Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024

Володимир

Директор з маркетингу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Генеральний директор

с 12.2022 по наст. время (1 год 5 месяцев)
DiNANTA Marketing, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Встановлення чітких, вимірюваних та досяжних бізнес-цілей для фірми
- Регулярна оцінка прогресу, адаптація стратегій для забезпечення зростання та прибутковості
- Розробка та впровадження маркетингових стратегій, які відповідають загальним цілям бізнесу
- Керівництво та управління командою консультантів, створення продуктивного та здорового робочого середовища
- Розвиток та підтримка міцних довгострокових відносин з клієнтами, розуміння їх потреб та цілей
- Розвиток бізнесу шляхом визначення та використання нових бізнес-можливостей
- Бюджетування та розподіл ресурсів для забезпечення оптимального використання ресурсів та відповідності фінансовим цілям
- Маркетингові дослідження та аналіз тенденцій на ринку для покращення конкурентного положення
- Встановлення та відстеження KPI для вимірювання ефективності команди

Виконавчий директор

с 01.2017 по 02.2021 (4 года 1 месяц)
Aravak, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Запуск бізнесу з "нуля":

- Аналіз ринку товарів для офісу щодо структури ринку, умов закупівлі продукції та конкурентної ситуації
- Визначення потреб у виробничих фондах, трудових ресурсах та прорахунок витрат на операційний запуск
- Аналіз бізнесу та маркетингових комплексів конкурентів з метою виявлення можливостей для виведення на ринок власного бренду
- Формування бюджету та розробка бізнес-плану з прорахунком інвестицій та прогнозом виходу на операційний прибуток, окупність капіталу та досягнення чистої прибутковості
- Замовлення та розробка сайту компанії, цифрової інфраструктури бізнесу
- Пошук та оренда приміщень, найм персоналу, закупівля основних фондів
- Проведення переговорів та підписання договорів постачання з виробниками та імпортерами

Загальне керівництво компанією:

- Організація та керівництво роботою підрозділів (продажі, маркетинг, бухгалтерія, логістика)
- Контроль за розвитком продажів та маркетингових позицій відносно загального бізнес-плану
- Представництво компанії та участь у переговорах з постачальниками та основними клієнтами
- Підбір, формування та мотивація команди
- Аналіз та оптимізація бізнес-процесів

Розробка та впровадження маркетингового комплексу:

- Пряме керівництво маркетинговою активністю та командою маркетологів
- Розробка позиціонування бізнесу відповідно до сегментації ринку, визначення цільових аудиторій
- Розробка маркетингового плану з фокусом на просування бренда компанії в цифрових каналах та контроль за виконанням
- Керівництво та контроль за розробкою сайта компанії, співпраця з розробниками, постановка задач щодо зручності використання, орієнтованості на цільові аудиторії та відповідності позиціонуванню
- Постановка задач та контроль виконання щодо нерекламного просування компанії (SEO, SMM, e-mail marketing)
- Постановка задач та контроль ефективності щодо рекламного просування компанії (Google Ads, FB, Instagram, affiliate marketing, банерна реклама)
- Контроль ROI за допомогою Google Analytics, Google Search Console, оптимізація витрат на маркетинговий комплекс
- Побудова воронок продаж та лідогенерація
- Розробка та впровадження програм лояльності

Планування та контроль роботи відділу продажів (спільно з керівником відділу):

- Розробка та затвердження планів продажів в цілому та у розрізі сегментів відповідно до маркетингового комплексу компанії та кон'юнктури ринку
- Розробка та контроль за виконанням алгоритмів залучення та утримання нових клієнтів
- Впровадження та контроль системи вивчення задоволеності клієнтів
- Переговори та розвиток співпраці з ключовими клієнтами, вирішення проблемних питань
- Розробка та вдосконалення системи стимулювання команди з продажів

Інші обов'язки:

- Керування відносинами з постачальниками, стратегія щодо подальшого покращення умов постачання
- Контроль за бухгалтерським та податковим обліком
- Контроль та оптимізація логістики
- Функція HR менеджера, мотивація та розвиток персоналу

Директор з маркетингу та комунікацій по регіону Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки

с 09.2013 по 01.2017 (3 года 4 месяца)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Локалізація глобальної стратегії у регіональний маркетинговий план для Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки
- Аналіз маркетингових комплексів конкурентів, співставлення маркетингових програм конкурентів з власною активністю у ключових сегментах
- Розробка та впровадження маркетингових програм відповідно до глобальної стратегії розвитку, а саме за напрямками - Digital Marketing, Product Marketing, Industry Marketing, PR and Communications

- Digital Marketing:
-- Розробка та впровадження в цифрових каналах стратегії підвищення впізнаваності бренда з фокусом на створення високоякісного контенту
-- Розробка та налагодження системи лідогенерації, воронок продаж на основі контенту
-- SEO просування регіонального контенту в рамках глобального сайту компанії з метою підвищення впізнаваності в регіоні
-- SMM просування локалізованого контенту в країнах регіону
-- Рекламне просування компанії в Google Ads, FB, LinkedIn
-- Створення та локалізація посадкових сторінок
-- Використання механізмів affiliate marketing

- Product Marketing:
-- Аналіз ринку по країнам та визначення топових продуктів для просування в регіоні
-- Розробка концепцій "упаковки" продуктів, а саме набору інструментів для маркетингового просування, воронок продаж, та подальшого продажу
-- Розробка макетів, замовлення у виконавців, затвердження макетів PDF-листівок, інфографіки, посадкових сторінок продукту, PPT презентацій продукту
-- Створоення текстового та візуального контенту для просування продуктів

- Industry Marketing:
-- Розробка концепцій просування та формування наборів релевантних продуктів для ключових галузей (FMCG, товари тривалого вжитку, фармацевтика, IT, автомобілі, фінансовий сектор та інші)
-- Розробка плану послідовного контенту для посилення позиціонування компанії як лідера думок (thought leadership) у ключових галузях
-- Розробка та замовлення у виконавців галузевих маркетингових матеріалів
-- Створення текстового та візуального контенту для просування компанії у спеціалізованих галузевих медіа

- PR and Communications:
-- Аналіз та оптимізація PR планів в ключових країнах регіону (конференції, круглі столи, експертні інтерв'ю, прес-релізи, YouTube комунікація)
-- Підтримка локальних PR заходів на регіональному рівні
-- Організація та проведення регіональних конференцій, маркетинговий супровід, лідогенерація
-- Участь в антикризовому менеджменті на регіональному рівні з боку PR

- Відстеження ефективності маркетингових програм в країнах регіону, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик
- Керівництво та розвиток команди маркетингу в регіоні, організація тренінгів
- Представництво інтересів регіону перед командою глобального маркетингу, захист бюджетів, включення повістки регіону у глобальні маркетингові заходи
- Участь у розробці глобального маркетингового плану
- Звітність та узгодження регіонального маркетингового плану з глобальним директором по маркетингу

Комерційний директор по країнам СНД

с 05.2012 по 09.2013 (1 год 4 месяца)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка та затвердження плану продажів в регіоні СНД у розрізі країн та напрямків бізнесу відповідно до глобальних цілей та економної кон'юнктури
- Оперативний контроль за виконанням планів продажів, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту
- Аналіз та планування комерційної складової при запуску нових напрямків в регіоні та при запуску нових країн (концепція входу в країну або напрям, затвердження витрат на запуск, формування команди та запуск бізнесу)
- Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в країнах регіону, постановка цілей та контроль за виконанням
- Формування та налагодження роботи команди регіональних КАМ менеджерів, організація надання регіональної експертизи клієнтам
- Активна hands-on участь у переговорних процесах щодо крупних регіональних контрактів (підготовка до переговорів, розробка переговорної позиції, досягнення угод)
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Презентація результатів досліджень по регіону СНД в регіональних та глобальних штаб-квартирах крупних клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic і т.д.)
- Керівництво та розвиток команди з продажів в регіоні, організація тренінгів, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

Комерційний менеджер по Центральній та Східній Європі направлення Consumer Electronics

с 02.2011 по 04.2012 (1 год 2 месяца)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка та затвердження плану продажів направлення Consumer Electronics в регіоні ЦСЄ у розрізі країн відповідно до поставлених цілей та економної кон'юнктури
- Оперативний контроль за виконанням планів продажів в країнах регіону, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту направлення Consumer Electronics
- Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в країнах регіону, постановка цілей та контроль за виконанням
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Презентація результатів досліджень в галузі Consumer Electronics по регіону ЦСЄ в регіональних та глобальних штаб-квартирах крупних клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic и т.д.)
- Керівництво та розвиток команди з продажів в регіоні, організація тренінгів, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

Заступник керівника відділу Retail & Technology в Україні

с 07.2009 по 01.2011 (1 год 6 месяцев)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка, впровадження та контроль виконання плану продажів відділу у розрізі секторів
- Розробка стандартів клієнтського сервісу відділу (вимоги до презентацій результатів досліджень, таймінг виконання запросів та інше)
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Керування сектором Consumer Electronics and Photo
- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків Consumer Electronics and Photo

Керівник сектору Consumer Electronics and Photo в Україні

с 03.2008 по 06.2009 (1 год 3 месяца)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Керування сектором Consumer Electronics and Photo
- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Експерт ринків Consumer Electronics and Photo в Україні

с 04.2007 по 03.2008 (11 месяцев)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків Consumer Electronics and Photo
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Спеціаліст відділу клієнтського сервісу

с 06.2006 по 04.2007 (10 месяцев)
Nielsen Ukraine, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Сайт компанії: https://www.nielsen.com/

- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків FMCG
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Образование

Університет Hitotsubashi

Вища школа економіки, Токіо, Японія
Высшее, с 2004 по 2006 (1 год 11 месяцев)

Диплом магістра з економіки
Стипендія уряду Японії

Київський Національний Університет ім. Т Г. Шевченка

Інститут Міжнародних Відносин, Міжнародні Економічні Відносини, Киев
Высшее, с 1996 по 2003 (6 лет 8 месяцев)

Диплом магістра з міжнародної економіки (з відзнакою)

Знание языков

  • Английский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Японский — выше среднего

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: