Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 октября 2021

Ирина

Специалист административно-хозяйственного отдела, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Несен Ірина Вікторівна
26.06.1987 р.н м. Київ,
тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: отримати роботу в галузі кадрового та/чи адміністративно-господарського забезпечення та/чи організаційної роботи та документообігу.
Освіта:
Вересень 2004 р. – червень 2009р., Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, диплом спеціаліста, спеціалізація «Транспортне право» (денна форма навчання).
Вересень 2007 р. – березень 2012р., Хмельницький інститут соціальних технологій вищого навчального закладу Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», диплом бакалавра, спеціальність «Економіка та підприємництво» (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Липень 2009 року –вересень 2011 року - головний спеціаліст Подільської міжрайонної виконавчої дирекції Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
-надання консультацій по телефону та на особистому прийомі застрахованим особам та страхувальникам з питань соціального страхування;
-ведення ділової переписки з підприємствами, установами, організаціями та правоохоронними органами;
-призначення, нарахування та виплата матеріального забезпечення окремим категоріям осіб та ін.
Вересень 2011 року- липень 2016 року - головний спеціаліст відділу соціальних виплат Виконавчої дирекції Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
-надання консультацій по телефону та на особистому прийомі застрахованим особам та страхувальникам;
-ведення ділової переписки з підприємствами, установами, організаціями та правоохоронними органами;
-координація діяльності спеціалістів з виплат районних рівнів міста.
-постійний моніторинг та аналіз стану виплат та ін.
Липень 2016 року – липень 2017 року - начальник відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення Виконавчої дирекції Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
-координація роботи по забезпеченню установи спеціалістами потрібних спеціалізацій, ведення банку даних про кількісний та якісний склад, розробка перспективних і річних планів комплектування установи персоналом;
-вирішення питань найму, звільнення, відряджень, переведення, заохочень працівників тощо;
-контроль за дотриманням працівниками відділу законодавства щодо обліку робочого часу, надання щорічних та інших відпусток, ведення особових справ, військового обліку тощо;
-здійснення матеріально-технічного забезпечення установи (меблі, орг та побутової техніка, офісне приладдя тощо), облаштування робочих місць;
-планування та здійснення капітальних та поточних ремонтів будівель;
-забезпечення належної експлуатації автомобілів (ремонт, ТО, страхування, списання палива, шин та ін.);
-забезпечення належної та безперебійної роботи систем життєзабезпечення (водопостачання, теплопостачання, освітлення, експлуатація автономних котелень), організація охорони приміщень, прибирання тощо;
-організація інвентарного обліку майна, складання дефектних актів та актів списання;
-складання проектів договорів, специфікацій, наказів, розпоряджень тощо;
-організація документообігу (реєстрація «вхідні» «вихідні» в програмі ВЕБДОК-система електронного документообігу);
- підготовка проектів резолюцій керівника;
-організація систематичного контролю за термінами виконання;
-складання номенклатури справ установи по відділах, систематизація квартальних планів робіт структурних підрозділів;
-організація нарад, ділових зустрічей, правлінь тощо.
Серпень 2017року - грудень 2017 року - (переведена з причини реорганізації) начальник відділу організаційної, документообігу та господарського забезпечення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у м. Києві.
Січень 2018 року –березень 2019 року - (переведена з причини реорганізації) начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у м. Києві.
Квітень 2019 року – червень 2019 року – (переведена з причини реорганізації) начальник відділу організаційної роботи та документообігу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у м. Києві.
Жовтень 2020 року – квітень 2021 року - начальник відділу ресурсного забезпечення та експлуатації Управління організаційної діяльності Державної екологічної інспекції України.


Починаючи з вересня 2012 року – липень 2016 року - позаштатний
кориспондент журналів «Бухгалтерія» та «Інтерактивна бухгалтерія».
В період з вересня 2017 року – травень 2018 – секретар тендерного комітету.

Особисті якості:
-вміння організувати працю в умовах багатозадачності;
-комунікабельність, вміння вести діалог;
-стресостійкість;
-націленість на результат;
-системність та гнучкість мислення.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: