Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Анастасія

Помічник керівника, заступник, асистент, 49 000 грн

Рассматривает должности: Помічник керівника, заступник, асистент, Асистент керівника, Адміністратор
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 33 года
Город: Киев
Рассматривает должности:
Помічник керівника, заступник, асистент, Асистент керівника, Адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 06.2024 по 06.2025 (1 год)
Приватна особа, Київ (ЗМІ, медіа)

-ведення графіку керівника
-пошук партнерів для співпраці
-повна комунікація з потенційними партнерами ,обговорення умов та заключення договорів
-пошук підрядного персоналу,контроль виконаної роботи
-організація зйомок ( локація,комунікація з доп.персоналом,допомога в створенні образів)
-зйомка рекламних роликів ( від ідеї до реалізації)
-супровід на кастинги/запис акторських проб
-робота зі сценарієм (підготовка до знімального процесу)
-створення контенту для соц.мереж ( зйомка,монтаж)
-підготовка матеріалу для презентацій
-підготовка до подій ,інтерв’ю
-замовлення квитків/трансферу
-тревел підтримка/супровід
-особисті доручення керівника
( Ведення адміністративно-господарських питань: контроль ремонту в квартирі, організація прибирання, хімчистки.
Забезпечення особистих потреб: закупівля продуктів, медикаментів, організація візитів до лікарів, комунікація з фахівцями у сфері здоров'я.
Організація дозвілля: пошук та організація відпочинку, заходів,бронювання ресторанів,готелів )

Заступник директора

с 07.2021 по 02.2024 (2 года 8 месяцев)
Оздоровчий комплекс ( VIP рівня), Київ (Краса, фітнес, спорт)

Повна організація та контроль роботи комплексу ( до 25 чол)

-пошук персоналу,навчання та управління командою
-участь в розробці навчального матеріалу для персоналу ,weekly routine для кожного підрозділу .
-планування робочого графіку персоналу та запис бронювань
-розрахунок та виплата зп
-комунальні платежі
-комунікація та організація роботи ресторану ( робота з закупкою ,персоналом в т.ч. пошук фрілансу)
-зустріч та коммунікація з гостями
-контроль технічного стану в закладі
-комунікація/заключення угод з підрядними організаціями
-контроль наявності та закупка всіх компонентів для життєдіяльності комплексу
-особисті доручення власника комплексу/тревел підтримка

Заступник директора магазину

с 08.2015 по 02.2021 (5 лет 7 месяцев)
ТОВ « Зара Україна», Київ (Роздрібна торгівля)

Zara.Lavina
-управління персоналом( 50 чол.+) , контроль внутрішніх процесів
-візуальний мерчендайзинг
-операційне управління
-контроль касових операцій
-планування робочого графіка на місяць/тиждень/день, облік робочого часу
-управління бюджетом
-набір та оформлення персоналу
-робота з покупцем, усунення конфліктних ситуацій
-делегування та контроль всіх робочих процесів( коммунікація з клінінгом,охороною,адміністрацією трц )
-дотримання та впровадження в колектив політики компанії

Образование

КГА

Міжнародні відносини та дипломатія, Київ
Высшее, с 2009 по 2015 (6 лет)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Power BI

Знание языков

Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: