Тетяна
Бухгалтер, помічник бухгалтера, офіс-менеджер, касир, діловод, секретар (кадри)
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6704497
Опыт работы
Бухгалтер
с 05.2021 по наст. время
(3 года)
ТОВ "УКРДАТАКОМ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- Формування первинних документів в базі 1С 7,7 (Рахунок-фактура, видаткова накладна, акт виконаних робіт).
-Внесення банківської виписки в 1с, оплат.
-Формування реєстрів первинних документів.
-Реєстрація податкових накладних в МЕДОК
- Відправлення кореспонденції щомісячно для всіх покупців та постачальників та ведення журналу вихідної та вхідної кореспонденції.
-Формування та виписка довіреностей для постачальників.
-Акти звірок з контрагентами.
-Підготовка та оброблення інформації для звітів.
-Ведення журналу договорів оформлення та внесення в 1с.
-Контроль наявності договорів та документів контрагентів.
- Робота з клієнт-банком, інтернет-банкінг.
- Ведення кадрового обліку.
- Авансові звіти, каса.
- Списання матеріалів.
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
с 10.2016 по 10.2020
(4 года)
ТОВ "Хербіон", Київ (Торгівля фармацевтичними препаратами)
-Формування первинних документів в базі 1С 7,7 (Рахунок-фактура, видаткова накладна, податкова накладна, сертифікати до товару).
-Перевірка податкових накладних на правильність оформлення (реквізити).
-Формування реєстрів первинних документів.
-Реєстрація податкових накладних в МЕДОК Відправлення кореспонденції та ведення журналу вихідної кореспонденції.
-Формування та виписка довіреностей для постачальників.
-Акти звірок з контрагентами.
-Підготовка та оброблення інформації для звітів (звірка оплат та податкових накладних).
-Формування звітів по продажам для керівництва.
-Ведення журналу договорів
-Контроль наявності договорів та документів контрагентів.
-Аналіз обсягу продажів менеджерів.
-Забезпечення життєдіяльністю офісу.
Помічник бухгалтера, консультант з податків
с 12.2014 по 10.2016
(1 год 10 месяцев)
ТОВ "Нью фільтр", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Введення первинних документів в 1С.
-Реєстрація податкових накладних в МЕДОК
-Оформлення реєстрів первинної документації.
-Відправлення кореспонденції та ведення журналу вихідної кореспонденції.
-Забір кореспонденції та оброблення інформації, що надійшла.
-Формування та виписка довіреностей для постачальників.
-Формування та виписка первинних документів.
-Акти звірок з контрагентами.
-Підготовка та оброблення інформації для звітів (звірка оплат та податкових накладних).
-Здійснення переговорів з іноземними постачальниками за допомогою електронної пошти.
-Підготовка документів від іноземних постачальників в банк для покупки валюти ( контракт, інвойс, додаток до контракту).
-Підготовка електронного інвойсу (опис товару) для брокера на митницю.
-Ведення журналу договорів
-Контроль наявності договорів та документів контрагентів.
-Аналіз обсягу продажів менеджерів.
-Забезпечення життєдіяльністю офісу.
Образование
Національний авіаційний університет
Обліково-економічний, Київ
Высшее, с 2014 по 2015 (1 год)
Спеціальність: економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
Київський університет управління та підприємництва
Обліково-економічний ,облік та аудит, Київ
Неоконченное высшее, с 2010 по 2014 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
American English center курси англійської мови
2011-2011
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
-Персональні дані: вміння працювати з великими об’ємами інформації, знання основних бухгалтерських проводок, плану рахунків та теоретичних знань, стандартів бухгалтерського обліку, відповідальна, працьовита, вихована, зосереджена, пунктуальна, бажання професійно розвиватися, цілеспрямована, активна життєва позиція.
-Дата народження: 31 липня 1992 року
-Сімейний стан: заміжня, діти хлопчик 5 років.
-Національність: українка.
-вільно володію навиками роботи MS Office (Word, Outlook, Excel), 1С: 7,7; Internet, Vento Fax, M.e.doc. та офісною технікою.
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Офіс-менеджер, діловод, асистент, помічник, операціоніст
30000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
40000 грн, Киев
Діловод, офіс-менеджер, секретар, бухгалтер
Киев
Офіс-менеджер, помічник керівника, юрист, діловод, інспектор кадрової служби
Киев