Екатерина
Керуюча, адміністратор, менеджер, заступник директора (відділ кадрів), 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7082860
Опыт работы
Управляющая магазином «Єва»
с 03.2016 по 12.2022
(6 лет 9 месяцев)
ТОВ «РУШ», Бахмут (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
- забезпечення функціонування магазину відповідно до корпоративних стандартів мережі, виконання плану продажів,
- управління, контроль, координація торгівельної діяльності магазину,
- ведення та контроль документації, підготовка внутрішньої звітності,
- підбір, навчання та мотивація персоналу, організація та управління колективом магазину,
- аналіз та покращення економічних показників роботи магазину,
- впровадження важелів підвищення лояльності клієнтів.
Досягнення: прийшовши в організацію, нормалізувала всі процеси роботи магазину (починаючи з укомплектованості штату до виконання плану продажу та інших економічних показників магазину). Після 1 року роботи була головою команди відкриття нового магазину «Єва». Навчила та підготувала персонал для роботи в новому магазині, наставництво керуючих та адміністраторів мережі.
Менеджер з адміністративної діяльності (заступник начальника відділу)
с 01.2015 по 02.2016
(1 год 1 месяц)
ТОВ «Red Umbrella». Мультибрендовий інтернет-магазин, арт-відділ, Харків (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
- забезпечення діяльності підприємства ефективною внутрішньою адміністративною координацією та інформаційними зв'язками,
- участь у плануванні та управлінні робочими процесами в арт-відділі підприємства,
- ведення поточної та звітної документації, організація документообігу на підприємстві,
- у межах наданих повноважень, забезпечення належних умов праці на робочих місцях (складання кошторисів тощо),
- управління персоналом.
Досягнення: Після 2 місяців роботи (менеджер з продажу) досягла кар’єрного росту (менеджер з адміндіяльності - заступник начальника відділу) та підвищення з/п.
Фахівець групи забезпечення продажу споживчого кредитування
с 05.2013 по 12.2013
(7 месяцев)
ПАТ «Альфа-Банк», Луганськ (Фінанси, банки, страхування)
Обов'язки:
- пошук та залучення нових клієнтів у конкурентному середовищі,
- надання повної інформації потенційному позичальнику про різноманітність кредитних продуктів та підбір найбільш задовільної для нього кредитної програми,
- перевірка справжності та наявності повного пакета необхідних документів та їх передача в службу безпеки банку та економічну службу,
- підготовка всього пакета необхідної документації, а також підписання кредитного договору,
- контроль за своєчасністю погашення платежів за позикою,
- виконання плану з продажу банківських продуктів.
Менеджер з продажу послуг
с 09.2012 по 04.2013
(7 месяцев)
Магазин-сервіс «МТС», Луганськ (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
- надання телефонних послуг клієнтам,
- збільшення продажів у своєму секторі,
- пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладання договорів),
- підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою,
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами та зверненнями, що надходять
- консультування з асортименту та параметрів послуг.
Образование
Луганський Національний університет ім. Тараса Шевченка, Інститут економіки та бізнесу
Менеджмент організації та адміністрування, Луганськ
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)
Закінчила з відзнакою (червоний диплом). За час навчання займалася науковою діяльністю: учасниця та переможниця наукових конференцій, конкурсів, Всеукраїнських олімпіад, маю публікації в університетських та всеукраїнських науково-економічних виданнях. Брала активну участь у житті університету (концерти, засідання, конференції, тренінги та ін.).
Дополнительная информация
Професійні навички :
-Управління персоналом
-Ефективна робота з клієнтами
-Оформлення звітної та поточної документації
-Відкриття торгової точки з "0"
-Підбір, навчання та наставництво персоналу
Особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, вміння швидко вчитись, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, вимогливість до себе і до оточуючих, прагнення бути кращим, націленість на результат, клієнтоорієнтованість та наявність управлінських якостей.
Похожие кандидаты
Заместитель директора, директор филиала, начальник цеха, менеджер по продажам
20000 грн, Хмельницкий
Керівник, адміністратор, заступник керівника, менеджер
Хмельницкий
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Хмельницкий, Винница
,
еще 8 городов
Начальник юридичного відділу, заступник директора
Хмельницкий, Удаленно
Керівник, директор, заступник керівника з якості та безпечності продукції
Хмельницкий
Менеджер з персоналу, керівник відділу управління персоналом
Хмельницкий