Світлана
Продавець-консультант, 7 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6590876
Дополнительная информация
Резюме
Цілеспрямований та добросовісний менеджер з досвідом роботи в продажах непродовольчих товарів, в системі ведення документообороту, обробки інформації, а також з вмінням швидко вчитись, та реально оцінювати перспективи – шукає роботу. У досягненні цілей мені допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат висока працездатність, та стресостійкість.
ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я
Світлана Кучальська
Email
[
ІНТЕРЕСИ
•Читання
•Спорт
•Робота з ПК
МОВИ
•Українська
•Англійська
ДОСВІД РОБОТИ
Оператор копіювальних та розмножувальних машин (2022 р.)
Магазин канцтоварів "Офіс-центр"
- копіювання, сканування документів різних форматів;
- друк фото та документів з носіїв;
- ламінування та брошурування;
- ведення касової документації;
- прийом та обробка замовлень
Офіс-менеджер, продавець консультант і автор студентських робіт
(2014 – 2020)
Магазин «Мрія студента»
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- викладка товару (мерчандайзинг);
- ведення регулярної звітності;
- написання курсових, контрольних, дипломних робіт, рефератів та інших проектів
Офіс-менеджер у відділі з ремонту та технічного обслуговування друкарських пристроїв
(2009 – 2011)
ТОВ «Смарт»
- організація роботи з в офісі;
- консультування з ремонту принтерів та заправці картриджів;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації.
Продавець-консультант (2007 – 2008)
ТЦ «Магніт»
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- забезпечення порядку в торговому залі
Офіс-менеджер, перекладач англійської мови
(2004 – 2007)
Шлюбне Агентство «Roses garden»
- робота з листами (написання та переклад);
- організація зустрічей з клієнтами
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
Бакалавр
Спеціаліст (Менеджмент підприємств) вер 1999 – лип 2004
Запорізький Інститут Економіки та Інформаційних технологій, м. Мелітополь
Середня освіта вер 1988 – черв 1999
Середня загальноосвітня школа № 1 смт. Приазовське, Запорізька обл.
НАВИЧКИ
•знання ПК, програми 1С та інших офісних пакетів;
•вміння працювати з грошовими коштами: облік, зберігання, інкасація;
•ведення регулярної звітності;
•досвід прийому і викладка товару.
РЕКОМЕНДАЦІЇ.
Рекомендації надаються за запитом
Другие резюме этого кандидата
7 000 грн
Хмельницкий
Полная занятость, неполная занятость
Резюме Цілеспрямований та добросовісний менеджер з досвідом роботи в продажах непродовольчих товарів, в системі ведення документообороту, обробки інформації, а також з вмінням швидко вчитись, та реально оцінювати...
7 000 грн
Хмельницкий
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 09.2000 - 06.2005: Менеджмент підприємств (ЗІЕІТ, Мелітополь)....
Похожие кандидаты
Помічник продавця
Хмельницкий
Продавець-консультант
Хмельницкий
Продавець, касир, кухар, помічник кухаря, прибиральниця поосудомийниця
8000 грн, Хмельницкий
Продавець-консультант
15000 грн, Хмельницкий
Продавець-консультант
20000 грн, Хмельницкий
Продавець-консультант
20000 грн, Хмельницкий