Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024

Олена

Керівник відділу кадрів, HR manager, спеціаліст з ведення військового обліку

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Трускавец

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Користувач ПК Навички управління персоналом,знання кадрового діловодства. Активний продаж банківських продуктів

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Сеньків Олена Миколаївна
Дата народження: 24.07.1979
Місто: Трускавець, Львівська область.
моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання, професійного і кар'єрного росту.
Мета:
Начальник відділу кадрів, менеджер по роботі з персоналом.
Очікуваний рівень оплати обговорюється під час співбесіди.
Освіта:
Вища.
вересень 1996 р. – червень 2000 р., Українська академія друкарства ім. Івана Федорова, факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2000 р. – червень 2001 р., Українська академія друкарства ім. Івана Федорова, факультет «Облік і аудит», спеціальність «Економіст», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
червень 2007 р. — Нарада-семінар «Навички продажу банківських продуктів», м. Львів.
березень 2009 р. — Нарада-семінар «Збір простроченої заборгованості та керування стресом, м. Львів.
липень 2009 р. – Тренінг «Успішне управління персоналом», м. Львів.
Досвід роботи:
Економіст Трускавецького відділення ЛОД АППБ «Аваль»
жовтень 2000р.-червень 2001р.
Економіст 2-ої категорії Трускавецького відділення ЛОД АППБ «Аваль»
червень 2001р.-березень 2004р.
Головний економіст Трускавецького відділення Райффайзен Банк Аваль
березень 2004р.-квітень 2008р.
Головний експерт Трускавецького відділення Райффайзен Банк Аваль
квітень 2008р.-серпень 2008р.
Заступник начальника Трускавецького відділення Райффайзен Банк Аваль
серпень2008р.-листопад 2010р.

Функціональні обов’язки:
Активний продаж продуктів Банку клієнтам роздрібного сегменту бізнесу та корпоративного каналу продаж:
•кредити (споживчі, авто кредити, іпотека та овердрафти на картки)
•депозити,
•карткові продукти
•страхування
- виплата переказів,
- відкриття поточних рахунків,
- надання консультацій,
- контроль простроченої заборгованості, вжиття заходів для її попередження та погашення,
- робота з дотриманням високих стандартів якості обслуговування.

Менеджер по роботі з персоналом
листопад 2010 р. – по сьогоднішній день. Дочірнє підприємство з іноземними інвестиціями санаторій «Молдова» м. Трускавець.
Функціональні обов’язки:
— пошук і підбір персоналу;
— організація навчання персоналу;
— розрахунок премій та бонусів;
— мотивація персоналу, складання та розміщення інформації про вакансії;
— аналіз резюме;
— проведення співбесід.
Кадрове діловодство в повному обсязі:
— прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників;
— складання і контроль графіка відпусток;
— формування та ведення особових справ;
— ведення та складання трудових договорів, додаткових угод, посадових інструкцій;
— розрахунок трудового стажу;
— оформлення всіх видів довідок, характеристик.
Бухгалтерські обов’язки:
— формування довідок;
— складання реєстрів на банківські карти і контроль їх виготовлення;
— повний розрахунок співробітників при звільненні;
Взаємодія з усіма підрозділами компанії:
— організація навчання персоналу;
— виконання обов’язків офіс-менеджера, планування, підготовка і проведення заходів.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), уміння користуватися офісною технікою (факс, ксерокс…)
— навички управління персоналом;
— знання кадрового діловодства;
— досвід пошуку і підбору персоналу різного рівня;
— організаційні навички;
— навички забезпечення діяльності організації;
-Спеціаліст з ведення військового обліку.
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність, уміння ладнати з людьми і будувати довгострокові стосунки з партнерами і колегами по роботі, бажання працювати.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: