Світлана
Оператор 1C, ПК, 7 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6575850/
Дополнительная информация
Резюме
Цілеспрямований та добросовісний менеджер з досвідом роботи в продажах непродовольчих товарів, в системі ведення документообороту, обробки інформації, а також з вмінням швидко вчитись, та реально оцінювати перспективи – шукає роботу. У досягненні цілей мені допомагають Резюме
Цілеспрямований та добросовісний менеджер з досвідом роботи в продажах непродовольчих товарів, в системі ведення документообороту, обробки інформації, а також з вмінням швидко вчитись, та реально оцінювати перспективи – шукає роботу. У досягненні цілей мені допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат висока працездатність, та стресостійкість.
ДОСВІД РОБОТИ
Оператор копіювальних та розмножувальних машин (2022 р.)
"Офіс-центр"
- ксерокопіювання, сканування документів;
- друк документів з носіїв;
- ламінування та брошурування;
- ведення касової документації;
- прийом та обробка замовлень.
Продавець- консультант, магазин "Моцарелла" (2020- 2021)
- консультування покупців;
- здійснення розрахунків на касовому апараті;
- здійснення інвентаризації, переобліку та прийому товару.
Офіс-менеджер, продавець-консультант, автор студентських робіт (2014 – 2017, 2019- 2020)
Магазин «Мрія студента»
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
-оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку приміщення;
викладка товару (мерчандайзинг);
ведення регулярної звітності
Офіс-менеджер у відділі з ремонту
та технічного обслуговування оргтехніки (2009 – 2011)
ТОВ «Смарт»
- організація роботи з в офісі;
- консультування з ремонту принтерів та заправці картриджів;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації.
Продавець-консультант (2007 – лип 2008)
ТЦ «Магніт»
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину.
Офіс-менеджер, перекладач англійської мови ( 2004 – 2007)
Приватне підприємство з надання послуг;
- робота з листами (написання та переклад);
- організація зустрічей з клієнтами. швидко навчатися, орієнтація на результат висока працездатність, та стресостійкість.
ДОСВІД РОБОТИ
Оператор копіювальних та розмножувальних машин (2022 р.)
"Офіс-центр"
- ксерокопіювання, сканування документів;
- друк документів з носіїв;
- ламінування та брошурування;
- ведення касової документації;
- прийом та обробка замовлень.
Продавець- консультант, магазин "Моцарелла" (2020- 2021)
- консультування покупців;
- здійснення розрахунків на касовому апараті;
- здійснення інвентаризації, переобліку та прийому товару.
Офіс-менеджер, продавець-консультант, автор студентських робіт (2014 – 2017, 2019- 2020)
Магазин «Мрія студента»
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
-оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку приміщення;
викладка товару (мерчандайзинг);
ведення регулярної звітності
Офіс-менеджер у відділі з ремонту
та технічного обслуговування оргтехніки (2009 – 2011)
ТОВ «Смарт»
- організація роботи з в офісі;
- консультування з ремонту принтерів та заправці картриджів;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації.
Продавець-консультант (2007 – лип 2008)
ТЦ «Магніт»
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину.
Офіс-менеджер, перекладач англійської мови ( 2004 – 2007)
Приватне підприємство з надання послуг;
- робота з листами (написання та переклад);
- організація зустрічей з клієнтами.
Другие резюме этого кандидата
7 000 грн
Хмельницкий
Полная занятость
Резюме Цілеспрямований та добросовісний менеджер з досвідом роботи в продажах непродовольчих товарів, в системі ведення документообороту, обробки інформації, а також з вмінням швидко вчитись, та реально оцінювати...
7 000 грн
Хмельницкий
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 09.2000 - 06.2005: Менеджмент підприємств (ЗІЕІТ, Мелітополь)....
Похожие кандидаты
-
Оператор ПК, 1С, помічник бухгалтера, офіс-менеджер, обліковець, економіст, адміністратор
Хмельницкий -
Оператор 1С, ПК
18000 грн, Хмельницкий -
Оператор ПК
13000 грн, Хмельницкий -
Бухгалтер, оператор 1С підприємство
Хмельницкий -
Оператор комп'ютерного набору
15000 грн, Хмельницкий -
Оператор 1С
15000 грн, Хмельницкий