Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 января 2024 PRO

Олександр

Руководитель интернет-магазина, маркетолог

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівника відділу маркетингу B2B

с 06.2021 по наст. время (2 года 11 месяцев)
Kims, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Обов'язки:
1. Розробка та впровадження маркетингових програм та стратегій B2B (Online та Offline): Розробка
та виконання комплексних маркетингових стратегій для залучення клієнтів у сегменті B2B.
Співпраця зі спеціалістами з онлайн та офлайн маркетингу для досягнення цілей.
2. Впровадження маркетингових процесів в ERP: Створення та налаштування маркетингових
процесів в системі ERP з нуля, щоб забезпечити ефективний контроль та управління
маркетинговими активностями.
3. Пошук нових каналів збуту: Аналіз та ідентифікація нових каналів збуту для розширення
клієнтської бази та збільшення обсягів продажів.
4. Франчайзинг‑маркетинг: Розробка та впровадження маркетингових стратегій для
франчайзингових партнерів з метою підвищення їхнього успіху та відповідності стандартам
бренду.
5. Аналітика ринку: Проведення детального аналізу ринку та конкурентів для визначення
можливостей росту та конкурентних переваг.
6. Кросс‑маркетингові активності: Розробка та виконання кросс‑маркетингових ініціатив для
підвищення взаємодії з іншими підрозділами та партнерами.
Досягнення:
Сформований портфель продуктів напрямку дистрибуції: Успішно сформований та розширений
асортимент продуктів у сфері дистрибуції, що призвело до збільшення обсягів продажів та
рентабельності.
Розроблена стратегія напрямку дистрибуція: Розроблена та впроваджена стратегія, яка сприяє
покращенню результатів відділу дистрибуції та забезпечує стабільний ріст бізнесу.
Внедрені стандарти та документи: На базі проведених досліджень та аналізу внедрені
стандарти та документи, включаючи чек‑листи для відкриття пунктів прийому та
стандартизовані процедури, що покращили ефективність операцій.
Аналіз ЦА та створення УЦП з урахуванням "болей" клієнтів.

Керівник інтернет-проекту / маркетолог

с 08.2017 по 06.2021 (3 года 10 месяцев)
ТОВ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА" (інтернет-магазин запчастин), Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
1. Розробка та впровадження стратегії розвитку інтернет ‑магазину: розробка стратегії розвитку,
включаючи розрахунок бюджетів, строків та оцінку ризиків.
2. Формування структури відділу та управління персоналом: створення та управління командою,
включаючи контент‑відділ, ІТ (програмування), колл ‑центр, управління рекламними кампаніями
(PPC). Побудова ефективних комунікацій з іншими підрозділами компанії.
3. Впровадження клієнтоорієнтованої культури обслуговування: розробка плану взаємодії з
клієнтами на всіх етапах взаємодії з підприємством.
4. Перезапуск і розширення колл‑центру: підготовка методичного матеріалу для співробітників.
5. Керівництво інтернет‑маркетинговим напрямком компанії: управління рекламою в Інтернеті,
співпраця з платним трафіком, прайс ‑агрегаторами, маркетплейсами, а також аналіз конкурентів,
тощо.
6. Управління лояльністю клієнтів та репутацією: формування позитивного іміджу, робота з
негативними відгуками.
7. Проведення аудитів: аналіз інтерфейсу та користувацького досвіду (UI/UX), технічних
параметрів, SEO, з подальшим складанням технічних завдань і контролем за їх виконанням.
8. Організація і керівництво переїздом інтернет ‑магазину на платформу "ХОРОШОП": Розробка
загальної концепції проекту, дизайну, структури, фільтрів для товарів, формулювання та
впровадження редакційної політики, керівництво супутніми проектами.
9. Складання звітності та аналіз статистичних даних.
Результати:
Визначено стратегічний напрямок розвитку інтернет‑магазину та сформульована концепція для
його втілення.
Створено продуктивний інтернет‑відділ.
Збільшено кількість замовлень через інтернет‑магазин на стабільну 1,5‑кратну величину.
Технічно оновлено стару версію інтернет‑магазину і впроваджено перехід на сучасну
платформу, що підвищило конверсію та технічну стабільність проекту. Планується розробка
ефективної SEO‑стратегії з меншими витратами, що сприятиме підвищенню рентабельності
бізнесу. Перехід на нову CMS пройшов успішно і зайняв 5 місяців.

Образование

ОНПУ

Менеджмен, Одесса
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 8 месяцев)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: