Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 июня 2024 PRO

Наталья

HR-директор, начальник ОК, HRG, HRM, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
49 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 09.2023 по наст. время (9 месяцев)
ДП ХНАТОБ/СХIД ОPERA, Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Організація роботи відділу кадрів, систематизація та регламентація. Постановка військового обліку відповідно до вимог законодавства.

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 02.2022 по наст. время (2 года 4 месяца)
Аудиторсько - консалтингова Kорпорація, Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота з клієнтами за зовнішніми замовленнями: ( пошук та підбір персоналу, кадровий аудит, кадровий аутсорсинг, військовий облік,оцінка персоналу),внутрішній підбір персоналу, проведення атестації, підтримка морально - психологічного клімату в колективі, корпоративна культура, кадрове діловодство в повному обсязі, адаптація нових співробітників, розробка внутрішньофірмової документації
( посадові інструкції, положення, регламенти, процедури), робота з розвитку та плануванню, аналітика ринку праці та заробітних плат, освітня робота,навчання співробітників, робота в CRM

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 01.2021 по 09.2021 (8 месяцев)
ТОВ "Славена", Харків (Видавництво, поліграфія)

Пошук та підбір персоналу
Кадровий облік в повному обсязі
Адаптаційні заходи
Актуалізация посадових та робочих інструкцій, розробка положень, процедур
Звітність, аналітика ринку праці та заробітних плат
Контроль трудової дисципліни

Заступник директора по роботі з персоналом

с 01.2010 по 08.2020 (10 лет 7 месяцев)
Група компаній "Євромет", Харків (Торгівля і виробництво металопродукції, аренда нерухомого майна)

Побудова відділу персонала з нуля, управління організаційною структурою, чисельністю, ФОТ; кадрове адміністрування в повному обсязі відповідно до вимог КЗпП; рекрутмент персонала, управління системою мотивації та адаптації співробітників; формування корпоративної культури, організація корпоративних свят та заходів; актуалізація посадових інструкцій, розробка положень, регламентів, процедур; оцінка персоналу; звітність; моніторинг ринку праці та заробітних плат; управління морально-психологічним кліматом в колективі, контроль трудової дисципліни

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 11.2007 по 11.2009 (2 года)
Акціонерний комерційний Земельний банк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Побудова відділу персонала з нуля, пошук та підбір персоналу, кадрове діловодство, формування кадрового резерву, моніторинг ринка праці, звітність, розробка посадових інструкцій

Начальник відділу кадрів

с 01.2001 по 09.2007 (6 лет 8 месяцев)
Акціонерний банк "Факторіал - Банк", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та керівництво відділом з питань: кадрове діловодство, підбір персоналу, звітність, участь в проведенні атестації та формуванні кадрового резерва; організація та контроль кадрової роботи в регіональних філіях банку

Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Управління персоналом та економіка праці, менеджер з персоналу, Харків
Высшее, с 2005 по 2007 (2 года)

Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди

Українська мова та література, Харків
Высшее, с 1992 по 1996 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях.

2 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Outlook Express CRM M.E.Doc HCL Notes 1С УВП Кадровий облік ProFIX Express Рекрутмент персонала Формування корпоративної культури Розробка та запровадження системи оплати праці та мотивації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички: впевнений користувач Word,Excel,Outlook Express, Lotus Nodes, Іnternet, Profix - кадри, 1С 8.1 8.2 8.3 УПП, Medoc, CRM
Особисті якості: ініціативна, відповідальна, цілеспрямована, працьовита, комунікабельна.
Професійні якості: ефективно використовую свої знання та вміння в практичній роботі, здатна працювати з великими масивами інформації та в багатозадачному режимі. Здатна до прийняття самостійних рішень. Здатна працювати в команді.
Продовжую розвиватися в сфері управління людськими ресурсами. Однаково цікаві позиції як автономного спеціаліста, так і керівника. Детальне резюме зможу надати за вимогою.
Велике прохання мережевий маркетинг не пропонувати!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: