Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Customer service manager

Рассматривает должности:
Customer service manager, Customer support manager
Вид занятости:
полная
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу Досвіду Клієнтів

с 03.2013 по 05.2025 (12 лет 2 месяца)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Керування командою відділу клієнтського сервісу, організація навчання та підвищення кваліфікації співробітників.
•Розробка та впровадження операційних стратегій для покращення клієнтського досвіду на всіх етапах взаємодії.
•Моніторинг та аналіз ключових показників ефективності (КРІ), оптимізація робочих процесів для підвищення якості обслуговування.
•Впровадження CRM-системи та цифрових інструментів для автоматизації процесів взаємодії з клієнтами.
•Оперативне реагування на клієнтські скарги, розробка комплексних планів для їх швидкого та ефективного вирішення.
•Взаємодія з партнерами та внутрішніми відділами для забезпечення високого рівня обслуговування.
•Організація відкриття нових рестора.
Основні досягнення:
•Підвищення рівня задоволеності клієнтів на 20% у 2024 році завдяки впровадженню інноваційних практик.
•Скорочення часу обслуговування клієнтів на 10% через впровадження CRM та цифрових рішень.
•Зменшення часу вирішення скарг на 20% завдяки розробці та впровадженню комплексних планів реагування.
•Проведення понад 30 тренінгів для підвищення кваліфікації персоналу, що підвищило якість обслуговування на 15%.
•Виведення ресторану у ТОП-3 за перевиконання цільових КРІ у напрямку доставки.

Образование

Київський національний університет технологій та дизану

Інженерна механіка. Обладнання легкої промисловості та побутового обслуговування, Київ
Высшее, с 2012 по 2015 (3 года)

o Основи проектування та експлуатації обладнання легкої промисловості.
oСучасні стандарти якості та безпеки у виробництві та експлуатації
промислового обладнання.
oІнноваційні методи автоматизації виробничих процесів у сфері легкої промисловості
oПроектування та оптимізація технічних систем у сфері легкої промисловості.

Знания и навыки

  • • Управління клієнтським сервісом
  • • Лідерство та управління командою
  • • Аналіз та оптимізація бізнес-процесів
  • • Робота зі скаргами клієнтів
  • • Комунікація та взаємодія з партнерами
  • • Стратегічне та операційне планування

Знание языков

Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: