Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024

Оксана

Бухгалтер по первичной документации, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Боярка, Вишневое (Киевская обл.), Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 09.2023 по наст. время (7 месяцев)
ТОВ УКРПРОФІНСТРУМЕНТ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управитель роздрібною сіткою

с 11.2021 по 09.2023 (1 год 10 месяцев)
ТОВ"ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "МВМ"", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Відкриття роздрібних торгових точок.
2.Забеспечення життєдіяльності магазинів.
3.Контроль роботи персоналу магазину.
4.Переоблік і контроль за надхлдженням ТМЦ.
5.Контроль роботи з ПРРО та терміналом, касова дисципліна.

Бухгалтер

с 09.2020 по 09.2021 (1 год)
ТОВ "Гепард", Київ (Автобізнес та автосервіс)

1.Ведення первинної документації
2.Введення банківської виписки
3.ЗП
4.Переоблік ТМЦ
5.Звітність по ЄСВ

Куратор проектів (ITвідділ)

с 10.2018 по 12.2019 (1 год 2 месяца)
ДК "УКРОБОРОНПРОМ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Впровадження бухгалтерського проекту на платформі «IT-Enterprise».
• Підготовка документів (договір, технічне завдання, супутні документи) для проведення тендеру на вибір програмного забезпечення для бухгалтерії.
• Укладення договору з компанією Виконавцем.
• Написання бізнес-моделей по бізнес процесам бухгалтерії, узгодження з проектними групами Замовника / Виконавця.
• Комунікації з проектною групою Виконавця, організація онлайн- конференцій, спільних зборів.
• Комунікації з проектною групою Замовника, організація зборів, організація навчання персоналу.
• Ведення документів проекту, в тому числі і контроль виконання робіт і оплат.

Керівник департаменту розвитку / РМР Менеджер

с 08.2016 по 05.2018 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Київфарм", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Пошук об'єктів для відкриття нових торгових точок, розрахунок точки беззбитковості.
• Підготовка та проведення презентацій по знайденим об'єктам.
• Відкриття нових торгових точок з нуля:
a. укладення договору оренди з орендодавцем,
b. ремонт приміщення,
c. закупівля меблів, комп'ютерного техніки для нової торгової точки,
d. укладання договорів з комунальними службами,
e. проходження перевірки в ДЛС.
• Планування бюджету відділу розвитку.
• Закриття нерентабельних торговельних точок.
• Робота з орендодавцями всіх орендованих об'єктів компанії.
• Керівництво проектом по впровадженню ПЗ «Моріон» (програма для аптек).
a. Написання ТЗ для впровадження програми з усіх бізнес-процесів компанії.
b. Робота з проектною командою від Виконавця.
c. Робота з проектною командою від Замовника.
d. Організація навчання персоналу аптек роботі в новому ПЗ.
• Планування бюджету на впровадження програмного забезпечення.

Асистент керівника

с 08.2016 по 08.2017 (1 год)
СТОВ "Осички", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Закупівля ліків для тваринницького комплексу.
• Закупівля необхідних матеріалів для сільського господарства.
• Навчання персоналу роботи в програмі для керування тваринництвом Dairy Plan.
• Контроль роботи тваринницького господарства.
• Складання плану вакцинацій стада.
• Звітність власнику.

Директор

с 01.2002 по 05.2016 (14 лет 4 месяца)
ТОВ "Укрпродукт", Київ (Нерухомість)

• Організація роботи офісу, підбір персоналу, розподіл обов'язків і контроль їх виконання.
• Організація роботи складу. Закупівля товарів, контроль за залишками і термінами реалізації, переоцінки.
• Організація роботи водіїв, контроль за використанням ПММ.
• Формування схем заробітної плати по всіх підрозділах, нарахування з / п.
• Робота з торговими командами (продажу, дебеторская заборгованість, звітність).
• Разом з IT фахівцями впровадження програми Branch на платформі Oracle, "1С8 Управління торговим підприємством". Навчання офісного персоналу. Впровадження програми для роботи торгових агентів з планшетами, контроль зливу замовлень.
• Звітність по продажам для виробників.
• Контроль фінансових потоків підприємства.
• Організація господарської діяльності підприємства.
• Забезпечення взаємодії з покупцями і постачальниками, контролюючими органами.
• Звітність власнику підприємства.

Офіс-менеджер, логіст.

с 12.1998 по 01.2002 (3 года 1 месяц)
ТОВ "Прагматорг", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Співпраця з ТМ «Чумак», ТМ «Балтика» ТМ «Оболонь» ТМ «Укрпромінвесткондитер» і т.д),
• Робота з супермаркетами і VIP клієнтами (замовлення, залишки, звітність, контроль дебіторської заборгованості

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Email Поштовий клієнт Активність Прийняття ефективних рішень Вміння вирішувати питання в ситуаціях різної ступені важкост Вміння організовувати будь-який процес, налагоджувати структур Успішний досвід управління бізнес- процесами: логістика ,фінан Фінансова відповідальність

Дополнительная информация

Папірна Оксана Євгенівна

Дата народження:12 липня 1972р.
Регіон: Київ
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Очікувана посада:
Бухгалтер по первинній документації.
Ціль: Здобуття бухгалтерської та аналітичної роботи.
Ключова інформація:
• Управління колективом співробітників різного рівня підготовки і мотивації.
• Створення ефективної команди для виконання поставлених завдань.
• Наявність лідерських якостей.
• Уміння вирішувати питання в ситуаціях різного ступеня складності.
• Уміння організовувати будь-який процес, налагоджувати структуру підрозділів взаємодіючих між собою, розробляти схеми контролю.
• Успішний досвід управління бізнес-процесами: логістика, фінанси, продаж, маркетинг.
• Уміння налагоджувати облік ТМЦ з нуля.
• Знання 1С8 "Управління торговим підприємством" на рівні достатньому для навчання персоналу.
• Наявність досвіду постановки завдань програмістам і контролю етапів їх виконання.
• Досвід вирішення завдань з фінансового планування, збору дебіторської заборгованості, роботі з товарними залишками, продукцією з малим терміном придатності.
• Досвід роботи з бюджетними організаціями.
• Фінансова відповідальність.
• Знання первинної бухгалтерської документації.
Досвід роботи:

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: