Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июня 2022

Татьяна

Помічник бухгалтера, інспектор з кадрів, адміністратор, 13 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер, інспектор з кадрів

с 06.2021 по 04.2022 (10 месяцев)
ТОВ Медичні дослідження, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Документальне оформлення прийняття працівників на роботу, їх звільнення, ведення табелю обліку робочого часу, внесення даних в бухгалтерську програму 1 С підприємство, версія 8, версія 7.
-Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення ( внесення контрагентів, договорів, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, оприбуткування товарів, робіт та послуг)
- Касова дисципліна, авансові звіти

Образование

ПДАУ

Облік та аудит, Полтава
Высшее, с 1999 по 2005 (5 лет 8 месяцев)

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Прокопенко Тетяна Петрівна

Дата народження: «15» жовтня 1981 р.

Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: Полтавська державна аграрна академія (1999-2005 р.р.)

Кваліфікація «Магістр з обліку»

Досвід роботи:
06.2021-04.2022 Бухгалтер, інспектор з кадрів ТОВ "Медичні дослідження" -Ведення обліку працівників підприємства, документальне оформлення прийому на роботу, переведення, звільнення відповідно до трудового законодавства
- Формування і ведення особливих справ, ведення табелю обліку робочого часу, облік надання відпусток, ведення архіву
-Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення ( внесення контрагентів, договорів, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, оприбуткування товарів, робіт та послуг, оформлення рахунків на оплату, видаткових накладних,внесення банківських виписок)
- Касова дисципліна, авансові звіти

10.2020- 04.2021 помічник керівника ТОВ «Полтавамехсервіс»
Посадові обов’язки:
- Робота з вхідною документацією, авансові звіти, оформлення документів на відрядження працівників.
- Документальне оформлення прийняття працівників на роботу, їх звільнення, ведення табелю обліку робочого часу, внесення даних в бухгалтерську програму 1 С підприємство, версія 8, версія 7.
- Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення( внесення контрагентів, договорів та контроль взаєморозрахунків з контрагентами, актів виконаних робіт).


Досвід роботи:
03.2020- 10.2020 бухгалтер ПП «АТК Полтава»
Посадові обов’язки:
- Документальне оформлення прийняття працівників на роботу, їх звільнення, ведення табелю обліку робочого часу, внесення даних в бухгалтерську програму 1 С підприємство, версія 8, версія 7.
- Облік нарахування заробітної плати, відпускних працівників підприємства
- Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення( внесення контрагентів, договорів та контроль взаєморозрахунків з контрагентами, оприбуткування товарів і послуг, оформлення рахунків на оплату, видаткових накладних, актів виконаних робіт).
- Внесення в програму банківських виписок, формування актів списання придбаних товарів, матеріалів, палива тощо, нарахування амортизації основних засобів.

06.2019-02.2020 р.р- менеджер з якості ФОП Сергієнко В. І.
Посадові обов’язки:
-Документування в системі якості;
-Організація обліку і строки складання внутрішньо фірмової, та державної статистичної звітності в сфері стандартизації та сертифікації.
-Управління якістю продукції.
-Правила приймання продукції.



10.2002-05.2019 р.р. - науково-педагогічний працівник факультету обліку та фінансів Полтавської державної аграрної академії
Посадові обов’язки:
-Внесення в базу інформації про особисті дані здобувачів вищої освіти, формування зведених відомостей обліку руху контингенту здобувачів.
-Складання і ведення необхідної навчально-методичної документації і контроль за правильністю документообігу.
-Координація та контроль за дотриманням навчальної дисципліни.
Досягнення: володіння комп’ютером на рівні упевненого користувача (Microsoft Office, Microsoft Word, Excel, E-mail, Internet), володію знаннями бухгалтерської програми 1 С бухгалтерія версія 7, версія 8
Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, порядність, відповідальність, бажання і здатність швидко навчатися, вміння аналізувати

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: