Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 апреля 2023

Галина

Менеджер з адміністративної діяльності

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
55 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Досвід роботи:
04.2004 - 09.2013
ВАТ "Надрабанк"
- Інспектор з кадрового діловодства, менеджер по персоналу (штат - 300 чол.)
Функціональні обов'язки :
кадрове діловодство:
- Ведення номенклатури справ;
- Ведення табеля обліку робочого часу;
- Складання графіка відпусток працівників підприємства;
- Прийом, обробка лікарняних листів;
- Оформлення документів та наказів;
- Складання штатного розкладу, узгодження змін в штатному розкладі;
- Складання, здача звітів до центру зайнятості.
- Підбір персоналу;
- Адаптація нових співробітників;
- Супровід системи корпоративного навчання персоналу;
- Оцінка персоналу
- Контроль проходження стажування кандидатів;
- Організація корпоративних заходів.


Травень 2017р. по лютий 2021р.:
ПП "НОРМЕР"
функціональні обов'язки:
- ведення документообігу між центральним офісом і об'єктами;
комунікації з відповідними відділами і структурами;
- ділове листування з різними структурами (виконавцями, замовниками);
- ведення договірної роботи (укладання договорів, змін до договорів, протоколів розбіжностей);
- контроль і ведення обліку виконаних підрядних робіт;
- організація, контроль за виконанням послуг на об'єктах, відповідно до договірних умов;
- комунікація і взаємодія зі службами комбінатів ММКИ і Азовсталь (знання процедури порядку оформлення необхідних документів відповідно до вимог комбінатів),
- участь в тендерах, підготовка тендерної документації;
- організація робіт по наданню послуг на комбінаті "з нуля";
- збір, обробка, консолідація даних, актованіе виконаних робіт;
- досвід використання програм GPS-моніторингу (контроль роботи водіїв при виконаннi робiт з перевезення) ;
- робота з ТТН: передача (сбiр)ТТН водіям, контроль оформлення;
- взаiмодiя з найманими перевізниками (надання заявок на перевезення, ведення реєстрiв перевезень, актування виконаних робiт),
- взаємодія з бухгалтерією по первинній документації, систематизація поточної звітності з обсягів перевезень;
Додаткові навички та інформація

- знання Word, Excel, Internet;
- уміння аналізувати інформацію, ініціатівність, бажання та здібності до навчання нових напрямків діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: