Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 PRO

Олена

Координатор, спеціаліст (quality control), менеджер в проєкт

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст контролю якості (іспанська мова)

с 08.2022 по наст. время (1 год 9 месяцев)
TOP- Call, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

- постійне прослуховування дзвінків на відповідність стандартам роботи (продажів) (сфера краси та здоров'я)
- ведення звітності по роботі
- перевірка коректності роботи операторів в СРМ, виявлення порушень
- проведення зустрічей з супервайзерами та надання зворотного зв'язку по роботі операторів, калібровки
- проведення екзаменів нових операторів після навчання
- переклад робочих матеріалів
- адаптація нових спеціалістів відділу контролю якості

Менеджер проекта

с 07.2022 по 02.2024 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "ДЕБТ ФОРС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація та проведення/переклад онлайн-зустрічей з потенційними партнерами (іспанська мова) - діяльність колекторських компаній, судовий та досудовий етап, бази даних боржників, можливості електронних засобів комунікацій, робота хесторії і т.д
- комунікація з іноземними партнерами та підрядниками (іспанська/російська/українська мови)
- дослідження ринків у нових країнах
- пошук та аналіз інформації, підготовка презентацій по результатам
- переклад документів (іспанська мова)

Супервайзер, Керівник відділу контнролю

с 03.2021 по 03.2022 (1 год)
ТОВ "Колумб Автодом", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-організація та запуск гибридного відділу контролю якості та преселінгу
-координування підконтрольних точок продажу
-регулярне прослуховування дзвінків менеджерів з продажу та надання звітів для РОПів
-аналіз розмов та переписок менеджерів-надання індивідуального зворотного зв'язку менеджерам та РОП
-перевірка коректної роботи менеджерів в СРМ
-контроль виправлення виявлених недоліків та помилок
-проведення навчальних тренінгів та зустрічей для менеджерів з продажу (групові та індивідуальні)
-написання скриптів , внутрішніх процедур компанії, навчальних матеріалів та презентацій
-участь у розробці ТЗ СРМ системи
-складання звітів
-впровадження та адаптація роботи СРМ систем

Керівник структурного підрозділу/ Team Leader

с 10.2014 по 11.2020 (6 лет 1 месяц)
3 Фінансові компанії, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація роботи групи (в підпорядкуванні від 3 до 25 осіб)
- підбір співробітників - проведення співбесід
- коучинг та навчання - індивідуальне та групове
- прослуховування дзвінків
- контроль работи CRM
- ведення внутрішньої звітності та статистики по підрозділу і компанії
- написання стандартів та протоколів роботи компанії
- забезпечення виконання плану продажів
- активні продажі - брокерські послуги - «гаряча та холодна» бази
- консультації по сервісам та особливостям роботи компанії
- робота з російським і іспаномовним ринками

Провідний експерт Центру супроводу операційної діяльності

с 09.2012 по 07.2013 (10 месяцев)
ПУАТ "ФІДОБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- проведення комплексних перевірок операційно - касової діяльності відділень Банку,
- супровід зовнішніх перевірок відділень Банку (НБУ),
- написання та узгодження внутрішньої нормативно - документарної бази Банку (положення, процеси),
- підготовка та учать в розробці презентацій, навчальних матеріалів та тестів
- відстеження змін законодавства, внесення змін до існуючих внутрішніх документів Банку,
-консультації та підтримка відділень з питань операційно - касової діяльності Банку.

Керівник сектору

с 09.2006 по 07.2012 (5 лет 10 месяцев)
АТ «ОТП Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж повного спектру банківських продуктів для приватних клієнтів (пасивні та активні),
- продаж продуктів інвестиційних та пенсійного фондів,
- робота з проблемною заборгованістю - реструктуризації, зміна боржника, співпраця з відділом претензій,
- робота зі скаргами та претензіями,
- співпраця з партнерами Банку (страхові компанії, автосалони, агенції нерухомості, брокери),
- обслуговування ВІП - клієнтів,
- складання внутрішніх звітів, контроль та налагодження роботи відділення Банку,
- контроль роботи каси.

Образование

Київський Національний Університет Технології та Дизайну

Спеціальність «Фінанси», спеціаліст, Київ
Высшее, с 2006 по 2008 (1 год 9 месяцев)

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

РТФ, Магістр з електронних апаратів, Київ
Высшее, с 1998 по 2004 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Office CRM Google Користувач Internet Проведення тренінгів/навчання для співробітників Написання внутрішніх процедур та правил роботи Сервіси Google Синхронний переклад

Знание языков

  • Испанский — выше среднего
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Самоорганізація та відповідальність.
Проведення онлайн зустрічей та переклад з іспанської мови.
Практичний досвід керування та організації роботи з 0 підрозділів з різною кількістю співробітників.
Досвід роботи з різними категоріями клієнтів - сфера продажів та обслуговування (банківський та небанківський сектори, ВІП-банкінг, "холодні" та "горячі" бази).
Навички проведення презентацій та навчання співробітників - групові та індивідуальні.
Навички проведення співбесід та набору співробітників.
Прослуховування дзвінків та надання зворотного зв'язку у різних формах (іспанська/українська/російська мови ).
Розробка Чек- листів, звітів , написання ТЗ для СRM, написання скриптів продажів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: