірювання та моніторингу стану нафтопродуктів, пристроїв для сигналізації про витік та захисних пристроїв від викидів нафтопродуктів;
забезпечення та моніторинг безпеки клієнтів на АЗС;
планування та контроль використання наявних матеріальних ресурсів АЗС;
контролювати роботу на касі.
Керуючий магазином
с 09.2017 по 07.2020
(2 года 10 месяцев)
Міда, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
відкриття магазину з нуля;
підбір, навчання , мотивація персоналу;
упорядкування стандартів роботи продавця;
візуальний мерчендайзинг;
організація торгового процесу;
розв'язання адміністративно-господарських питань;
ведення звітності магазину за ключовими показниками;
щоденний звіт перед центральним офісом;
навчання персоналу, наставництво;
мотивація персоналу виконання плану;
контроль за дотриманням стандартів торгівлі та стандартів компанії;
прийом товару;
проведення інвентаризації;
відвідування виставок, замовлення товару;
робота у програмі 1С 7,8. Останній рік працювала регіональним керівником, у підпорядкуванні було 5 магазинів.
Керуючий магазином
с 06.2013 по 08.2017
(4 года 2 месяца)
ТОВ "Карі Україна", Біла Церква (Роздрібна торгівля)
- відкриття магазина з нуля ,формування команди
- робота з налоговою, пожарними інстанціями
- рішення оперативних питань
- аналіз структури продажів і якості обслуговування покупців
- забезпечення своечасного надходження товарів
- контроль правильної викладки товару
- организація і управління работою персоналу (більше 7 чоловік)
- стратегічне планування розвитку магазину
- робота з персоналом: проведення співбесід, складання графіку роботи і графіку відпусток
- контроль за виконанням функціональних обовязків і інструкцій персоналом, проведення атестацій
- контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
- ведення касової дисципліни
- проведення інвентеризацій, ведення документації, складання та проведення звітів
- робота в програмах pdt console,axapta
Образование
Національний Транспортний Університет
Транспортне право, Київ
Высшее, с 2006 по 2011 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Навчання в " Бізнес Конструктор "
2019
Знание языков
Английский — начинающий
Похожие кандидаты
Керуючий магазином, заступник керуючого магазином, продавець-консультант
20000 грн, Белая Церковь
ПМ, керівник, начальник, заступник директора, виконавчий директор
Белая Церковь
Заступник директора, адміністратор, менеджер, керівник, начальник
75000 грн, Белая Церковь, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
18000 грн, Белая Церковь
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
Белая Церковь