Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Руслан

Керівник відділу маркетингу, Digital-маркетолог, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу маркетингу

с 09.2021 по 05.2023 (1 год 8 месяцев)
Мережа Forellis, Київ (Роздрібна торгівля)

Досягнення:

• Активний ріст продажів з інтернету
• Розробка маркетінгової стратегії (online/offline)
• Розробка та запуск нових активностей
• Розробка та запуск нового ефективного контенту
• Впровадження оптимізації UX/UI на сайті та арр
• Збільшення впізнаваності
• Запуск новинок, акцій та колаборацій
• Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
• Взаємодія з керівником відділу продажів та як результат збільшенням середнього чеку
• Збільшення динаміки органічного зростання у ТОП Google
• Впроваждення нового меню

Обов'язки:

• Реалізація маркетингової та pr-стратегії
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Аналіз ринку та конкурентів
• Проведення маркетингових досліджень
• Створення та оптимізація маркетингових планів
• Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords, SEO та SMM просування (трафік/контент)
• Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)
• Робота з Google Analytics
• UX/UI аналіз та складання ТЗ для реалізації
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Бюджетування
• Відкриття та оформлення нових магазинів
• Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація по мережі)
• вВпровадження акцій
• Проведення фотосесій
• Робота з Google maps (мій бізнес)
• Координація зовнішньої реклами та партнерських програм
• Організація виготовлення сувенірної та промо-продукції
• Постановка ТЗ та підрядникам
• Звітність

Головний маркетолог

с 11.2020 по 09.2021 (10 месяцев)
Ninja Sushi / Ninja WOK / Ninja Pizza, Київ (Транспорт, логістика)

Досягнення:

• Ріст цілевих показників (продажі/впізнаванність)
• Розробка та координація нової маркетингової стратегії
• Розробка та запуск нових активностей/колаборацій
• Ріст продажів по проекту Ninja WOK
• Участь у запуску проекту Ninja Pizza
• Розробка та запуск нового контенту
• Участь у запусках новинок меню які успішно підкорили ринок
• Співпраця з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
• Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
• Взаємодія з керівником відділу продажів і як результат збільшенням середнього чеку
• Збільшення динаміки органічного зростання (ріст у ТОП Google)


Обов'язки:

• Координація та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Координація створення рк креативів з наступним запуском
• Аналіз ринку та конкурентів
• Проведення маркетингових досліджень
• Створення та оптимізація маркетингових планів
• Координація роботи підрядників за Google Adwords, SEO та SMM
• Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)
• Робота з Google Analytics
• UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Бюджетування
• Відкриття нових міст та локацій
• Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація через мережу)
• Оптимізація меню разом із бренд-шефами
• Проведення фотосесій
• Робота з Google maps
• Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
• Постановка ТЗ маркетинговим та технічним підрозділам з подальшою координацією
• Робота з репутацією
• Звітність

Головний маркетолог

с 02.2020 по 12.2020 (10 месяцев)
Pizza33 Sushi33, Киев (FMCG, Доставка їжі та Кафе)

Досягнення:

• Розробка та запуск антикризової маркетингової стратегії під час карантину
• Розробка та запуск нових акцій
• Покращення системи лояльності
• Оптимізація рекламного бюджету (скорочення витрат без падіння трафіку та продажу). Зниження на 40% без втрати нових та постійних клієнтів
• Розробка нового меню
• Впровадження оптимізації UX/UI на сайтах
• Збільшення конверсії сайтів
• Збільшення CTR
• Участь у відкритті нових кафе
• Ефективне співробітництво з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
• Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
• Зміна сратегії ведення соціальних мереж та спілкування
• Взаємодія з керівником відділу продажу для збільшенням середнього чеку та як результат його ріст
• Розробка та оновлення дизайну всієї друкованої та промо продукції
• Збільшення динаміки органічного зростання (збільшення позицій сайтів у ТОП Google) за допомогою SEO просування

Обов'язки:

• Розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Робота з сегментуванням цільової аудиторії, подальшим створенням та запуском відповідних рекламних матеріалів під неї
• Аналіз ринку та конкурентів
• Проведення маркетингових досліджень
• Створення та оптимізація маркетингових планів
• Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords та SEO просування
• Організація, запуск та аналіз рекламних кампаній у Google (PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
• Робота з Google Analytics
• UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Бюджетування
• Відкриття нових кафе
• Підготовка рекламних матеріалів (банери, листівки, лефлети, штендери, білборди, стаканчики тощо)
• Оптимізація меню разом із бренд-шефами
• Впровадження нових акцій та покращення системи лояльності
• Проведення фотосесій
• Участь у створенні контенту для соціальних мереж
• Модерація соціальних мереж
• Робота з Google maps
• Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
• Робота з репутацією
• Робота з адмін панеллю сайту

Головний маркетолог

с 12.2018 по 11.2019 (11 месяцев)
КИТ Групп, Оbmenka, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:

• Ріст всіх поставлених цілевих показників (заявки на обміни, трафік)
• З першого місяця з'явилася активна та видима динаміка зростання органічного трафіку та приросту позицій у пошуковій системі GOOGLE (за допомогою SEO просування)
• З другого місяця роботи на 45% збільшились цільові заявки з сайтів, що збільшило прибуток компанії
• Завдяки методичним, послідовним діям щомісячно збільшувалися всі цілеві показники
• Регулярне перевиповнення плану
• Введення стратегічних впровадженнь в рекламу
• Вирішення важливих питання з Google щодо відхилення оголошень через підтримку в Ірландії
• Складено чіткий портрет ЦА з місцями залучення
• Створено чітку та послідовну маркетингову стратегію
• Створено систему аналітики конкуренції на ринку, для щоденного, швидкого та зручного аналізу поточного становища компанії та конкурентів (аналітика курсів валютних пар)

Обов'язки:

• Розробка та реалізація маркетингової стратегії
• Бюджетування та фінансовий контроль
• Координація роботи співробітників маркетингового відділу
• Робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності, розробка маркетингової стратегії, впровадження нових ефективних інструментів)
• Складання портрета кінцевого споживача
• Аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії
• Аналіз ефективності кампаній та заходів
• Облік, контроль та доцільність використання маркетингових інвестицій
• Збір статистики та аналіз анкетних даних активностей
• Медіапланування
• Робота з репутацією
• Розміщення локацій на картах
• Робота з інструментами аналітики Hotjar/Google Analytics
• Організація, розробка, проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (Google PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
• Генерація та моніторинг цільових KPI
• Планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності всіх маркетингових активностей та їх результатів
• Взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації)
• Щоденне заповнення та аналіз курсів конкурентів на ринку по кожному регіону
• Аналітична та фінансова звітність щодо ефективності проведених інтернет кампаній по всіх каналах просування
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Відповідальність за цільові показники маркетингового відділу та динаміку зростання компанії в інтернеті

Керівник відділу маркетингу

с 01.2018 по 11.2018 (10 месяцев)
medlife.pro, Київ (Медицина та Охорона здоров'я. Online сервіс з пошуку лікаря)

Досягнення

• Досягнув значного приросту цільового трафіку та цільових звернень, що відповідно підвищило прибуток компанії. Тобто збільшив заявки та продажі за ключовими продуктами.
• Також за дуже короткі терміни (2 місяці) під моїм керівництвом було проведено великий обсяг роботи, який зазвичай проводиться щонайменше за півроку.
• З'явилася видима динаміка зростання органічного трафіку (зростання позицій через SEO в GOOGLE).
• Завдяки методичним послідовним діям збільшився трафік через контекстну рекламу з Google.
• Вирішились складні питання з Google щодо відхилення великої кількості оголошень через медичну тематику.
• Проведено регулярні стратегічні впровадження реклами загалом, що давало видимі результати.
• Організовував виставки, привітання партнерів з різними святами (закупівля та розвезення подарунків, розсилка листівок тощо)


Обов'язки:

• управління маркетинговою та комерційною складовою;
• координація та контроль роботи співробітників маркетингового відділу (6 осіб);
• робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності роботи);
• розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії;
• бюджетування та фінансовий контроль;
• оптимізація маркетингових планів;
• запуск та аналіз ефективності рекламних кампаній;
• облік та контроль використання фінансів;
• проведення переговорів із партнерами, клієнтами, підрядниками;
• зовнішня реклама, організація заходів, партнерські програми, виставки;
• медіапланування;
• проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (контекст, кмс, ремаркетинг, відеореклама).
• генерація та моніторинг цільових KPI;
• планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності маркетингових активностей;
• взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації);
• дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту;
• аналіз цільової аудиторії та конкурентів;
• розробка методологій та проведення маркетингових досліджень
• відповідальність за показники маркетингового відділу.


Отримані навички:

• Навчився ефективно керувати командою із 6 співробітників.
• Успішна та продуктивна участь з директорами та керівниками відділів у розробці стратегії компанії на 3 роки.
• Самодисциплінованість та чітке виконання поставлених цілей у встановлений термін.
• Ефективне управління часом та ресурсами співробітників для досягнення цільових показників компанії.
• Покращення знання правил GOOGLE

Digital producer

с 08.2017 по 11.2017 (3 месяца)
Trusty Labs (Казахстан), Алмати (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:

• Ріст дзвінків та продажів у клієнтів
• Впровадження нових технологій для проєктів
• Успішне та ефективне управління командою
• Дотримання дедлайнів
• Успішне виконання завдань
• Премії

Обов'язки:

• Прийом, ведення та управління проектами з контекстної реклами, SEO, Facebook, bnstagram та інших супутніх інструментів інтернет маркетингу
• Повний запуск, супровід, аналіз та оптимізація рекламних кампаній
• Робота з великими проектами. (ЖК, міжнародні популярні бренди)
• Проведення UX/UI та створення ТЗ для спеціалістів
• Розподіл завдань щодо відповідних фахівців
• Контроль виконання та керування термінами
• Розробка рекламнохї стратегії
• Створення кошторисів
• Виставлення рахунків
• Первинна бухгалтерія, документообіг
• Управління кампаніями Google AdWords, facebook business manager, Яндекс Директ
• Впровадження IP телефонії в проект та підключення Call tracking + Аналіз


Отримані Навички:

• Успішне керування командою та чітка організація її роботи
• Складання грамотної комерційнох пропозиції
• Розвинув глибше розуміння принципів роботи та інструментарію різних каналів залучення трафіку: SEO, PPC, CPA, медіа, соціальні мережі, e-mail маркетинг
• Навички роботи з великими проектами та бюджетами
• Отримав високий рівень комунікативних навичок та лідерських якостей
• Набув високої самоорганізованості та дисципліни
• Покращене вміння аналізу даних

Менеджер з продажу & Керівник проєктів

с 06.2013 по 08.2017 (4 года 2 месяца)
Компанія “UCT” - Офиційний партнер компанії Google, Киев (Реклама / Маркетинг / WEB)

Досягнення:

-Стабільний потік нових та цікавих для компанії клієнтів
-Регулярні премії за успіх у роботі та виконання плану
-Регулярні відрядження за кордон (2 роки у загальному провів у відрядженнях)
-Проведення понад 12 особистих зустрічей на тиждень
-Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет-маркетингу
-Проведенння великої кількості переговорів з потенційними клієнтами, більшість з яких завершилися успішним підписанням договору
-Досягнення поставлених цілей


Обов'язки:

-Продаж, запуск, управління та аналіз проектів зі створення сайтів (WEB), контекстної реклами, SEO, SMM, таргетованої реклами, маркетингового аналізу та інших супутніх інструментів інтернет-маркетингу
-Повна відповідальність за проект та його результат
-Розробка маркетінгової стратегії-Аналіз проєкту та прийняття рішень для підвищення його ефективності
-Проведення юзабіліті інтернет-ресурсів та створення ТЗ для виправлення недоліків технічним спеціалістам
-Аналіз ефективності рекламних показників та їх оптимізація
-Контроль результатів та звітність
-Ведення понад 12 проектів одночасно
-Первинна бухгалтерія, документообіг

Отримані навички:

-Вміння якісно запускати та контролювати проєкти
-Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет-маркетингу
-Чітке дотримання дедлайнів
-Вміння досягати поставлених цілей
-Відмінне знання ринку інтернет маркетингу та правил Google
-Оцінка та оптимізація кампаній на основі даних Google Analytics та ЯндексМетрика
-Вміння скласти грамотну комерційну пропозицію
-Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта
-Навички продажів та ведення ділових переговорів

Образование

Київський національний університет будівництва та архітектури КНУБА (КІСІ)

Будівельний / Промислове та цивільне будівництво (Магістр), Київ
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Genius Marketing

2017 - 2019 Серія освітніх вебінарів + практика по комплексному digital маркетингу

SEO Academia

2019- 2021 - Вебінари по практичному SEO з кейсами та цифрами

Знания и навыки

Таргетинг Вміння збільшувати продажі, дзвінки та заявки Складання ефективної маркетингової стратегії Розуміння та навички роботи з Google Adwords / SEO просування Знання Google Analytics / Аналітичний маркетинг

Знание языков

Английский — средний

Рекомендации

Задерей Олександр Сергійович

Задерей Олександр Сергійович

Засновник / Управляючий, Forellis

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професійні навички:

•Вміння збільшувати продажі, дзвінки та заявки
•Складання ефективної маркетингової стратегії
•Знання всіх вимог Google
•Експертність та ефективна робота з Google Adwords / SEO просуванням / Таргетованою рекламою / Google Analytics
•Експертність в UX/UI
•Е-mail, sms розсилкі
•Залучення нових та повернення старих клієнтів
•Практичне знання ефективних методів роботи в SMM та на всіх медіа майданчиках (блоги, форуми, змі ітд)
•Експертність в сучасних моделях розвитку та управління брендом компанії
•Аналітичний маркетинг
•Креативний маркетинг
•Робота з великим обсягом завдань
•Створення рекламних матеріалів та постановка ТЗ
•Експертність в проведенні маркетингових досліджень
•Керувати рекламним бюджетом та розрахунок ефективності вкладень
•Робота з підрядниками (аналіз ефективності та вплив на результат)
•Управління командою складом понад 6 співробітників
•Дотримання дедлайнів

За час роботи досяг значного збільшення відвідуваності проектів, збільшення продажів і впізнаваності брендів!


Особисті якості:

• Орієнтованість на результат
• Амбітність та ініціативність
• Виконавчість
• Вміння працювати самостійно та в команді
• Порядність
• Уважність
• Активність та висока працездатність
• Точність та пунктуальність
• Легке навчання
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельність
• Грамотна мова
• Приємна зовнішність

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: