- PRO
Владислав
Комерційний директор
- Рассматривает должности:
- Комерційний директор, Менеджер з розвитку, Фінансовий директор, Керівник виробництва, Керуючий рестораном, Керівник СТО, Керівник складу, Регіональний менеджер, Керуючий магазином, Операційний директор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6741901/
Опыт работы
Комерційний директор
с 02.2023 по наст. время
(2 года 6 месяцев)
U420, Київ (Роздрібна торгівля)
Новостворена компанія мережі кавʼярень U420
Керування 27 ТТ в які входили: 56 торгового персоналу та 4 менеджерів.
Київ/Харків/Дніпро/Одеса
Основні обов’язки:
1.Розробка та реалізація стратегії: Керування регіональними операціями відповідно до загальної стратегії компанії.
2.Контроль за досягненням цілей: Встановлення та моніторинг ключових показників ефективності (KPI) регіону.
3.Управління персоналом: Набір, навчання та розвиток менеджерів і команд у регіоні.
4.Фінансове планування: Контроль бюджету, аналіз витрат і доходів, оптимізація фінансових ресурсів.
5.Аналіз ринку: Дослідження ринку, конкурентів і споживчих трендів у регіоні.
6.Покращення операційних процесів: Запровадження ефективних бізнес-процесів і вдосконалення операцій.
7.Контроль за дотриманням стандартів: Перевірка відповідності діяльності політикам компанії та законодавству.
8.Взаємодія з клієнтами та партнерами: Побудова та підтримка довготривалих відносин із ключовими клієнтами та постачальниками.
9.Розвиток бізнесу: Ідентифікація нових можливостей для росту бізнесу, відкриття нових точок/офісів.
10.Розв’язання кризових ситуацій: Швидке реагування на проблеми та вирішення конфліктів у регіоні.
11.Звітність перед керівництвом: Підготовка регулярних звітів про результати роботи регіону.
12.Управління проектами: Координація регіональних ініціатив і кампаній.
13.Контроль логістики: Забезпечення ефективної доставки товарів/послуг у регіоні.
14.Робота з локальними органами влади: Налагодження відносин із місцевою владою для вирішення адміністративних питань.
15.Мотивація команди: Формування сильної корпоративної культури та підтримка високої продуктивності співробітників.
16.Розробка маркетингових стратегій: Планування та впровадження регіональних рекламних кампаній.
17.Оцінка ефективності співробітників: Проведення регулярних оцінювань продуктивності персоналу.
18.Оптимізація витрат: Виявлення способів зниження витрат без втрати якості продуктів чи послуг.
19.Впровадження інновацій: Пошук і використання нових технологій або підходів для поліпшення роботи регіону.
20.Моніторинг клієнтського досвіду: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів і вирішення їхніх скарг.
21.Розширення присутності бренду: Збільшення впізнаваності бренду у регіоні через різні канали.
22.Контроль за дотриманням безпеки: Забезпечення виконання вимог охорони праці та техніки безпеки.
23.Розробка планів розвитку регіону: Створення довгострокових і короткострокових планів для регіонального підрозділу.
24. Робота з контролюючами органами
Управляющий менеджер
с 05.2022 по 01.2023
(8 месяцев)
Fishki Food, Киев (Роздрібна торгівля)
Мережа кав'ярень-пекарень ToGo та кафе-ресторанів.
<Контроль роботи 14 торгових точок в Києві та області.>
• Щоденне операційне управління та звітність, робота в 1С, MS Office
• Аналіз падіння/приросту продажів
• Облік залишків на ТТ та проведення інвентаризацій
• Створення та впровадження стандартів компанії(штрафи, чек-лист, стандарти обслуговування, технологічні карти та процеси готування)
• Комунікація і співпраця з усіма відділами компанії - логістика, маркетинг, будівництво, бухгалтерія, фінансисти, юристи на всіх етапах реалізації проєктів
<Робота з кадрами>
• Відбір та співбесіда нового персоналу
• Навчання команди - стандарти обслуговування, правилам випікання продукції, готування кави, касової дисципліни)
• Нараховування заробітної плати для персоналу, прорахунок мотивації
• Формування графіка роботи працівників
<Розвиток компанії>
• Відкриття новий локацій, проведення переговорів та розвиток кав'ярень з нуля
• Комунікація з франчазі, супровід та запуск торгових точок бренду
• Брендування торгових точок, розробка активностей та акцій, програм лояльності
• Роздрібні мережі
Региональный менеджер
с 06.2021 по 04.2022
(10 месяцев)
BeerMarket, Киев (Роздрібна торгівля)
Магазини цроздрібного продажу розливного пива в Києві та області.
<Забезпечення безперебійної роботи 11-ти торгових точок>
• Ведення документообігу та звітності діяльності всіх точок, робота в 1С, MS Office
• Щоденний аналіз виконання планів продажів, коригуючі заходи по поліпшенню показників (кількість відвідувачів, середній чек)
• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів з поліпшення показника та умов праці
• Коригування інвентаризації та робота з товарообігом, проведення списання/переміщення товару
• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль незбережного забезпечення
• Моніторинг конкурентів (ціновий зріз, асортимент і т.д.)
• Участь у покращенні бізнес-процесів
• Аналіз звернень клієнтів, зворотній зв'язок, розробка заходів по поліпшенню показника лояльності
<Керівництво торговим персоналом (20-22 продавців)>
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація торгового персоналу
• Закриття табеля робочих годин, нарахування зарплати
• Контроль правильного ведення касової дисципліни
• Взаємодія зі сусідніми відділами компанії
• Проведення зборів та тренінгів
Терреториальный менеджер
с 12.2019 по 05.2021
(1 год 5 месяцев)
Море пива/hop ney, Киев (Роздрібна торгівля)
Магазини роздрібного продажу розливного пива в Києві та області.
Організація безперебійної роботи торгових точок (5 ТТ);
• Щоденний аналіз виконання планів продажів, корекційні заходи для покращення показників
• Аналіз показників ефективності, фінансових показників, підготовка документації в 1С та MS Office
• Постановка фокусних задач, щоденний контроль виконання
• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів для покращення показника і умов праці
• Взаємодія з суміжними відділами компанії - логістика, бухгалтерія, фінанси
• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль безперебійного забезпечення
• Аналіз звернень клієнтів, зворотний зв'язок, розробка заходів для покращення показника
• Моніторинг конкурентів (ціновий розріз, асортимент і т.д.)
• Участь у покращенні бізнес-процесів
Управління торговим персоналом (12-15 продавців)
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація команди
• Контроль правильного ведення каси
• Підготовка та подальший розвиток адмін резерву, прийняття атестацій, наставництво
• Навчання торгового персоналу стандартам обслуговування, виявлення зон розвитку, розробка навчальних заходів для покращення показника (показник ТОП-3 по регіону)
• Розробка мотиваційних програм для торгового персоналу, що перебуває під керівництвом менеджера ТТ (21 ТТ)
• Ведення і закриття табелю робочого часу
Образование
Черкаський державний бізнес-коледж та Черкаський державний техноголічний університет
Обслуговування комп‘ютерних систем та мереж, Черкассы
Высшее, с 2015 по 2020 (5 лет)
Знания и навыки
- Мотивація персоналу
- Бітрікс24
- 1С:Підприємство
- Управлінські навички
- Підбір персоналу
- Навчання персоналу
- 1С
- Висока працездатність
- Управління персоналом
- Орієнтація на результат
- Розвиток продажів
- Робота із запереченнями
- Планування продажу
- Контроль цінників
- Управління асортиментом
- MS Excel
- Облік ТМЦ
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
- Цілеспрямований
- відповідальний
- Лідерські якості
- Вміння працювати з усіма типами людей
- комунікабельний
- Бистро сприймаю всю інформацію
- Вмію вислухати і зрозуміти будь-яку людину.
- Знаходжу вихід з проблеми ще до її відтворення
Похожие кандидаты
-
Комерційний директор
Черкассы -
Комерційний директор
60000 грн, Черкассы, Киев , еще 5 городов -
Керівник відділу ЗЕД
Черкассы, Днепр , еще 3 города -
Керівник відділу продажу
50000 грн, Черкассы -
Заст. директора, комерційного з розвитку процесів продажу, управління
Черкассы, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу продажу, менеджер
Черкассы, Винница , еще 8 городов