Давід
Support engineer, System Administrator, 45 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 22 года
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Другие страны, Удаленно, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6889224
Опыт работы
L2 Support Engineer
с 11.2023 по наст. время
(5 месяцев)
TemaBit Fozzu Group, Харків (IT)
— User support
— Work with appeals
— Description and documentation of work processes
— Writing instructions
— Data quality control
— Work with monitoring
— Search for process optimization
— Analysis of atypical appeals and the choice of ways to solve them
Junior Support Engineer
с 09.2023 по 11.2023
(2 месяца)
Київстар, Харків (Телекомунікації, зв'язок)
- Support of the system that ensures the operation of the call center
- Reception and correction of requests from the business customer about system errors
- Installation of system updates
- Solving problems, describing and submitting a request to the development team
- Analysis of system logs to determine the cause of the error
- Participation in installing updates and checking the updated functionality
- Acceptance of errors and correction of incidents
- Execution of SQL queries
- Elimination of other errors
Junior Software Engineer
с 08.2023 по 08.2023
(меньше месяца)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Харків (Фінанси, банки, страхування)
Identification and analysis of application problems.
Configuration management, application deployment.
Monitoring for application stability.
Processing of Helpdesk requests (2L).
Install releases.
Working closely with development teams to deploy new components and improve existing applications.
L2 Support Engineer
с 09.2022 по 08.2023
(11 месяцев)
FluentPro Software, Харків (IT)
Participate in meetings to set up & configure our products.
Resolve support cases that require server-side investigation, from the DEV team and from end customers
Support on engineering level (network, OS, DB troubleshooting)
Create and maintain product troubleshooting guidesSupport product infrastructure, following maintenance guides.
Специалист технической поддержки
с 03.2021 по наст. время
(3 года 1 месяц)
Speedflow Communication Ltd., Харьков (Телекомунікації, зв'язок)
Resolved diverse range of technical issues
across multiple systems and applications for
customers and end-users across various time
zones.
JIRA, Slack, Trello, Skype, OTRS.
Debugging and searching
for root cause in system and program logs.
Provided Tier 1 IT support to non-technical
internal users through desk side support
services.
Translated complex technical issues into
digestible language for non-technical users.
Installing and supporting company's VoIP and
SMS Business Solutions software onto new Linux
clients servers.
Специалист технической поддержки
с 02.2021 по 03.2021
(1 месяц)
Аутсорсинговый контактный центр «Dealist Solutions», Харьков (IT)
Checking (verifying) customer data (check
KYCs).
Communication and correspondence with
clients (chat, email, tickets)
Технический специалист
с 10.2015 по наст. время
(8 лет 6 месяцев)
Университет Ресурсной Медицины, Харьков (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Used ticketing systems to manage and process
support actions and requests. Monitored systems in operation and quickly
troubleshot errors.
Configured hardware and granted system
permissions to new employees. Documented support interactions for future
reference.
Digital books distribution. Advertising to a target audience on Facebook,
Instagram, YouTube. Designing a company brandbook and
merchandise.
Landing-pages construction with Creatium
and Platforma LP, Wix, and WordPress websites. Responsibility for social networks, YouTube
channel with 34,000 subscribers.
Образование
Programming Hub
Харків
Среднее специальное, с 2023 по 2024 (1 год)
IT Coursers
Coursera
Google IT Support, Харків
Среднее специальное, с 2022 по 2022 (меньше 1 года)
Activities and societies: Technical Support Fundamentals
The Bits and Bytes of Computer Networking
Operating Systems and You: Becoming a Power User
System Administration and IT Infrastructure Services
IT Security: Defense against the digital dark arts
Google IT Support Certificate
IT Support, Харьков
Среднее специальное, с 2022 по 2022 (меньше 1 года)
Already finished Technical Support Fundumentals course
Компьютерная Академия ШАГ
Графический дизайн, Харьков
Среднее специальное, с 2017 по 2019 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Google IT Support Certificate
3 месяца
IT Security: Defense against the digital dark arts
1 місяць
Сертификат
System Administration and IT Infrastructure Services
1 місяць
Сертификат
Operating Systems and You: Becoming a Power User
1 місяць
Сертификат
The Bits and Bytes of Computer Networking
1 місяць
Сертификат
Technical Support Fundamentals
1 місяць
Сертификат
Cloud Computing. ID: 1689588720749
1 неділя
Сертификат
Computer Networks. ID: 1683502480688
1 неділя
Сертификат
JavaScript. ID: 1684092985820
1 неділя
Сертификат
Node JS. ID: 1684104826942
1 неділя
Сертификат
RBDMS. ID: 1683847705651
1 неділя
Сертификат
SQL Programming. ID: 1683720824555
1 неділя
Сертификат
CEFR B2 Upper Intermediate. ID: f238a681
1 неділя
Сертификат
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Немецкий — начинающий
- Польский — начинающий
Дополнительная информация
Enthusiastic, organized, and detail-oriented IT Support Technical Specialist with experience in telecommunications, online retail, and customer service. Enjoy helping people in resolving their problems. A team player who's always open to discussion and communication.
Stack of technologies I worked with:
Linux (CentOS, Ubuntu server), Windows server, IIS/Nginx/Apache, Jira, Microsoft Teams/Slack/Trello, OTRS/ZenDesk/Intercom, ISPs, Nagios/Zabbix/Site 24x7/Uptime robot, Glassfish, Redis, RTP/SMPP/VoIP, Wireshark, PostgrSQL/MySQL/Microsoft SQL/MongoDB/Oracle Database, WordPress/Wix, API/HTTP/JSON, IPMI, VPN (IPSec), OData, Networking/OSI model/OSPF/TCP/IP, DNS/DHCP, System Administration, Cloud Computing (Azure), Hyper-V/Virtual Box, Jenkins, Mikrotik, Active Directory/Azure Active Directory, Firewalls, Encryption, Powershell, Microsoft Azure, JavaScript, Node.js, Ansible, Kubernetes, Elastic Stack (ELK), Grafana, Git (GitLab/Azure DevOps), Confluence, Google Workspace, Office 365, Microsoft Dynamics CRM, Dynatrace, RabbitMQ
Похожие кандидаты
Системний адміністратор, інженер технічної підтримки (Helpdesk, L1, L2)
20000 грн, Удаленно
IT-support, інженер технічної підтримки, системний адміністратор
Житомир, Киев
,
еще 2 города
Customer service manager (support), system administrator
Удаленно
Support manager, технік з системного адміністрування, оператор технічної підтримки
Удаленно
Программист, системный администратор, инженер ERP-систем
20000 грн, Удаленно
Адміністратор комп'ютерних систем і обладнання (support), CRM administrator
25000 грн, Киев, Удаленно