Олена
Координатор, спеціаліст (quality control), менеджер в проєкт
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6767289
Опыт работы
Спеціаліст контролю якості (іспанська мова)
с 08.2022 по наст. время
(1 год 9 месяцев)
TOP- Call, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)
- постійне прослуховування дзвінків на відповідність стандартам роботи (продажів) (сфера краси та здоров'я)
- ведення звітності по роботі
- перевірка коректності роботи операторів в СРМ, виявлення порушень
- проведення зустрічей з супервайзерами та надання зворотного зв'язку по роботі операторів, калібровки
- проведення екзаменів нових операторів після навчання
- переклад робочих матеріалів
- адаптація нових спеціалістів відділу контролю якості
Менеджер проекта
с 07.2022 по 02.2024
(1 год 7 месяцев)
ТОВ "ДЕБТ ФОРС", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- організація та проведення/переклад онлайн-зустрічей з потенційними партнерами (іспанська мова) - діяльність колекторських компаній, судовий та досудовий етап, бази даних боржників, можливості електронних засобів комунікацій, робота хесторії і т.д
- комунікація з іноземними партнерами та підрядниками (іспанська/російська/українська мови)
- дослідження ринків у нових країнах
- пошук та аналіз інформації, підготовка презентацій по результатам
- переклад документів (іспанська мова)
Супервайзер, Керівник відділу контнролю
с 03.2021 по 03.2022
(1 год)
ТОВ "Колумб Автодом", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-організація та запуск гибридного відділу контролю якості та преселінгу
-координування підконтрольних точок продажу
-регулярне прослуховування дзвінків менеджерів з продажу та надання звітів для РОПів
-аналіз розмов та переписок менеджерів-надання індивідуального зворотного зв'язку менеджерам та РОП
-перевірка коректної роботи менеджерів в СРМ
-контроль виправлення виявлених недоліків та помилок
-проведення навчальних тренінгів та зустрічей для менеджерів з продажу (групові та індивідуальні)
-написання скриптів , внутрішніх процедур компанії, навчальних матеріалів та презентацій
-участь у розробці ТЗ СРМ системи
-складання звітів
-впровадження та адаптація роботи СРМ систем
Керівник структурного підрозділу/ Team Leader
с 10.2014 по 11.2020
(6 лет 1 месяц)
3 Фінансові компанії, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- організація роботи групи (в підпорядкуванні від 3 до 25 осіб)
- підбір співробітників - проведення співбесід
- коучинг та навчання - індивідуальне та групове
- прослуховування дзвінків
- контроль работи CRM
- ведення внутрішньої звітності та статистики по підрозділу і компанії
- написання стандартів та протоколів роботи компанії
- забезпечення виконання плану продажів
- активні продажі - брокерські послуги - «гаряча та холодна» бази
- консультації по сервісам та особливостям роботи компанії
- робота з російським і іспаномовним ринками
Провідний експерт Центру супроводу операційної діяльності
с 09.2012 по 07.2013
(10 месяцев)
ПУАТ "ФІДОБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- проведення комплексних перевірок операційно - касової діяльності відділень Банку,
- супровід зовнішніх перевірок відділень Банку (НБУ),
- написання та узгодження внутрішньої нормативно - документарної бази Банку (положення, процеси),
- підготовка та учать в розробці презентацій, навчальних матеріалів та тестів
- відстеження змін законодавства, внесення змін до існуючих внутрішніх документів Банку,
-консультації та підтримка відділень з питань операційно - касової діяльності Банку.
Керівник сектору
с 09.2006 по 07.2012
(5 лет 10 месяцев)
АТ «ОТП Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)
- продаж повного спектру банківських продуктів для приватних клієнтів (пасивні та активні),
- продаж продуктів інвестиційних та пенсійного фондів,
- робота з проблемною заборгованістю - реструктуризації, зміна боржника, співпраця з відділом претензій,
- робота зі скаргами та претензіями,
- співпраця з партнерами Банку (страхові компанії, автосалони, агенції нерухомості, брокери),
- обслуговування ВІП - клієнтів,
- складання внутрішніх звітів, контроль та налагодження роботи відділення Банку,
- контроль роботи каси.
Образование
Київський Національний Університет Технології та Дизайну
Спеціальність «Фінанси», спеціаліст, Київ
Высшее, с 2006 по 2008 (1 год 9 месяцев)
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
РТФ, Магістр з електронних апаратів, Київ
Высшее, с 1998 по 2004 (5 лет 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Испанский — выше среднего
- Английский — средний
Дополнительная информация
Самоорганізація та відповідальність.
Проведення онлайн зустрічей та переклад з іспанської мови.
Практичний досвід керування та організації роботи з 0 підрозділів з різною кількістю співробітників.
Досвід роботи з різними категоріями клієнтів - сфера продажів та обслуговування (банківський та небанківський сектори, ВІП-банкінг, "холодні" та "горячі" бази).
Навички проведення презентацій та навчання співробітників - групові та індивідуальні.
Навички проведення співбесід та набору співробітників.
Прослуховування дзвінків та надання зворотного зв'язку у різних формах (іспанська/українська/російська мови ).
Розробка Чек- листів, звітів , написання ТЗ для СRM, написання скриптів продажів.
Похожие кандидаты
Проєктний менеджер, project manager, керівник проєкту
25000 грн, Киев, Львов
,
еще 3 города
Менеджер проєктів, координатор, керівник проєкту
Киев
Менеджер, адміністратор, HR-спеціаліст, координатор-організатор
40000 грн, Черкассы, Удаленно
Event-manager, координатор, бренд-менеджер проектов, организатор мероприятий
Киев, Удаленно
Керівник, менеджер з туризму, Travel Relocation Manager, візовий спеціаліст
40000 грн, Киев, Другие страны, Удаленно