Виктория
Старший администратор клиники (НR), 14 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7115342
Знания и навыки
Инвалидность
Вторая группа.
У мене є робоча група інвалідністі. Я відмінно справляюсь з офісною технікою, ПК, тощо.
Дополнительная информация
Досвід роботи
Діловод адміністративний відділ (головний офіс), відділ кадрів
з 03.2021 по 05.2021 (2 місяці)
ТзОВ "Торговий дім АВАНТА" (ТОВ "ЄКО"), Київ (торгівля)
Робота з документацією у відділу кадрів. Накази про прийом на роботу, про звільнення, про перевод, про відпустки, лікарняні, тощо. Робота з Укрпоштою, підготування рекомендованих листів до відправлення в (excel) та прийом рекомендованих листів, створення реєстрів, тощо. Відповідальна за реєстрацію документів, виконую роботу по наступним напрямкам: приймання і реєстрація підписаних керівництвом підприємства наказів і вказівок, доповідних записок на ім'я керівництва підприємства й інших внутрішніх документів. Формування наказів, документів у справи відповідно до затвердженої номенклатури. Довідкова робота з документами. Підготовка документів до наступного збереження і використання (оформлення справ, складання описів).Передача закінчених виробництвом справ в архів організації. Відповідальна за реєстрацію документів. Робота з архівом.
Інспектор з кадрів, старший медичний реєстратор
з 10.2019 по 03.2021 (1 рік 5 місяці)
ПрАТ МК "СИРЕЦЬ", ТОВ "Формула здоров'я", Київ (медицина)
Вела облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
Оформлюю прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
Формую і веду особові справи працівників, вношу зміни, пов'язані з трудовою діяльністю;
Заповнюю, веду облік і зберігає трудові книжки, визначаю трудовий стаж, видаю довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
Вела облік надання відпусток працівникам, здійснюю контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
Оформлюю документи, необхідні для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім'ям;
Вивчаю особливості переміщення і причини плинності кадрів, беру участь у розробленні заходів щодо їх усунення;
Веду архів особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готує документи для здавання їх до державного архіву;
Здійснюю контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
Веду табель обліку робочого часу працівників (excel);
Заповнюю листки непрацездатності працівників, протокол больнічних тощо.
Штатний розпис, штатно-посадовий розпис.
Та працюю в програмі "Профогляд". ТЕНДЕРНІ ЗАКУПІВЛІ. Підготовка документів для участі в державних тендерних закупівлях https://zakupki.com.ua/...
Як медичний реэстратор я регулювала потік потік пацієнтів шляхом забезпечення позачергового прийому пацієнтів, які мають на це право.
Забезпечувала своєчасний відбір та доставку медичної документації з реєстратури до кабінетів лікарів.
Забезпечувала збереження медичної документації в реєстратурі.
Виконуватла правила збереження та сортування амбулаторних карт.
Реєструвала виклики лікарів додому.
Надавала відвідувачам клініки довідки щодо порядку роботи закладу, про час і місце прийому лікарів. Надавала довідки, щодо проходження медогляду. Працювала у системі "Профогляд".
Оформлювала довідки та листки тимчасової непрацездатності, вела їх реєстрацію та облік.
Забезпечувала конфіденційність інформації про пацієнтів.
Працювала у спеціальному медичному одязі.
Щорічно проходила профілактичні, медичні огляди.
Використовувала правила внутрішнього трудового розпорядку, дотримувалась інструкцій з охорони праці, правил профілактики професійних захворювань.
Специалист отдела урегулирования убытков управления андерайтинга и актуарных расчетов операционного департамента в страховой компании «Ренесанс Жизнь»
з 02.2012 по 10.2016 (4 роки 8 місяців)
Страховая компания «Ренесанс Жизнь», Киев (Страхование жизни, Кредитование)
Специалист отдела урегулирования убытков управления андерайтинга и актуарных расчетов операционного департамента в страховой компании «Ренесанс Жизнь» 2012 — октябрь 2016 (Страхование жизни). Система Life is. (1С)
Урегулирование страховых случаев по договорам
Анализ документов дела кредитования.
Проведение экспертизы документации: медицинской, медико-социальной; проверка документов на предмет правильности оформления кредитов.
Квалификация события;
Определение суммы страховой выплаты. Подготовка расчета и Страхового акта.
Подготовка отказов.
Робота с банками, банковские выплаты. Работа с архивом. Делопроизводство.
Фельдшер-дезинфектор, помощник санитарного врача-инфекциониста санитарно-контрольного пункта в Киевской линейной СЭС на ЮЗЖД
з 11.1998 по 11.2011 (13 років)
Киевская линейная СЭС на ЮЗЖД, Київ (Медицина, дезінфекція)
Помощник санитарного врача санитарно-контрольного пункта в Киевской линейной санитарно-эпидемиологической станции на Юго-Заподной железной дороге с 1998-ноября по 2011 год.
Другие резюме этого кандидата
14 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Діловод адміністративний відділ (головний офіс), ТзОВ "Торговий дім АВАНТА" (ТОВ "ЄКО") відділ кадрів, 2 месяца
- Інспектор з кадрів, медичний реєстратор, ПрАТ МК "СИРЕЦЬ", ТОВ "Формула здоров'я", 1 год 4 месяца
14 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 09.1998 - 08.2007: психология, медико-профилактическое дело (Современная гуманитарная академия г. Киев психология 2007г. 1-ое Киевское медицинское училище г. Киев медико-профилактическое дело, санитарный...
Киев
Полная занятость
Похожие кандидаты
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрової роботи, менеджер з персоналу
Киев
Менеджер з персоналу, психолог (управління персоналом, кадровий менеджмент)
29000 грн, Киев
Головний державний інспектор з кадрового адміністрування, діловод
20000 грн, Киев
Адміністратор (HR, управління персоналом)
20000 грн, Киев
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
30000 грн, Киев