Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 PRO

Єлизавета

Начальник відділу кадрів, HR-менеджер, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
54 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 01.2020 по 11.2022 (2 года 10 месяцев)
Орион, Киев (Металургійна промисловість, металообробка)

Проведення кадрового аудиту. Введення єдиної облікової системи в області управління персоналом (1С 8.2 УПП). Введення системи управління посадовими обов'язками (розробка посадових і робочих інструкцій, проведення хронометраж робочого часу для складання технологічних карт виробництва, ведення обліку робочого часу, розробка і введення системи обліку і оплати праці). Чисельність персоналу (FTE) зменшена на 23%, штатна чисельність зменьшена на 41%, продуктивність персоналу збільшена на 17%. Сформована команда (19 вакансій менеджерів та ІТП). Участь у розробці та введені в дію 2-х нових направлень у виробництві.

Начальник відділу кадрів

с 10.2017 по 03.2019 (1 год 5 месяцев)
ООО "ЖКК", Житомир (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Проведення кадрового аудиту. Контроль ведення кадрового обліку на підприємстві (1С7,8, УПП, кадри).Складання реєстру кадрових процесів Компанії (регламентовані та введені основні процеси в умовах стандартів ISO, Кайдзен). Комплектація 95% вакантних позицій категорій: керівники, ІТР, робочі. Формування системи навчання персоналу внутрішніми і зовнішніми коучами. Введення системи щорічної
оцінки персоналу. Введена система роботи з талантами. Участь в роботі щодо вводу в эксплуатацію виробництва нової лінійки продукції. Ефект:
- зростання продуктивності праці співробітників підприємства на 12%;
- зростання залучення співробітників у досягненні кінцевих результатів роботи підприємства;
- зниження аварійних простоїв обладнання.

Менеджер

с 07.2009 по 06.2017 (7 лет 11 месяцев)
Приватна практика. ФОП., Одесса (Легка промисловість)

Заступник директора з персоналу

с 10.2006 по 02.2009 (2 года 4 месяца)
Мега Макс, Донецк (Роздрібна торгівля)

Розробка HR стратегії та кадрової політики. Введення сучасних методик в області управління персоналом. Бюджетування і керування витратами на персонал. Керування процесами пошуку, підбору персоналу. Розробка тренінгів. Вивчення індивідуальних психологічних рис співробітників, соціально-психологічного клімату колектива. Організація та розвиток корпоративної культури. Консультування керівників щодо соціально-психологічних питань управління персоналом.

Заступник директора з управління персоналом та охороні праці

с 03.2003 по 09.2006 (3 года 6 месяцев)
ДП ДМУ ОАО "Южтеплоэнергомонтаж", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення кадрового обліку на підприємстві (1С кадри). Проведення соціально-психологічних досліджень, розробка і введення в дію системи управління діяльністю персоналу. Створення гнучкої системи управління персоналом в умовах роботи підприємства за системою якості ISO9001-2001, ефективне застосування блоків методик підбору персоналу та виявлення психологічних особливостей співробітників в цілях покращення соціально-психологічного клімату колектива. Розробка та впровадження в дію системи управління охороною праці підприємства, яке виконує будівельно-монтажні роботи на промислових об'єктах України. Оформлення ліцензій та дозволів на виконання робіт. Організація роботи щодо підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників підприємства.

Головний спеціаліст - державний інспектор праці

с 02.2001 по 06.2003 (2 года 4 месяца)
Террторіальна державна інспекція праці в Донецькій області, Донецьк (Державні організації)

Образование

Донецький національний технічний університет

Экономіст, Донецьк
Высшее, с 1995 по 2001 (6 лет)

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Практика організації роботи служб і відділів підприємств "з нуля". Здатність швидко, ефективно і самостійно приймати рішення, розвинута самодисципліна. Креативність мислення. Вміння переконувати і мотивувати. Практичні навички трансформації деструктивних конфліктів в конструктивні. Досвід роботи в компаніях різних сфер діяльності (виробничих, промислових, будівельно-монтажних, рітейл-мереж тощо.) Орієнтована на успіх в роботі та досягнення конкретного результату.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: