Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 марта 2024 PRO

Ігор

Head of customer support

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Head of customer support

с 02.2023 по наст. время (1 год 4 месяца)
Onlinemarket, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Планування, організація та успішна реалізація нових проєктів.
Відбір, навчання та ефективна адаптація персоналу для досягнення бізнесцілей.
Забезпечення ефективної комунікації зі замовниками стосовно існуючих
проєктів та їх відзначений супровід.
Укладання та управління новими контрактами з потенційними замовниками
для розширення бізнесу.

Customer Support Center Project Manager

с 02.2022 по 04.2022 (2 месяца)
BOSS. Gaming solutions, Киев (IT)

Підбір, навчання і адаптація персоналу
Створення і впровадження стандартів обслуговування, сервісної моделі,
матеріалів для навчання, тощо
Організація і впровадження систем оцінювання і збору статитики по
функціонуванню служби
Планування розвитку служби на майбутне

Head of Customer Retention Department

с 02.2020 по 02.2022 (2 года)
NDA, Київ (IT)

Створення дорожньої карти проєкту
Використання інструментів управління проєктами (JIRA, Confluence, тощо)
Відслідковування тенденцій ринку та потенційних можливостей відповідно до
потреб бізнесу
Підготовка акційних пропозицій, бонусів, турнірів та лотерей
Створення та впровадження схем розсилок електронних листів, як технічних,
так і маркетингових
Робота з бекофісом, а саме додавання бонусів, розсилок, п

Head of Customer Retention Department

с 04.2017 по 03.2019 (1 год 11 месяцев)
EvoPlay, Київ (IT)

Розробка скріптів, ведення баз знань в рамках функціонування підрозділу
Досвід роботи
Підбір, супроводження і адаптація персоналу
Формування робочих планів і цілей
Контроль виконання цілей і показників підрозділу
Формування і презентація звутів за результатами роботи підрозділу

Head of Quality Control Department

с 06.2015 по 03.2019 (3 года 9 месяцев)
EvoPlay, Київ (IT)

Впровадження і контроль виконання показників якості обслуговування контактцентру
Розробка і впровадження оцінки якості роботи
Підбір, супроводження і адаптація персоналу
Формування робочих планів і цілей
Контроль виконання цілей і показників підрозділу
Формування і презентація звутів за результатами роботи підрозділу

Supervisor of Quality Control Department

с 04.2014 по 06.2015 (1 год 2 месяца)
EvoPlay, Київ (IT)

Оцінка якості обслуговування співробітників контакт-центру
Формування і роз'яснення зворотнього зв'язку за результатами перевірки
Участь у веденні тренінгів і семінарів для нових співробітників

Technical Support Administrator

с 02.2013 по 04.2014 (1 год 2 месяца)
EvoPlay, Київ (IT)

Пошук, впровадження та підтримка технічних інструментів, необхідних для
роботи контакт-центру
Участь у розробці та покращенні бізнес-процесів
Навчання та адаптація нових співробітників
Написання технічних завдань з розробки програмного забезпечення для
контакт-центру

Customer Support Supervisor

с 04.2012 по 02.2013 (10 месяцев)
EvoPlay, Київ (IT)

Обробка вхідних звернень та запитів від клієнтів
Навчання та адаптація нових співробітників
Організація робочого процесу зміни операторів
Оцінка якості роботи операторів контакт-центру
Допомога у вирішенні складніших питань, з якими стикалися співробітники під
час консультування

Образование

Ніжинський державний університет ім. Гоголя

Психології, Ніжин
Высшее, с 2020 по 2023 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

ApexBerg, Операційне управління контакт центром

2017

Игор Манн, Клієнтоорієнтовність

2017

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Ответственно подхожу к выполнению своих обязанностей. С легкостью нахожу общий язык с людьми. Не склонен к обострению и всегда пытаюсь найти компромисс в спорных ситуациях. Легко обучаюсь и меняю вид деятельности. Пунктуален и сдержан.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: