Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 февраля 2024 PRO

Марина

Project leader, Coordinator, Administrator, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Другие страны

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Лідер проекту (координатор)

с 07.2022 по 05.2023 (10 месяцев)
EWL (LG Electronics), Wroclaw (Пошук персоналу, HR)

• Аналіз представлень і звільнень співробітників
• Аналіз ринку праці
• Співпраця з різними спеціалізованими підрозділами
• Ведення детальної ділової переписки
• Підтримка в легалізації та правових питаннях для працівників різних національностей у питаннях працевлаштування та легального проживання на території Республіки Польща
• Ведення обліку відвідуваності та проживання
• Щомісячне розлічення плати, прорахування годин, відрахування за проживання, житло, штрафи та бонуси
• Моніторинг робочих візитів співробітників агентства
• Захист інтересів агентства та співробітників
• Підтримання порядку на території бюра агентства
• Організація прибуття та пов'язані з цим проблеми (поселення, інформація, супровід, ознайомлення з роботою, виготовлення карт тощо)
• Захист і лобіювання інтересів агентства та співробітників
Участь у семінарах, щотижневих звітах та загальних зборах
Проведення інтерв"ю від лиця агенції іноземним виданням (як тлумач)
•Analysis of hiring and dismissal of employees in order to prevent rating and financial losses of the analysis of employee introductions and dismissals
•Analysis of the labor market to understand where, when and by whom the largest number of workers will be hired with the most favorable conditions for the company (At the peak of demand, the fee for one employed employee for the company is a profit of up to 1000 zlotys, together 100 zlotys in normal times. A correctly analyzed situation and approach allows you to increase the number of applicants)
•Collaboration with various specialized departments in order to speed up the resolution of certain problems that invariably arise when working in large corporations and with a large number of people. The fastest possible resolution of technical and organizational issues at various stages of work.
•Conducting detailed business correspondence and sorting data/documents/business letters/alerts for effective communication within the company and the formation/maintenance of a professional reputation.
•Support on legalization and legal issues for workers of different nationalities on issues of employment and legality of life in the territory of the Republic of Poland. This is an opportunity to answer all employee questions as quickly as possible, which increases the company’s reputation with satisfied and positive reviews.Keeping attendance and lodging records
•Monthly calculations of hours, housing deductions, accommodation, fines and bonuses. Monitoring work visits of agency employees. Quick and high-quality calculations of this information help maintain and increase the company’s income, reduce expenses (in this case, accommodation) and improve relations with partners b2b compared to other competing companies.

Асистент президента

с 03.2022 по 07.2022 (4 месяца)
DiPoland (LG Chem), Wroclaw (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Керування персоналом
- Підготування звітів у різних виглядах ( паверпоінт, ексель, ворд)
- Адміністрування процесами
- Ведення документації щодо працевлаштування працівників, інвентаря, продукції тощо
- Завідування складськими поверхнями, перевірка залишків продукції за кількістю за серійними номерами як паперово, так і через електронні системи
- Перевірка якості продукції на різних етапах виробництва (забір матеріалів, лабораторні дослідження, тестування на високоточному обладнанні)
- Проведення ділової переписки та обмін документації з партнерами
- Тлумачення діалогів, текстів тощо в міжнародному колективі (Президент кореанець, працівники філіппінці, індуси, індонезійці, українці, білоруси - тощо)
- Слідкування за дотриманнями стандартів 5S та дотримання норм безпеки на виробництві (BHP)
- Зведення робочих годин працівників
- Інші адміністративні обов"язки
Chemical production of components for the production of batteries (mechanical engineering) as a subsidiary LG Energy solutions
Working in a not very large but international team, where I had to perform many functions and tasks. I learned to work with expensive high-precision equipment, conduct various chemical experiments during the process, and write reports on them.
•Worked closely with management to provide effective assistance for specific
aspects of business operations.
• Trained and mentored new employees on industry practices and business
operations.
• Created and updated physical records and digital files to maintain current,
accurate, and compliant documentation.
•Created and updated records and files to maintain document compliance.
•Oversaw purchasing and organization of different inventory.
•Led team of 20 workers in different processes and daily operations.
•Tracked key business metrics and made recommendations for proactive
adjustments to policies and procedures.
•Assisted senior leadership in managing all aspects of operations.
•Prioritized tasks and allocated resources appropriately to keep teams focused
and productive.
•Trained and developed staff for specific projects and ongoing operational
needs.
•Reviewed proposed regulatory changes and evaluated potential impacts on
business operations.
•Communicated all capacity, sourcing and technology gaps with upper
management.
•Supported continuous process and performance improvement for
manufacturing issues, robustness and compliance.
•Managed data transfers and proactively resolved issues at manufacturing sites
through effective troubleshooting.
•Supported capital project planning and contributed to feasibility studies.
•Verified supply chain conformance with production requirements by cultivating
productive vendor relationships.
•Development of internal office documentation using Office, Excele, GMes and
other programs.

SMM Менеджер

с 05.2021 по 02.2022 (9 месяцев)
Фабрика "ВІА", Горішні Плавні (Легка промисловість)

Фотографирование, фотошоп, ведение сайта, отработка рекламы в соцсетях, коммуникация с клиентами, обзвон клиентов, еженедельная рассылка, оформление баннеров, праздничных слоганов, СЕО - сопровождение и создание продающих текстов. Контроль продвижения сайта, контроль заказов, создание ТТН, оформление посылок, СМС рассылки информативного характера. Закупка товара, поиск партнеров, ведение деловой корреспонденции.
Maintaining the website, SMM support for products, updating the display case, creating advertising posters and banners (working with Photoshop, Corel), accounting, developing new models, conducting photo sessions with children to demonstrate new products and subsequent photo processing, feedback from clients and potential clients over the phone and so on.

Лідер зміни на продукції

с 09.2020 по 04.2021 (7 месяцев)
LG Energy Solutions, Wroclaw (Машинобудування)

LG Chem Wroclaw (Energy Solutions), operator, head operator, line shift work leader on pack 2. (Праця в Европі на заводі LG Energy Solutions, оператор, головний оператор, лідер зміни на лінії продукції у будівлі Пак2, Вроцлав( залишила роботу через хворобу матері)). Робота з великою кількістю людей різних національностей. Технічна досвідченість обладнання, повне розуміння механізації та роботизації процесів, розмежування напрямків роботи між працівниками, моніторинг дотримання норм та стандартів як виробничого процесу, так і дотримання норм роботи працівниками. Збереження повної секретності на підприємстві, жорстке дотримання правил безпеки, в тому числі носіння робочого одягу, взуття. Жорстке дотримання часових рамок та обмежень. Робота з візуальною інспекцією відбракування продукції, супровідна документація, редагування та коректування інформації на комп"ютері (звіти, накладні, зміна інформації продукції, кінцева друкована інформація).
Difficult, but very interesting work in my experience.Sstarted as a regular operator, after 3 months became a senior operator and later a Work Line Leader. This position gave the start to my experience of working in a very large international team with constant deadlines, pressure and stress. I immediately got my first experience working as a quality control department, conducting tests and dealing with difficulties that were insurmountable for others.

Головний кредитний спеціаліст

с 02.2018 по 08.2020 (2 года 6 месяцев)
ПУМБ, Горішні Плавні (Фінанси, банки, страхування)

Оформлення та супровід фінансової документації між клієнтами та банком (зі збереженням повної конфіденційності та не розголошенням інформації), просунення продуктів банку, розширення клієнтської бази, збереження та підвищення репутації організації, вирішення складних та надскладних проблем як з боку клієнтів, так і зі сторони організації. Вирішення технічних проблем, навчання персоналу. Дотримання суворого дресс-коду.
•Analysis of the labor market
•Interaction with various specialized departments
•Business correspondence
•Work with "heavy" clients
•Attracting a new group of clients in an aggressive competitive environment
•Constant study of the regulatory framework in relation to banking activities
•Work with documentation inside and outside the office
• Evaluation of risk policies
• Reporting on progress and maintaining KPI standards
•Compliance with the dress code
•Clear regulation of the quality of customer service and maintaining the reputation of the establishment

Адміністратор

с 11.2016 по 02.2018 (1 год 3 месяца)
Kyivstar, Горішні Плавні (Телекомунікації, зв'язок)

Administrator in the center of national operator connections Kyivstar. (Адміністратор в центрі обслуги користувачів мережі національного оператора Київстар. Праця з налагодженням роботи мережі компанії в місті, полегшення комунікаціі між компанією та користувачами, роз"яснювальні та полегшуючі користування послуги, робота з важкими клієнтами, корпоративними клієнтами, клієнтами бізнес класу.
Full administration of the store, personnel management, receiving goods and maintaining accounting, hiring and training staff, market analysis, assistance in customer service, working with a cash register/printer and other office equipment, working with lending departments and developing a motivational system.

Freelancer

с 10.2014 по 11.2017 (3 года 1 месяц)
Syncopate, Запоріжжя (IT)

Freelancer. Work in net SEO-editot, copyrighter. Outsorsing work on GameNet, 101 xp in support and bugreport serv. (Фрілансер. Робота у мережі в якості СЕО- редактора, копірайтера, письменника. Віддалена робота на компанію ГеймНет, 101xp в службі підтримки користувачів та помилок)

Підприємець

с 06.2001 по 09.2014 (13 лет 3 месяца)
-ПП, Горішні Плавні (Роздрібна торгівля)

Owner of self buisness. Analytic of trade profit, optimizations processes. (Власник бізнесу. Аналітика торгових прибутків, оптимізація процесів)

Образование

ВГСПУ

Ділова психологія, Волгоград
Высшее, с 2011 по 2014 (3 года)

Філологічно-психологічний факультет, допомагає в спілкуванні та налагодженню комунікації у великих офісах, міжнародних компаніях.

Гімназія ім. Нижниченка з поглибленим рівнем вивчення гуманітарних наук, історії та права.

Діловод - референт, Горішні Плавні
Среднее специальное, с 1998 по 2000 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Технік Адміністрації (Польща)

2022-2024

Польська мова B1-B2

2022 -2023

Знания и навыки

MS Word Робота з оргтехнікою Комунікабельність Здатність до навчання Висока працездатність MS Excel MS Office MS PowerPoint Грамотна усна та письмова мова Відповідальність Уміння користуватись оргтехнікою Ведення документації Оперативність Ведення CRM MS Outlook Знання офісних програм Привітність Переклад з англійської Інтервʼювання Ведення ділових переговорів Ведення первинної бухгалтерської документації Контроль документообігу Контроль оформлення документів Підбір тимчасових працівників Контроль якості продукції Цілеспрямованість Управління командою Лідерство Управління магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Переклад з польської Тайм-менеджмент

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — выше среднего
  • Итальянский — начинающий

Дополнительная информация

PROFESSIONAL SUMMARY
Manager capable of recovering the most complex and hopeless situations. Despite the fact that the start may take about a month for me, I can produce results
I have excellent critical thinking.
I am an empathy help to establish team spirit and clarify conflict situations within the team.
My strong leadership qualities help me successfully delegate responsibilities and build team spirit, as well as communication setting the team up to work for results. International teams do not scare me; I cope well with understanding between team members within the framework of business ethics, which is very important when working with frequent deadlines and under time pressure. All this has developed in me excellent resistance to stress and flexibility.
I excel at multi-tasking and multiple branches of goals. I am excellent at analyzing a situation and identifying problems, as well as quickly finding ways to solve them. The market, competitors, the situation in the country/region/Europe as a whole.

Last year, without warning, thanks to my successful work, my company expanded the number of employees (my wards) thanks to which it took a confident second place from last place and received recognition from management and profit reports increased significantly. This expansion meant that overnight the 65-person team I led became a 280-person team. A sharp influx of work in processing data, documents, statistics and informing everyone (including hiring, conducting BHP technicians and other instructions) fell on my shoulders. I had great rapport with the current 65 and needed to come up with a quick strategy to connect with the additional 215. I held a team event after work so everyone had a chance to get to know each other and make meaningful connections. My idea worked like magic and everyone reacted immediately, making the most of the sudden situation, which had a positive impact both on work within the company and on the company's reputation externally.t

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: