Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2024 PRO

Анастасія

Оператор 1С, офіс-менеджер, адміністратор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер інтернет-магазину

с 09.2021 по 08.2023 (1 год 11 месяцев)
Vapeshop, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

- Обробка вхідних дзвінків та замовлень;
- Консультація клієнтів та вирішення поточних питань;
- Наповнення сайту та розміщення оголошень на торгових площадках;
- Відправка замовлень поштовими операторами;

Помічник керівника/Офіс-менеджер

с 09.2020 по 04.2021 (7 месяцев)
ООО "ТД"Сокол", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Виконання поточних доручень керівника та планування робочого дня;
- Робота зі звітами, поверненнями, коригуваннями замовлень, робота з новими клієнтами;
- Моніторинг ринку конкурентів;
- Участь у відрядженнях по території;
- Підготовка поточної документації;
- Збір та відправка кореспонденції;
- Благоустрій офісу.

Оператор 1С/Офіс-менеджер

с 04.2017 по 04.2020 (3 года)
ООО "КТ Україна", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Супровід продажів/підтримка торгових представників на всіх етапах;
- Взаємодія з торговим відділом, клієнтами, водіями, складом, центральним офісом компанії;
- Ведення клієнтської базы в 1С;
- Підготовка і збір документів на маршрут експедиторам;
- Обробка замовлень та РТП;
- Узгодження цін, знижок, лімітів, відвантажень, браку;
- Робота з присвоєнням статусу контрагентів;
- Робота з поверненнями;
- Оформлення ремонтів;
- Оприбуткування та переміщення товарів по складах в 1С;
- Проведення коригувань документів (закриття місяця);
- Робота з комерційними угодами (підписання, узгодження, внесення);
- Ведення документообігу (б/н);
- Контроль своєчасного підписання актів звірки;
- Презентація клієнтам акційних пропозицій і прайсів компанії;
- Комунікація за допомогою IP-телефонії;
- Відправка та отримання кореспонденції та деяких вантажів;
- Обробка ТТН компанії (узгодження маршрутів, рентабельністьта ін.);
- Закупка необхідних матеріалів для забезпечення роботы філіалу;
- Відрядження по Україні (допомога іншим філіалам, конференції у ЦО, тощо);
- Участь в промо-акціях, їх документальний супровід.
- Внесення результатів інвентаризації в 1С.

Досягнення:
- Виконання планових показників адміністративного відділу.
- Щомісячне оплачуване проходження атестації та підтвердження кваліфікації.

Образование

НТУ "ХПІ"

Хімічна технологія органічних речовин, Харків
Высшее, с 2012 по 2016 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Корпоративне навчання

2019

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Outlook 1С:Підприємство Користувач Бітрікс24 Адміністрування IP-телефонії Ведення документації Стресостійкість Комунікабельність Здатність до навчання Адаптивність

Знание языков

  • Украинский — средний
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: