Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6695379/

Керівник кол-центру, 22 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник департаменту фізичної охорони

с 07.2018 по 01.2021 (2 года 6 месяцев)
Холдинг охоронних підприємств ШЕРИФ, Київ (Фізична охорона та забезпечення безпеки)

Забезпечення керівництва персоналом. Збір узагальнення та обробка інформації за добу. Контроль та вдосконалення бізнес процесів. Проведення переговорів із клієнтами, підготовка комерційних пропозицій. Прийняття об'єктів під охорону, проведення технічного обстеження об'єктів, підготовка актів обстеження та Інструкції для персоналу охорони. Табелювання робочого часу, складання зарплатних відомостей на керівний склад. Організація контролю за несенням служби. Вжиття за ходів при зміні обстановки. Взаємодія з диспетчерською службою щодо проходження інформації з об'єктів, що знаходяться під охороною. Маю досвід організації диспетчерської служби та керівництво кол-центром на попередній роботі (в Державній прикордонній службі України).

Заступник директора

с 08.2015 по 07.2018 (2 года 11 месяцев)
ТОВ Стелс, Київ (Фізична охорона та забезпечення безпеки)

з 08.2015 по 07.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Стелс, Київ (Охорона та безпека)

Організація охорони об'єктів. Контроль за роботою інспекторів охорони. Організація роботи навчального центру. Контроль за роботою кол - центра, чергової служби та груп швидкого реагування. Проведення інструктажів з охорони праці та протипожежної безпеки. Ведення переговорів по прийняттю об'єктів під охорону. Організація охорони разових заходів. Робота над дебіторською заборгованістю.

Образование

НАДПСУ

Магістр військового управління., Хмельницький
Высшее, с 1996 по 1998 (2 года 7 месяцев)

Керівництво частинами та з'єднаннями Прикордонних військ. Оперативно тактичний рівень.

Московське вище прикордонне училище ім. Моссовєта

Командний, Москва
Высшее, с 1985 по 1989 (3 года 10 месяцев)

Командна, тактична, мотострілкових військ. Початкове військове навчання та фізичне виховання.

Дополнительное образование и сертификаты

GTD забезпечення планування роботи структурного підрозділу. Організація роботи з новими проектами.

2020 р. Три місяці. Маю диплом.

Інститут Новатор: курси з охорони праці, протипожежної та електро безпеки.

2018р. Два тижні. Маю посвідчення.

При Червоному Хресті: надання першої медичної допомоги.

2018 р. Один тиждень. Маю сертифікат.

Управління державної охорони: Забезпечення безпепеки на залізничному транспорті під час проведення Євро-2012.

2012 р. Пять днів. Маю сертифікат.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Email
  • Робота з оргтехнікою
  • CRM
  • Вдосконалення бізнес процесів
  • Організація роботи підлеглих
  • Робота з новими проектами.
  • Керівництво кол - центром
  • Організація охорони об'єктів
  • Удосконалення бізнес процесів
  • Проведення організаційно - штатних змін.
  • Контроль за роботою підлеглих
  • Організація роботи підприємства;
  • Організація роботи з новими проектами
  • Удосконалення організаційно штатної структури

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — средний
  • Белорусский — средний
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Вадим

Вадим

Інспектор безпеки

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професійні навички:
- організація роботи кол-центра;
- контроль за роботою структурного підрозділу;
- забезпечення контролю по витраті коштів;
- оптимізація структурних підрозділів і зменшення навантаження податкових виплат;
- забезпечення маркетингу послуг щодо залучення нових клієнтів і надання додаткових послуг існуючим клієнтам;
- організація зворотнього зв’язку з клієнтами, щодо якості надання послуг охорони;
- організація роботи з правоохоронними та контролюючими органами;
- організація безпеки підприємств та інших об’єктів;
- ведення переговорів з клієнтами, в тому числі різної складності;
- підготовка комерційних пропозицій, визначення ціни за надання послуг та їх обґрунтування перед клієнтом;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль роботи працівників;
- проведення аудиту з безпеки підприємства;
- робота з персоналом та його підбір;
- робота з документами в т.ч. і ведення діловодства;
- організація поточного та перспективного планування;
- організація та проведення тренінгів (занять), курсів підвищення кваліфікації з керівним складом та охоронниками;
- проведення інструктажів персоналу охорони;
- підготовка програм та планів навчання (підготовки);
- узагальнення та обробка отриманої інформації (проведення аналізу ризиків);
- управління якістю роботи;
- контроль за табелюванням робочого часу та складання зарплатних відомостей;
- підготовка документів для участі в тендерах;
- підготовка документів з охорони праці;
- контроль виконання запланованих заходів.
Маю посвідчення водія категорії а,в,с. Одружений, маю двох дітей. Пунктуальний, сумлінний, вимогливий до себе та підлеглих, без шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: