Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 апреля 2024 PRO

Ярослава

Customer service manager

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Line operator

с 07.2021 по 11.2021 (4 месяца)
Greenstate Appliance Repair, Seattle (Послуги для населення та бізнесу)

- Receiving and processing inquiries on the following sites: Thumbtack, Yelp;
- Coordinate with the clients through processing incoming calls;
- Creating a schedule for technicians;
-Informing clients about the arrival of the technician;
- Issuing invoices to customers and controlling their payment;
- Working with claims;
- Providing warranty certificates, after the work is done;
- Receiving information from the clients in the form of feedback about the work done;
- Keeping statistics.

Customer care manager

с 03.2021 по 07.2021 (4 месяца)
UNICLINICS INTERNATIONAL LTD, - (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Accompanying the patient to the end of the program.
Preparation for arrival at the clinic:
- Assistance in the selection of airline tickets and hotels/apartments;
- Filling out necessary documents for the trip;
- Providing the patient with a list of documents for obtaining a visa.
- Also providing the client with an official letter of invitation from the clinics to obtain a visa;
- Transmitting all information to the patient from doctors, clinics, and travel companions (drivers, interpreters);
- Finding interpreters, transfers, cabs.
- Transferring the patient to the clinic, under the supervision of medical staff within the service specified in the program.
- Staying in contact with the patient 24/7 during treatment.
- Solving any questions or requests from the patients / accompanying persons for the successful completion of the treatment.
- Providing final invoices for treatment and monitoring payments.
- Getting the information from the patient in the form of feedback about his treatment and transferring it to the marketing department.

Образование

Edinburgh Napier University and IPAG, Edinburgh/ Nice

M.Sc International Marketing with Tourism & Events, Edinburgh/ Nice
Высшее, с 2013 по 2015 (1 год 6 месяцев)

Dnipropetrovs'kij Nacional'nij Universitet

Management of organizations, PR and advertising, DNIPRO
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

Комунікабельність Порядність Ведення CRM Цілеспрямованість Здатність до навчання Робота із запереченнями

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Французский — средний
  • Итальянский — начинающий
  • Испанский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: