Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Людмила

Менеджер з персоналу, секретар, адміністратор, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу та контролю

с 02.2021 по 05.2021 (3 месяца)
ФОП Грищук Олексій Іванович, Вінниця (Торгівля парфумерної продукції)

Пошук кандидатів на посаду продавець промовтер. Адаптація продавця на робочому місці та подальший контроль їх роботи. Звітність директору про роботу кожного продавця, створення відгуків та пропозицій щодо роботи.

Бюро перепусток (ВКФ "Рошен"), помічник директора

с 04.2019 по 02.2020 (10 месяцев)
ТОВ "Сокіл Секюріті Груп", Вінниця (Охорона, безпека, оборона)

Видача перепусток усім працівникам фабрики та вилучення перепусток згідно документу. Внесення інформації в базу даних та регулярна звітність відвідування працівників.
Пошук нових кандидатів в охорону на КПП, створення графіків чергування, та інша документація ТОВ "Сокол Секюріті Груп"

Продавець-консультант

с 11.2005 по 03.2018 (12 лет 4 месяца)
ТОВ"Алмаз-Б", Вінниця (Торгівля ювелірними прикрасами)

Прийом, викладка, продаж товару. Регулярні проведення перевірок та переоцінки ювелірних виробів, касова дисципліна.

Образование

Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету.

Менеджмент, Вінниця
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

Менеджмент на ринку торгівлі та послуг.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Internet Explorer
  • Windows
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Outlook Express
  • Google Chrome
  • Веб-браузери
  • Робота в команді
  • Google
  • iOS
  • Express
  • Торгівля непродовольчих товарів, значення усіх етапів продажу.
  • Робота з клієнтом, вмію швидко находити підхід до різних людей.
  • Навички документоведення.
  • Значення загальної психології людини.
  • Вміння проведення переоцінок та обліку товару.
  • Вміння працювати з великою кількістю інформації.
  • Вміння працювати з ПК, офісні програми Office, internet.
  • Вміння створення об'яв про вакансію.Проведення співбесід.
  • Оцінка кандидатів та їх подальша адаптація на робочому місці.
  • Проведення перевірок роботи персоналу.
  • Вміння створювати індивідуальних графіків працівників.
  • Грамотна усна та письмова мова.
  • Вміння написання звітів, відгуків, посадових обов'язків.
  • Вміння організовувати свій робочий час.
  • Вміння працювати з різними базами даних.
  • Вміння працювати в режимі багатозадачності.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Я - енергійна, креативна,ініціативна, кооперативна,життєрадісна, комунікабельна, доброзичлива, чесна.Завжди прагну до максимально позитивного результату.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: