Резюме від 12 лютого 2024 PRO

Давід

Support engineer, System Administrator, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

L2 Support Engineer

з 11.2023 по нині (6 місяців)
TemaBit Fozzu Group, Харків (IT)

— User support
— Work with appeals
— Description and documentation of work processes
— Writing instructions
— Data quality control
— Work with monitoring
— Search for process optimization
— Analysis of atypical appeals and the choice of ways to solve them

Junior Support Engineer

з 09.2023 по 11.2023 (2 місяці)
Київстар, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

- Support of the system that ensures the operation of the call center
- Reception and correction of requests from the business customer about system errors
- Installation of system updates
- Solving problems, describing and submitting a request to the development team
- Analysis of system logs to determine the cause of the error
- Participation in installing updates and checking the updated functionality
- Acceptance of errors and correction of incidents
- Execution of SQL queries
- Elimination of other errors

Junior Software Engineer

з 08.2023 по 08.2023 (менш ніж місяць)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Харків (Фінанси, банки, страхування)

Identification and analysis of application problems.

Configuration management, application deployment.

Monitoring for application stability.

Processing of Helpdesk requests (2L).

Install releases.

Working closely with development teams to deploy new components and improve existing applications.

L2 Support Engineer

з 09.2022 по 08.2023 (11 місяців)
FluentPro Software, Харків (IT)

Participate in meetings to set up & configure our products.

Resolve support cases that require server-side investigation, from the DEV team and from end customers

Support on engineering level (network, OS, DB troubleshooting)

Create and maintain product troubleshooting guidesSupport product infrastructure, following maintenance guides.

Специалист технической поддержки

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Speedflow Communication Ltd., Харьков (Телекомунікації, зв'язок)

Resolved diverse range of technical issues
across multiple systems and applications for
customers and end-users across various time
zones.

JIRA, Slack, Trello, Skype, OTRS.
Debugging and searching
for root cause in system and program logs.
Provided Tier 1 IT support to non-technical
internal users through desk side support
services.

Translated complex technical issues into
digestible language for non-technical users.
Installing and supporting company's VoIP and
SMS Business Solutions software onto new Linux
clients servers.

Специалист технической поддержки

з 02.2021 по 03.2021 (1 місяць)
Аутсорсинговый контактный центр «Dealist Solutions», Харьков (IT)

Checking (verifying) customer data (check
KYCs).

Communication and correspondence with
clients (chat, email, tickets)

Технический специалист

з 10.2015 по нині (8 років 7 місяців)
Университет Ресурсной Медицины, Харьков (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Used ticketing systems to manage and process
support actions and requests. Monitored systems in operation and quickly
troubleshot errors.

Configured hardware and granted system
permissions to new employees. Documented support interactions for future
reference.

Digital books distribution. Advertising to a target audience on Facebook,
Instagram, YouTube. Designing a company brandbook and
merchandise.

Landing-pages construction with Creatium
and Platforma LP, Wix, and WordPress websites. Responsibility for social networks, YouTube
channel with 34,000 subscribers.

Освіта

Programming Hub

Харків
Середня спеціальна, з 2023 по 2024 (1 рік)

IT Coursers

Coursera

Google IT Support, Харків
Середня спеціальна, з 2022 по 2022 (менш ніж 1 рік)

Activities and societies: Technical Support Fundamentals

The Bits and Bytes of Computer Networking

Operating Systems and You: Becoming a Power User

System Administration and IT Infrastructure Services

IT Security: Defense against the digital dark arts

Google IT Support Certificate

IT Support, Харьков
Середня спеціальна, з 2022 по 2022 (менш ніж 1 рік)

Already finished Technical Support Fundumentals course

Компьютерная Академия ШАГ

Графический дизайн, Харьков
Середня спеціальна, з 2017 по 2019 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Google IT Support Certificate

3 месяца

IT Security: Defense against the digital dark arts

1 місяць
Сертифікат

System Administration and IT Infrastructure Services

1 місяць
Сертифікат

Operating Systems and You: Becoming a Power User

1 місяць
Сертифікат

The Bits and Bytes of Computer Networking

1 місяць
Сертифікат

Technical Support Fundamentals

1 місяць
Сертифікат

Cloud Computing. ID: 1689588720749

1 неділя
Сертифікат

Computer Networks. ID: 1683502480688

1 неділя
Сертифікат

JavaScript. ID: 1684092985820

1 неділя
Сертифікат

Node JS. ID: 1684104826942

1 неділя
Сертифікат

RBDMS. ID: 1683847705651

1 неділя
Сертифікат

SQL Programming. ID: 1683720824555

1 неділя
Сертифікат

CEFR B2 Upper Intermediate. ID: f238a681

1 неділя
Сертифікат

Знання і навички

TCP/IP, DNS, Networking Issue troubleshooting Ticket support system management Bug and root cause tracking and analysis Linux Jira ISPs Nagios Nginx Glassfish VoIP Wireshark PostgrSQL MySQL Wordpress API IPMI IPSec OData VPN TCP/IP DNS Networking Cloud Computing Hyper-V Jenkins Mikrotik Active Directory Firewalls Encryption Windows Server Powershell · Internet Information Services (IIS) SQL Microsoft Azure MongoDB System administration L2 JavaScript Zendesk Figma HTML Ansible Kubernetes Elasticsearch Git Corezoid

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Enthusiastic, organized, and detail-oriented IT Support Technical Specialist with experience in telecommunications, online retail, and customer service. Enjoy helping people in resolving their problems. A team player who's always open to discussion and communication.

Stack of technologies I worked with:
Linux (CentOS, Ubuntu server), Windows server, IIS/Nginx/Apache, Jira, Microsoft Teams/Slack/Trello, OTRS/ZenDesk/Intercom, ISPs, Nagios/Zabbix/Site 24x7/Uptime robot, Glassfish, Redis, RTP/SMPP/VoIP, Wireshark, PostgrSQL/MySQL/Microsoft SQL/MongoDB/Oracle Database, WordPress/Wix, API/HTTP/JSON, IPMI, VPN (IPSec), OData, Networking/OSI model/OSPF/TCP/IP, DNS/DHCP, System Administration, Cloud Computing (Azure), Hyper-V/Virtual Box, Jenkins, Mikrotik, Active Directory/Azure Active Directory, Firewalls, Encryption, Powershell, Microsoft Azure, JavaScript, Node.js, Ansible, Kubernetes, Elastic Stack (ELK), Grafana, Git (GitLab/Azure DevOps), Confluence, Google Workspace, Office 365, Microsoft Dynamics CRM, Dynatrace, RabbitMQ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: