Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 января 2024

Олена

Адміністратор ресторану, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Рощина Олена Сергіївна
Дата народження: 09.06.1985р.
Вік: 35 років
Місце проживання: Київська обл.,Вишгородський район, смт Димер
Сімейний стан: не заміжня ( маю дитину)
Тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажаний рівень ЗП: від 15000 ( на період карантину готова обговорювати)
Освіта: 2005-2010р. Київський університет туризму,економіки і права ( КУТЕП)
Спеціальність: Менеджмент організацій.
Досвід роботи :
01.11. 2012-12.09.2019р. Конгрес - готель " Пуща"
Адміністратор ресторану
•Зустріч і розміщення гостей ресторану
•Забезпечення і контроль порядку в залі
•Управління касою, R-keeper
•Розподіл та контроль роботи підлеглих
•Складання графіків роботи персоналу ресторану
•Складання меню бенкетів та фуршетів їх організація та проведення
•Інвентаризація
•Пошук нових співробітників та їх навчання
•Вирішення конфліктних ситуацій
•Взаємодія між службами
17.09.2019 - 27.-01.2021р. Лико Холдинг м. Київ " Favor Park Hotel"
Менеджер з організації конференцій і бенкетів
•Повна організація та проведення заходів (зустріч, розміщення, технічне оснащення, координація роботи адміністраторів залу, планування проведення кава брейків, обідів, фуршетів,бенкетів).
•Планування та закупівля необхідного посуду, обладнання, канцелярії та іншого необхідного матеріалу.
•Організація операційного процесу для проведення заходів( підготовка конференц залів ,налагодження та підключення техніки, та інших матеріалів,проведення заходу).
•Пропозиції вдосконалення та впровадження існуючих стандартів праці для обслуговування гостей
•Підбір персоналу і прописання посадових інструкцій.
•Інвентаризація
•Оформлення документації, (отримання інформаціїї від відділу продаж, прорахунок додаткових затрат на проведення заходу - додатковий персонал, оренда меблів, оренда техніки, оренда посуду).
•Підготовка актів звірки кошторису з відділом продажу
•Складання програм заходу та детальне описання коштів для виконання розробленої програми заходу.
Особисті якості та навички:
Управлінські та лідерські якості, комунікабельність, ініціативність, висока відповідальність, досвід роботи, вміння працювати в напруженому режимі, вміння швидко приймати рішення. Впевнений користувач ПК: Office, Excel, Internet, E-mail, Outlook та інші програми
Російська та українська мови-вільно.
Очікування від роботи
Професійний розвиток. Участь в розробці нових продуктів. Реалізація творчого потенціалу. Підтримання сприятливого мікроклімату в колективі з метою досягнення поставлених завдань. Регулярне повишеніє кваліфікації для підтримки та оновлення рівня знань.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: