- PRO
Дмитро
Керівник підрозділу закупівель, директор з логістики та управління нерухомістю
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7348605/
Опыт работы
Закупівельник
с 12.2021 по наст. время
(3 года 8 месяцев)
АТ ІНГ Банк Украіна, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Заступник Директора Департаменту Логістики та управління нерухомістю
с 06.2013 по 09.2021
(8 лет 3 месяца)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Про Креді Агріколь Банк, Київ (банківський сектор)
• Координація такої діяльності як:
- Загальні послуги (логістика, транспортування, забезпечення товарами / послугами, необхідними для життєдіяльності офісу)
- Інкасація
- Управління нерухомістю (пошук нових приміщень, проведення переговорів з орендодавцями);
- Координація діяльності, пов'язаної з філіями банків - продаж / оренда, обслуговування, ремонт, реновація);
• Участь в бюджетному процесі (планування, контроль і аналіз фактів використання бюджету на щомісячній / щоквартальної / річній основі);
• Робота з постачальниками-нерезидентами (у т.ч. з митницею);
• Організація і проведення закупівель
• Реалізація зелених ініціатив.
Головні досягнення:
• Централізація закупівельної діяльності Банку в окремому підрозділі;
• Передача на аутсорсинг непрофільних видів діяльності Банку, таких як:
- Керування нерухомістю;
- Інкасаторські і транспортні послуги;
- ІТ-аутсорсинг.
• Організація робочого процесу офісу під час пандемії;
- Оптимізація приміщень> переведення персоналу на принцип роботи «гнучкого офісу»;
- Отримання Додаткових знижок при переговорах з орендодавцями в період карантину;
- Організація роботи мережі Банку в період карантину: доставка персоналу, забезпечення засобами захисту і особистої гігієни, дотримання всіх вимог відповідно до українського Законодавства.
• Успішна реалізація проекту OFAC, пов'язаного з міжнародними вимогами повної і належної перевірки контрагентів Банку;
• Відкриття нових філій, починаючи з пошуку приміщення і закінчуючи технічним наглядом за будівельними роботами, в т.ч. забезпечення відповідними меблями і обладнанням;
• Участь в проекті по централізації функцій бек-офісу на окремій Платформі в Вінниці.
• Проекти будівництва та реконструкції великих і основних приміщень Банку, таких як: дата-центр, серверний процесинговий центр, котельні та ін
Начальник Управління Закупівель
с 10.2009 по 06.2013
(3 года 8 месяцев)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Проведення тендерів. Організація переговорів і отримання додаткових знижок. Супровід договорів з постачальниками.
• Централізація процесу закупівель. Перехід на електронну систему платежів
• Участь в проекті впровадження програмного забезпечення «ІТ - Підприємство» (система ERP), спрямованого на оптимізацію процесів закупівель і бухгалтерського обліку.
• Координація автопарку Банку (понад 140 машин). Розробка та впровадженя процедури експлуатації корпоративного автопарку Банку. Контроль витрати палива.
• Координація послуг з надання фіксованого + мобільного зв'язку. Вибір оптимального тарифного плану, отримання додаткових знижок.
Менеджер управління закупівель
с 05.2009 по 10.2009
(5 месяцев)
ПАО Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
•Розробка і супровід договорів на поставку і обслуговування.
•Робота з постачальниками. Ведення переговорів і отримання додаткових знижок;
• Моніторинг цін на послуги і товари;
• Виконання процесів оптимізації витрат.
• Участь в бюджетних процессах.
Начальник відділу закупівель
с 06.2007 по 06.2009
(2 года)
АО ОТП Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
* Створення відділу з самого початку і контроль над діяльністю підрозділу.
• Планування, розробка та впровадження політик закупівель та інших стандартів і процедур, що відносяться до діяльності відділу;
• Обгрунтування та складання бюджету відділу закупівель, контроль за його виконанням і дотриманням;
• Відповідальність за адміністративні питання, включаючи відкриття нових торгових точок (160 торгових точок в 2007 - 2009 роках);
• Підбір персоналу, контроль за навчанням і розвитком.
• Участь в консультативній групі з впровадження системи SAP \ R3.
• Організація та ведення інвентаризації основних засобів в головному офісі та київських торгових точках
Спеціаліст управління закупівель, менеджер зовнішньо - економічної діяльності
с 05.2005 по 06.2007
(2 года 1 месяц)
АО Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Забезпечення своєчасного митного оформлення вантажів \ продукції,
• Отримання необхідних дозволів в митниці та податкової адміністрації для успішного проходження митного очищення.
• Переговори з постачальниками. Розробка і супровід договорів;
• Моніторинг фінансового балансу з контрагентами, кредиторської заборгованості.
• Участь в процесах централізації закупівель.
• Відповідальність за регулярну інвентаризацію основних засобів.
Менеджер зовнішньо економічної діяльності
с 01.2004 по 05.2005
(1 год 4 месяца)
ТОВ Космо трейд, Київ (продаж обладнання)
• Робота з іноземними партнерами та підрядниками (переговори, укладення договорів, контроль виконання робіт, оплата і своєчасне надання бухгалтерської документації);
• Пошук постачальників
• Планування витрат компанії. Формування бюджету на щомісячній і річній основі.
Менеджер з продажу
с 02.2003 по 01.2004
(11 месяцев)
ООО Мобіленд, Київ (продаж телефонів стільникового звязку)
• Пошук клієнтів, переговори,
• Складання та укладання договорів купівлі-продажу.
• Складання комерційних пропозицій.
• Розробка цінових стратегій.
Образование
Академія Муніципального Управління
Менеджмент Зовнішньо економічної діяльності, Київ
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
•Переговори в бізнесі (Natalya Pavlova course) • Школа Менеджменту (SmartTime) • Time and Task management • Держ. закупівлі •
12
Знания и навыки
- 1С
- 1С:Підприємство
- САПР
- Водіння авто
- ERP
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Немецкий — начинающий
Рекомендации
-
Урусова Олена
HR Директор, ПАТ Креді Агріколь Банк
Контактные данные скрыты -
Жан Пєр Паллар
СОО, ПАТ Креді Агріколь Банк
Контактные данные скрыты
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника відділу
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Киев -
Керівник з логістики
Киев -
Керівник відділу
Киев -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков