- Визитка
Екатерина
Помічник керівника, бухгалтер, економіст, аналітик, адміністратор, менеджер, 25 000 грн
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, бухгалтер, економіст, аналітик, адміністратор, менеджер, Оператор call-центра, Контент-менеджер, Ком'юніті-менеджер, Менеджер з продажу
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7285760/
Дополнительная информация
Ковтонюк Катерина Сергіївна
Особисті дані
Дата народження: 27 травня 1988 року
Сімейний стан: не заміжня, маю двох дітей 5 та 6 років.
Національність: українка
Проживання: м. Київ
Вимоги до роботи:
- Нормований робочий день
- Наявність соціального пакету
- Грошова винагорода не менше 25000 грн./місяць
- Можливість кар’єрного зростання
Освіта:
26.06.2010
Диплом магістра з «Фінансів», з відзнакою за напрямом підготовки «Економіка та підприємництво»
26.06.2009
Диплом бакалавра з «Фінансів», з відзнакою за напрямом підготовки «Економіка та підприємництво»
25.06.2005
Атестат про загальну середню освіту СЗШ №83 м. Києва
Досвід роботи:
2020-2021рр.
Державна інспекція містобудування України: Головний спеціаліст Фінансового управління, державний служюовець 9 рангу (до посадових обов'язків входило: участь у складанні бюджетного плану, укладання договорів з постачальниками товарів та послуг, необхідних для ведення діяльності інспекції, ведення обліку ТМЦ).
2012-2020рр.
Державна архітектурно-будівельна інспекція України: Головний спеціаліст Фінансового департаменту, державний службовець 9 рангу (Ведення зарплатного проекту інспекції в ПриватБанку, робота в програмах ІС-Про, 1С:8 Бюджетна бухгалтерія, MasterБух, ДокПроф. Ведення обліку майна центрального апарату Держархбудінспекції та її територіальних підрозділів.; Проведення інвентаризацій.; Розробка майнових паспортів.; Ведення обліку та контроль за використанням службових автомобілів (норми, експлуатація, страхування, паливо, шини, подорожні листи),; Участь у розробці Положень про ведення бухгалтерського обліку.; Заключення договорів.; Закупівля ТМЦ.; Участь у підготовці та проведенні аукціону майна інспекції.; Виконання обов’язків начальника відділу, під час його відпустки.
2010-2012рр.
Окружний адміністративний суд м. Києва: Державний службовець. Провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності (робота в програмі ІС-ПРО, ведення обліку майна суду, проведення інвентаризацій)
2008-2010рр.
ПП «Еліт- Хамсін»: Менеджер по роботі з клієнтами, персоналом та розвитку підприємства (робота з існуючими клієнтами, пошук нових клієнтів, маркетингові дослідження, реклама, робота з 1С:«Підприємство», «Клієнт-Банком»)
2008р.
Помічник радника в Українському Народному Посольстві: президента УНП (допомога в організації рейтингу «Королева успіху»)
Володіння мовами:
Рідна: українська
Вільно: російська
Зі словником: англійська
Володіння ПК:
Впевнений користувач
Додаткова інформація:
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації державних службовців.
- Диплом з курсу «Ділова українська мова. Організація діловодства в органах виконавчої влади»
- Свідоцтво про прослухання сертифікованого курсу «Використання прикладного рішення «1С: Комплексний облік 8 для бюджетних установ України»
- Водійські права категорії «В» (водійський стаж 9 років)
- Диплом про закінчення навчального бізнес-центру «Анастасія» за спеціальністю «Користувач ПК. Професіонал», де було присвоєно кваліфікацію КП № 4114 «Оператор комп’ютерного набору», 2132.2 «Конструктор комп’ютерних систем».
Ділові якості:
Вмію концентруватися на поставлених завданнях, виділяти пріоритети та ефективно розподіляти час. Ніколи не стою на місці, прагну постійного розвитку, як в професійному плані, так і в особистому житті. Швидко вчусь, об’єктивно сприймаю критику та ціную її. У роботі спрямована на результат. Комунікабельна. Швидко адаптуюсь до нових умов, та легко знаходжу спільну мову з людьми. Ввічлива, пунктуальна, відповідальна, дипломатична, розсудлива.
Шкідливих звичок не маю.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Помічник аналітика
Киев -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор
40000 грн, Киев, Бровары -
Адміністратор
30000 грн, Киев