Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2022

Татьяна

Помічник керівника, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Марганец
Готов работать:
Марганец, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Office Пользователь ПК Adobe Photoshop

Дополнительная информация

Досвід роботи

Керівник відділу продажів
з 09.2020 до 12.2020 (4 місяці)
Медичний центр «Краса та здоров’я», м.Львів(віддалено) (продаж товарів та медичних послуг)
Основними моїми обов’язками як керівника з якості були:
- конторь введеня відділу продаж (якості роботи, чіткості та швидкості в обробці заявок);
- контроль виконання щоденних показників та місячного плану компанії;
- оформлення заказів та дозаказів і робота в системі СРМ;
- робота по поверненню клієнтів;
- підбір персоналу;
- складання звітності по відділу.
- ведення всієї необхідної документації по відділу в Google Doc
- участь у нарадах компанії.

Керівник відділу контролю якості
з 01.2020 до 05.2020 (4 місяці)
Інтернет-магазин повітряних кульок «ГдеРадость», Москва (віддалено) (Продаж повітряних кульок та квітів по Москві та регіонам)
Основними моїми обов’язками як керівника з якості були:
- работа з претензіями та спорами, швидке рішення конфліктних ситуацій з клієнтами з подальшою співпрацею з ними;
- контроль якості роботи всіх відділів компанії, нарахування штрафних санкцій за неналежно виконану роботу;
- оформлення дозаказів і робота в системі СРМ;
- робота по поверненню клієнтів;
- робота з негативними та позитивними відгуками клієнтів.
- ведення необхідної документації по відділу в Google Doc
- участь у нарадах відділів компанії.

Менеджер з продажу
з 09.2019 по 12.2019 (4 місяці)
Інтернет-магазин повітряних кульок «ГдеРадость», Москва (віддалено) (Продаж повітряних кульок та квітів по Москві та регіонам)
Основними моїми обов’язками як менеджера були:
-прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків щодо уточнення замовлення товару за допомогою IP телефонії;
- виявлення потреб клієнта, надання розвернутої інформації по кожному товару, поміч у виборі композиції та пропонування додаткового товару;
- внесення та оформлення заказів та дозаказів у системі Retail СRM;
- работа з претензіями та спорами, швидке рішення конфліктних ситуацій;
- виконання показників плану та збільшення конверсії.

Спеціаліст зі збору інформації
З 02.2019-07.2019 (5 місяців)
Івент-агенство «Mosblockchain»(віддалено) (Організація бізнес-заходів в Москві і регіонах Росії)
Основними моїми обов’язками були:
- збір інформації по конкурентам та потенціальним клієнтам;
- збір цільової аудиторії заходу, використовуючи всі можливі засоби реклами;
- просування бізнес-аккаунтів агентства в Facebook та Instagram;
-переписка з цільовими та потенційними партнерами по кожному івенту.

Менеджер з продажу
з 09.2018 по 02.2019 (5 місяців)
Інтернет-магазин іграшок "Игры Мира", Москва (віддалено) (Продаж іграшок по Москві та регіонам.)
Основними моїми обов’язками як менеджера були:
-прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків щодо замовлення товару за допомогою IP телефонії;
- виявлення потреб клієнта, надання розвернутої інформації по кожному товару, поміч у виборі іграшки по віку дитини та пропонування додаткового товару;
- внесення, оформлення та введення контролю виконання заказів та дозаказів у системі АМО СRM;
- работа з претензіями та спорами, швидке рішення конфліктних ситуацій;
- надання підтримки і допомоги іншим менеджерам в оформленні заказів.

Секретар-референт
3 02.2013 по 09.2018 (5 років і 8 місяців)
СП «Марганецький центр професійного розвитку персоналу» РФ «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», Марганець (Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації персоналу залізниці)
Основними моїми обов’язками як секретаря були:
- прийом, реєстрація вхідної та вихідної документації, передача на розгляд керівнику;
- надання відповіді на листи в указаний термін та створення наказів по підприємству;
- ведення кадрового діловодства (прийом, переміщення, звільнення працівників Центру, надання усіх видів відпусток);
-ведення обліку слухачів (зарахування до Центру, відрахування, направлення на виробничу практику);
- ведення табеля робочого часу на усіх працівників Центру.
- ведення звітності по Центру.

Освіта
Національна Металургійна Академія України
Менеджмент організацій і адміністрування, Дніпро
Вища, з 09.2006 по 06.2012 (5 років 9 місяців)
Отримала кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій і адміністрування.

Додаткова освіта
Курси риторики (2012, 3 місяці)
Курси англійської мови (2019, 3 місяці)
Курс «Унікальний дизайн людини» (2018, 2 місяці)
Курс з покращення продажів (2021 рік. 1 місяць)
Курс «Ефективний рекрутинг» А. Сохіної (ще проходжу)

Професійні та інші навички
•Навички роботи з комп’ютером
Оперативно та впевнено працюю в Microsoft Office, Google документами, маю досвід роботи в AMO, Retail CRM, Bitrix24, швидко освоюю нові програми.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: