Дмитро
Керівник підрозділу закупівель, директор з логістики та управління нерухомістю
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7348605
Опыт работы
Заступник Директора Департаменту Логістики та управління нерухомістю
с 06.2013 по 09.2021
(8 лет 3 месяца)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Про Креді Агріколь Банк, Київ (банківський сектор)
• Координація такої діяльності як:
- Загальні послуги (логістика, транспортування, забезпечення товарами / послугами, необхідними для життєдіяльності офісу)
- Інкасація
- Управління нерухомістю (пошук нових приміщень, проведення переговорів з орендодавцями);
- Координація діяльності, пов'язаної з філіями банків - продаж / оренда, обслуговування, ремонт, реновація);
• Участь в бюджетному процесі (планування, контроль і аналіз фактів використання бюджету на щомісячній / щоквартальної / річній основі);
• Робота з постачальниками-нерезидентами (у т.ч. з митницею);
• Організація і проведення закупівель
• Реалізація зелених ініціатив.
Головні досягнення:
• Централізація закупівельної діяльності Банку в окремому підрозділі;
• Передача на аутсорсинг непрофільних видів діяльності Банку, таких як:
- Керування нерухомістю;
- Інкасаторські і транспортні послуги;
- ІТ-аутсорсинг.
• Організація робочого процесу офісу під час пандемії;
- Оптимізація приміщень> переведення персоналу на принцип роботи «гнучкого офісу»;
- Отримання Додаткових знижок при переговорах з орендодавцями в період карантину;
- Організація роботи мережі Банку в період карантину: доставка персоналу, забезпечення засобами захисту і особистої гігієни, дотримання всіх вимог відповідно до українського Законодавства.
• Успішна реалізація проекту OFAC, пов'язаного з міжнародними вимогами повної і належної перевірки контрагентів Банку;
• Відкриття нових філій, починаючи з пошуку приміщення і закінчуючи технічним наглядом за будівельними роботами, в т.ч. забезпечення відповідними меблями і обладнанням;
• Участь в проекті по централізації функцій бек-офісу на окремій Платформі в Вінниці.
• Проекти будівництва та реконструкції великих і основних приміщень Банку, таких як: дата-центр, серверний процесинговий центр, котельні та ін
Начальник Управління Закупівель
с 10.2009 по 06.2013
(3 года 8 месяцев)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Проведення тендерів. Організація переговорів і отримання додаткових знижок. Супровід договорів з постачальниками.
• Централізація процесу закупівель. Перехід на електронну систему платежів
• Участь в проекті впровадження програмного забезпечення «ІТ - Підприємство» (система ERP), спрямованого на оптимізацію процесів закупівель і бухгалтерського обліку.
• Координація автопарку Банку (понад 140 машин). Розробка та впровадженя процедури експлуатації корпоративного автопарку Банку. Контроль витрати палива.
• Координація послуг з надання фіксованого + мобільного зв'язку. Вибір оптимального тарифного плану, отримання додаткових знижок.
Менеджер управління закупівель
с 05.2009 по 10.2009
(5 месяцев)
ПАО Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
•Розробка і супровід договорів на поставку і обслуговування.
•Робота з постачальниками. Ведення переговорів і отримання додаткових знижок;
• Моніторинг цін на послуги і товари;
• Виконання процесів оптимізації витрат.
• Участь в бюджетних процессах.
Начальник відділу закупівель
с 06.2007 по 06.2009
(2 года)
АО ОТП Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
* Створення відділу з самого початку і контроль над діяльністю підрозділу.
• Планування, розробка та впровадження політик закупівель та інших стандартів і процедур, що відносяться до діяльності відділу;
• Обгрунтування та складання бюджету відділу закупівель, контроль за його виконанням і дотриманням;
• Відповідальність за адміністративні питання, включаючи відкриття нових торгових точок (160 торгових точок в 2007 - 2009 роках);
• Підбір персоналу, контроль за навчанням і розвитком.
• Участь в консультативній групі з впровадження системи SAP \ R3.
• Організація та ведення інвентаризації основних засобів в головному офісі та київських торгових точках
Спеціаліст управління закупівель, менеджер зовнішньо - економічної діяльності
с 05.2005 по 06.2007
(2 года 1 месяц)
АО Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Забезпечення своєчасного митного оформлення вантажів \ продукції,
• Отримання необхідних дозволів в митниці та податкової адміністрації для успішного проходження митного очищення.
• Переговори з постачальниками. Розробка і супровід договорів;
• Моніторинг фінансового балансу з контрагентами, кредиторської заборгованості.
• Участь в процесах централізації закупівель.
• Відповідальність за регулярну інвентаризацію основних засобів.
Менеджер зовнішньо економічної діяльності
с 01.2004 по 05.2005
(1 год 4 месяца)
ТОВ Космо трейд, Київ (продаж обладнання)
• Робота з іноземними партнерами та підрядниками (переговори, укладення договорів, контроль виконання робіт, оплата і своєчасне надання бухгалтерської документації);
• Пошук постачальників
• Планування витрат компанії. Формування бюджету на щомісячній і річній основі.
Менеджер з продажу
с 02.2003 по 01.2004
(11 месяцев)
ООО Мобіленд, Київ (продаж телефонів стільникового звязку)
• Пошук клієнтів, переговори,
• Складання та укладання договорів купівлі-продажу.
• Складання комерційних пропозицій.
• Розробка цінових стратегій.
Образование
Академія Муніципального Управління
Менеджмент Зовнішньо економічної діяльності, Київ
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
•Переговори в бізнесі (Natalya Pavlova course) • Школа Менеджменту (SmartTime) • Time and Task management • Держ. закупівлі •
12
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Немецкий — начинающий
Рекомендации
-
Урусова Олена
HR Директор, ПАТ Креді Агріколь Банк
Контактные данные скрыты -
Жан Пєр Паллар
СОО, ПАТ Креді Агріколь Банк
Контактные данные скрыты
Похожие кандидаты
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Киев, Львов, Удаленно
Фінансовий директор, керівник, заступник керівника фінансового департаменту, управління
50000 грн, Киев
Заступник директора, керівник департаменту закупівель та логістики
Киев
Керівник відділу закупівель, ЗЕД, Head of Procurement, Supply Chain Lead
Киев
Керівник відділу, напрямку, заступник керівника, спеціаліст із закупівлі
Киев, Днепр, Черкассы