Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 ноября 2021 PRO

Дмитро

Керівник підрозділу закупівель, директор з логістики та управління нерухомістю

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник Директора Департаменту Логістики та управління нерухомістю

с 06.2013 по 09.2021 (8 лет 3 месяца)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Про Креді Агріколь Банк, Київ (банківський сектор)

• Координація такої діяльності як:
- Загальні послуги (логістика, транспортування, забезпечення товарами / послугами, необхідними для життєдіяльності офісу)
- Інкасація
- Управління нерухомістю (пошук нових приміщень, проведення переговорів з орендодавцями);
- Координація діяльності, пов'язаної з філіями банків - продаж / оренда, обслуговування, ремонт, реновація);
• Участь в бюджетному процесі (планування, контроль і аналіз фактів використання бюджету на щомісячній / щоквартальної / річній основі);
• Робота з постачальниками-нерезидентами (у т.ч. з митницею);
• Організація і проведення закупівель
• Реалізація зелених ініціатив.

Головні досягнення:

• Централізація закупівельної діяльності Банку в окремому підрозділі;
• Передача на аутсорсинг непрофільних видів діяльності Банку, таких як:
- Керування нерухомістю;
- Інкасаторські і транспортні послуги;
- ІТ-аутсорсинг.
• Організація робочого процесу офісу під час пандемії;
- Оптимізація приміщень> переведення персоналу на принцип роботи «гнучкого офісу»;
- Отримання Додаткових знижок при переговорах з орендодавцями в період карантину;
- Організація роботи мережі Банку в період карантину: доставка персоналу, забезпечення засобами захисту і особистої гігієни, дотримання всіх вимог відповідно до українського Законодавства.
• Успішна реалізація проекту OFAC, пов'язаного з міжнародними вимогами повної і належної перевірки контрагентів Банку;
• Відкриття нових філій, починаючи з пошуку приміщення і закінчуючи технічним наглядом за будівельними роботами, в т.ч. забезпечення відповідними меблями і обладнанням;
• Участь в проекті по централізації функцій бек-офісу на окремій Платформі в Вінниці.
• Проекти будівництва та реконструкції великих і основних приміщень Банку, таких як: дата-центр, серверний процесинговий центр, котельні та ін

Начальник Управління Закупівель

с 10.2009 по 06.2013 (3 года 8 месяцев)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Проведення тендерів. Організація переговорів і отримання додаткових знижок. Супровід договорів з постачальниками.
• Централізація процесу закупівель. Перехід на електронну систему платежів
• Участь в проекті впровадження програмного забезпечення «ІТ - Підприємство» (система ERP), спрямованого на оптимізацію процесів закупівель і бухгалтерського обліку.
• Координація автопарку Банку (понад 140 машин). Розробка та впровадженя процедури експлуатації корпоративного автопарку Банку. Контроль витрати палива.
• Координація послуг з надання фіксованого + мобільного зв'язку. Вибір оптимального тарифного плану, отримання додаткових знижок.

Менеджер управління закупівель

с 05.2009 по 10.2009 (5 месяцев)
ПАО Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Розробка і супровід договорів на поставку і обслуговування.
•Робота з постачальниками. Ведення переговорів і отримання додаткових знижок;
• Моніторинг цін на послуги і товари;
• Виконання процесів оптимізації витрат.
• Участь в бюджетних процессах.

Начальник відділу закупівель

с 06.2007 по 06.2009 (2 года)
АО ОТП Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

* Створення відділу з самого початку і контроль над діяльністю підрозділу.
• Планування, розробка та впровадження політик закупівель та інших стандартів і процедур, що відносяться до діяльності відділу;
• Обгрунтування та складання бюджету відділу закупівель, контроль за його виконанням і дотриманням;
• Відповідальність за адміністративні питання, включаючи відкриття нових торгових точок (160 торгових точок в 2007 - 2009 роках);
• Підбір персоналу, контроль за навчанням і розвитком.
• Участь в консультативній групі з впровадження системи SAP \ R3.
• Організація та ведення інвентаризації основних засобів в головному офісі та київських торгових точках

Спеціаліст управління закупівель, менеджер зовнішньо - економічної діяльності

с 05.2005 по 06.2007 (2 года 1 месяц)
АО Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Забезпечення своєчасного митного оформлення вантажів \ продукції,
• Отримання необхідних дозволів в митниці та податкової адміністрації для успішного проходження митного очищення.
• Переговори з постачальниками. Розробка і супровід договорів;
• Моніторинг фінансового балансу з контрагентами, кредиторської заборгованості.
• Участь в процесах централізації закупівель.
• Відповідальність за регулярну інвентаризацію основних засобів.

Менеджер зовнішньо економічної діяльності

с 01.2004 по 05.2005 (1 год 4 месяца)
ТОВ Космо трейд, Київ (продаж обладнання)

• Робота з іноземними партнерами та підрядниками (переговори, укладення договорів, контроль виконання робіт, оплата і своєчасне надання бухгалтерської документації);
• Пошук постачальників
• Планування витрат компанії. Формування бюджету на щомісячній і річній основі.

Менеджер з продажу

с 02.2003 по 01.2004 (11 месяцев)
ООО Мобіленд, Київ (продаж телефонів стільникового звязку)

• Пошук клієнтів, переговори,
• Складання та укладання договорів купівлі-продажу.
• Складання комерційних пропозицій.
• Розробка цінових стратегій.

Образование

Академія Муніципального Управління

Менеджмент Зовнішньо економічної діяльності, Київ
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

•Переговори в бізнесі (Natalya Pavlova course) • Школа Менеджменту (SmartTime) • Time and Task management • Держ. закупівлі •

12

Знания и навыки

1С:Підприємство САПР Водіння авто ERP

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Немецкий — начинающий

Рекомендации

  • Урусова Олена

    Урусова Олена

    HR Директор, ПАТ Креді Агріколь Банк

    Контактные данные скрыты
  • Жан Пєр Паллар

    Жан Пєр Паллар

    СОО, ПАТ Креді Агріколь Банк

    Контактные данные скрыты

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: