Ярослава
Customer service manager
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6675111
Опыт работы
Line operator
с 07.2021 по 11.2021
(4 месяца)
Greenstate Appliance Repair, Seattle (Послуги для населення та бізнесу)
- Receiving and processing inquiries on the following sites: Thumbtack, Yelp;
- Coordinate with the clients through processing incoming calls;
- Creating a schedule for technicians;
-Informing clients about the arrival of the technician;
- Issuing invoices to customers and controlling their payment;
- Working with claims;
- Providing warranty certificates, after the work is done;
- Receiving information from the clients in the form of feedback about the work done;
- Keeping statistics.
Customer care manager
с 03.2021 по 07.2021
(4 месяца)
UNICLINICS INTERNATIONAL LTD, - (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Accompanying the patient to the end of the program.
Preparation for arrival at the clinic:
- Assistance in the selection of airline tickets and hotels/apartments;
- Filling out necessary documents for the trip;
- Providing the patient with a list of documents for obtaining a visa.
- Also providing the client with an official letter of invitation from the clinics to obtain a visa;
- Transmitting all information to the patient from doctors, clinics, and travel companions (drivers, interpreters);
- Finding interpreters, transfers, cabs.
- Transferring the patient to the clinic, under the supervision of medical staff within the service specified in the program.
- Staying in contact with the patient 24/7 during treatment.
- Solving any questions or requests from the patients / accompanying persons for the successful completion of the treatment.
- Providing final invoices for treatment and monitoring payments.
- Getting the information from the patient in the form of feedback about his treatment and transferring it to the marketing department.
Образование
Edinburgh Napier University and IPAG, Edinburgh/ Nice
M.Sc International Marketing with Tourism & Events, Edinburgh/ Nice
Высшее, с 2013 по 2015 (1 год 6 месяцев)
Dnipropetrovs'kij Nacional'nij Universitet
Management of organizations, PR and advertising, DNIPRO
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 10 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Французский — средний
- Итальянский — начинающий
- Испанский — начинающий
Другие резюме этого кандидата
Днепр
Высшее образование · Полная занятость
- Operation manager, Фізична особа підприємець, 2 года 4 месяца
Похожие кандидаты
Customer support manager
Днепр
Customer support manager
Днепр, Удаленно
Customer service manager
Днепр, Киев, Одесса