Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ірина

Адміністратор, офіс-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер

с 05.2021 по 08.2022 (1 год 3 месяца)
Фенікс Синдикат, Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

-Організація і порядок в офісі та закупки.
-Приймала участь в підписанні нових договорів.
-HR- менеджер,пошук та проведення співбесід і адаптація нових працівників.

Дополнительная информация

Гесаль Ірина Сергіївна

Дата народження: 01.04.1994
Місто: Вінниця
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2012 р. – лютий 2015 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Менеджменту», спеціальність «Товарознавство і торговельне підприємництво», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2015 р. – січень 2017 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Економіки і підприємництва», спеціальність «Товарознавство та експертиза в митній справі», диплом магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
червень 2017 р. – серпень 2017 -менеджер по роботі з клієнтами iCredit (не офіційно).
Функціональні обов’язки:
— усні та письмові консультації клієнтів, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— експертиза договорів;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
червень 2018 р. – листопад 2019 – менеджер з продажів ТЦ «Жовтень» (не офіційно)
Функціональні обов’язки:
— консультування та продажі товарів роздрібним клієнтам;
— оформлення розрахунків з покупцями;
— організація роботи продавців (5 чол.);
— виконання плану продажів;
— інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
— забезпечення порядку в торговому залі;
— викладка товару (мерчендайзинг).
вересень 2020 р. – листопад 2020 р. – бухгалтер ФОП «Літовчук М.М.»
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1C:Підприємство 8.х);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська – середній рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність, стресостійкість, відповідальність, дружелюбність, здатна знаходити контакти, як з підлеглими, так і керівництвом, направляючи свою діяльність виключно на інтереси компанії, готова до серйозної роботи і ненормованого робочого дня, націлена на результат, готова підвищувати свій професійний рівень, чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: не маю .
Водійське посвідчення: категорія B.
Можливість відряджень: так.
Хобі: теніс, кулінарія, .

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: