Алла
Керівник групи, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6965831
Опыт работы
Портфельний менеджер Малого та Середнього Бізнесу
с 10.2022 по наст. время
(1 год 7 месяцев)
фінансова установа, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)
Виконання планів, вирішення всіх питань клієнтів, якісне обслуговування та побудова довгострокових відносин, залучення нових клієнтів.
Керівник групи вхідних дзвінків
с 05.2021 по 04.2022
(11 месяцев)
ТОВ МАНІВЕО ШВИДКА ФІНАНСОВА ДОПОМОГА, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)
Досягнення групою поставлених цілей: виконання показників КРІ - середня оцінка по Контрольному Листу Якості, кількість пропущених здвінків. Проведення співбесід, навчання нових операторів, адаптація на лінії, прослуховування дзвінків з ціллю виявлення помилок та опрацювання з оператором для подальшого усунення та напрацювання навичок згідно вимог, протягом всього часу роботи операторів. Проведення Зворотних зв'язків по результатам прослуханих дзвінків, виправлення помилок. Контроль виконання робочої дисципліни - вчасний вихід на зміну, дотримання перерв, призначення чергових на вихідні, надання звітності. Досягнення: виконання КРІ, високий показник Контрольного Листа Якості у новачків вже в перші місяці роботи, вдале проходження випробувального терміну операторами, зменшення кількості скарг клієнтів.
Керівник групи-Логіст
с 10.2020 по 04.2021
(6 месяцев)
БігБоттл, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Як керівник - група надавала сервісне обслуговування чинних клієнтів та консультувала нових, працювали з вхідною лінією та вихідною - прозвон холоднохї бази. В мої обов'язки входило: контролювати обробку замовлень, які поступали через додаток, сайт, вхідну лінію, слухати та оцінювати дзвінки операторів та проводила зворотній зв'язок для усунення недоліків та помилок, з подальшим контролем виконання поставлених цілей та задач, складала табель виходу на работу для операторів, за необхідності змінювала скрипт для вхідних та вихідних дзвінків.
Як логіст - складанла економічно рентабельні маршрути доставки бутильованої артезіанської води та фермерських товарів з урахуванням побажань тимчасового обмеження клієнтів по місту Києву. Контролювала виконання поставлених завдань, швидко реагувала на зміни та вносили коригування у вже створений маршрут.
Досягнення: розширення бази клієнтів, збільшення продуктового асортименту під час замовлення клієнта, що позитивно впливає на середній чек і підвищує рентабельність. Налагоджена робота логістики-мінімальні витрати компанії – задоволені клієнти.
Керівник групи
с 05.2020 по 10.2020
(5 месяцев)
МЦФЕР, Чернігів (IT)
Управління групою операторів по продажах до 10 осіб, виконання плану продажів, організація роботи групи, контроль якості мовлення, адаптація новачків (після навчання у тренера), ведення звітності, розподілення загального плану продажів та постановка індивідуальних планів, виявлення вузьких місць продажів у оператора та їх усунення шляхом навчання, відпрацювання діалогів, зміни скриптів.
Досягнення: виконання плану продаж, мінімальна плинність операторів, продаж у новачків в перші 2 тижні роботи.
Менеджер відділу якості
с 01.2020 по 04.2020
(3 месяца)
Инсайт+, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки: прослуховування та аналіз дзвінків. Виявлення помилок згідно воронки продаж, вимог ділового етикету. Проведення зворотнього зв'язку з ціллю виправлення вже існуючих помилок і попередження майбутніх, збільшення продаж, підвищення якості спілкування менеджерів з клієнтами. Індивидуальний підхід до кожного менеджера. Отримання зворотнього зв'язку від клієнтів, адаптування до моделі підприємства їх побажань, рекомендацій. Виявлення хибних скарг. Опрацювання цих ситуацій з операторами. З'ясування причин призупинення співробітництва неактивних клієнтів. Внесення отриманої інформації в таблицю, аналіз та передача звітності керівнику.
Досягнення: розробка та застосування оціночних таблиць звінків менеджерів, адаптованих конкретно під діятельність підприємства та вимог керівництва. Підготовка матеріалів для серії тренінгів з ділового етикету, збільшення кількості менеджерів, працюючих відповідно воронки продаж та вимог ділового етикету.
Ведучий спеціаліст відділа обслуговування фізичних осіб
с 12.2016 по 06.2019
(2 года 6 месяцев)
Альфа банк, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)
Надання консультацій клієнтам, донесення інформації про банківські продукти. Робота з запереченнями. Через 9 місяців почала працювати наставником, допомагала адаптуватись новим співробітникам. Завжди працювала на результат, завжди була у рейтингу лідерів.
Образование
МНТУ Міжднародний Науково-Технічний Університет
Менеджмент підприємства, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Отримані знання на основі вивчення предметів за програмою: управління розвитком персонала, управління якістю, психологія управління, конфліктологія, менеджмент організації. Диплом з відзнакою - спеціаліст. Середній бал -4.86.
Дополнительное образование и сертификаты
Коучинг, перший рівень
2021р, 3 місяці
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — продвинутый